Dat van die trainies is echt geen geintje.! 1fokcup duel 2 geblesseerde trainiesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
die foetrealtijd in voor een geintje
95% is wel erg veel idd, maar was allang blij dat het geen afslachtpartij was met mijn jonkiesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:05 schreef Robar het volgende:
Robarka had het meeste balbezit, namelijk 95 procent.
Ik ben al blij dat ik geen blessures heb, ook niet bij mijn trainees . .quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:12 schreef MacMauser het volgende:
[..]
95% is wel erg veel idd, maar was allang blij dat het geen afslachtpartij was met mijn jonkies![]()
Gefeliciteerd met je overwinning nog! Over 2 weken: PUNTEN PAKKEN!![]()
quote:truStopia Ballers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
quote:Persbericht KSC Grubbenvorst:
Na de bekendmaking van de volgende tegenstander in de Fok!Cup is er een ware run op kaarten ontstaan. Aartsrivaal, mede-Kielper en Noord-Limburger FC Kielp neemt het weer eens op tegen Kielp Sport Club Grubbenvorst.
Van de zeven ontmoetingen tot nu toe wist de Veldense club slechts twee maal te winnen. Vijf maal waren de buren aan de andere kant van de Maas de betere ploeg. De laatste drie ontmoetingen gingen zelfs overtuigend naar KSCG met telkens 4-1.
Buiten de duidelijke rivaliteit dringt ook het absurde ticket-beleid van FC Kielp menig KSCG-supporter tot snelheid van handelen. Manager van Rens van FC Kielp stelt slechts 4000 kaarten beschikbaar voor een plekje in de Kielp Arena, die plaats biedt aan maar liefst 34000 fans.
Manager Kint reageert woedend: "Voor zulk een derby is het natuurlijk belachelijk dat onze supporters 30000 tegen 4000 kunnen worden overstemd!!!"
Tis niet eens me beste opstellingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:16 schreef maniack28 het volgende:
En 4-1 verloren van trusteh.... mjah, wat wil je ook, die speelt natuurlijk met zn a-team met die 12 WO's van hem
Ik ga voor uitschakeling in de poulefase
Ik zie ook eigenlijk niet in waarom ik gister met 4-1 verloren hebDe ratings waren vrijwel gelijk
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef Lortnoc het volgende:
Hives, bedankt voor de 5 weken
Kijk eerst even voor je zelf klaagt![]()
oeps zie net dat het een 17-jarig talentje wasquote:
ik speelde maar met 10 manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:59 schreef SocialDisorder het volgende:
minste balbezit en toch maar met 2-0 verlorenen niet eens defensief gespeeld. Valt me alleszins mee
tja, als mijn team achter staat hebben mijn spelers geen pardon en maaien ze alles omverquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef komrad het volgende:
lekker hives, 17 jarigen eruit trappen is not done
tssssquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, als mijn team achter staat hebben mijn spelers geen pardon en maaien ze alles omver.
Het was zijn eigen schuld dus
laat het een waarschuwing zijn voor mijn komende tegenstandersquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
laat het een waarschuwing zijn voor mijn komende tegenstanders![]()
slowchatten mag ook niet in het centrale topicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]ik zit toch niet bij je in de poule.
beetje slowchatterig trouwens, beter het centrale topi voor gebruiken zodat deze voor de cup leesbaar blijft?
ik moet je 1 ding meegeven, grappig ben je welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
slowchatten mag ook niet in het centrale topic
Ik doe er tenminste nooit aan
Ow, het valt allemaal wel mee, heb het eerste tentamen al gehaald en ben nu bezig met een 4 weeks practicum, waar ik ook nog niet echt wakker van lig.... Het volgende vak wordt moeilijker schijnt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef komrad het volgende:
iedereen tegen pekel
SW hoe is het op de UNI?
is een federatie-aangelegenheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef pekel het volgende:
Waar is de Fok!Cup-klachtencommissie?
Pff dat werd tijd zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:04 schreef maniack28 het volgende:
Hehe Uddeltje, rustig, ik accepteer hem zo
FC Uddel
Aanvangstijd: 19-10-2005 om 17:30
Speelterrein: The Viking Hall, Normaal. Geregeld!
FC Kielp laat het er niet bij zitten en geeft een reactie op dit persbericht..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende wedstrijd , grote derby
[..]
quote:14-10-2005 om 17:05 Ongeregeldheden
De hoogoplopende discussie tussen de supportersverenigingen heeft al voor heel wat problemen gezorgd. Zo blijkt dat de supporters van KSCG hebben afgesproken om in heel Velden er voor te zorgen dat er geen kranten meer in de brievenbussen liggen. "We hebben al verschillende dagen geen krant meer ontvangen, terwijl de krant toch altijd een heel stuk in de brievenbus steekt" aldus de filiaalhouder van de plaatselijke elektronica-zaak. Manager pvrens zegt dat dit een kwalijke zaak is. Dit is namelijk precies de reden waarom het bestuur van de club heeft geprobeerd minder toeschouwers van KSCG in het stadion toe te laten.De verwijzing naar de laatste resultaten tussen beide teams hebben hier helemaal niets mee te maken,want sinds de laatste wedstrijd tussen beide teams is er behoorlijk aan het team gesleuteld en er staat nu een team dat vele malen beter is dan dat van vorige keer. De vraag is nu of KSCG zulke zelfde vooruitgang geboekt zal hebben, zelf denken wij van niet.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef pvrens het volgende:
[..]
FC Kielp laat het er niet bij zitten en geeft een reactie op dit persbericht..
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
ik zal jullie het wederwoord besparen, anders wordt t zon gespam![]()
voor de liefhebbers, t staat op hattrick uiteraard (teamid 146006) en op mn ht-arena site (linkje in mn sig)
He dude . . .quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe kan hij met zijn waardeloos/slecht aanval scoren tegen mijn verdediging? Misschien 1 keertje met veel geluk, maar meer nietEn kan hij mijn briljante spitsen stoppen?
Menig 5+6e klasser is er in getuind.Let maar op.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe kan hij met zijn waardeloos/slecht aanval scoren tegen mijn verdediging? Misschien 1 keertje met veel geluk, maar meer nietEn kan hij mijn briljante spitsen stoppen?
quote:
Er 1 meer te scoren als JDquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:10 schreef Robar het volgende:
En hoe denk jij te kunnen winnen?
Jij hebt er ook al 2 van mij voor 2 weken naar de kloten getrapt, ze zouden je uit de focup moeten gooienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:33 schreef foetre het volgende:
Mijn Uitslag was zwaar geflatteerd hij had gemideld maar 87% balbezit !!!! en ik sloop al jullie trainies![]()
.
Dus JD pas op!!!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Jij hebt er ook al 2 van mij voor 2 weken naar de kloten getrapt, ze zouden je uit de focup moeten gooien![]()
![]()
IK maak hem inquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Raffie kan je hebben hoor!
WTFquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:02 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
FC Haaienvoer - Paralympic Tricycle Team 4 - 2![]()
accepteer nu maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
IK maak hem invorige keer ook al. vandaag nipt met 2-3 verloren van SD
Fokcup - A teamquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:51 schreef komrad het volgende:
maareh als je weer met a spelers gaat aantreden mag ik je al vast feliciteren, ik heb op die manier geen ambities voor de fok! cup
Tegen mijn B-team ja, lekker kunst!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:24 schreef komrad het volgende:
4-0 gewonnen en dat wordt ook mijn enige overwinning vrees ik
Ga eens snel je mond spoelen met zeepsopquote:
ik heb 2 keer een voorsprong van 2 doelpunten weggegevenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Respect voor Brouwhuis '04 - Fc Struisje 5 - 5
das kutquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
ik heb 2 keer een voorsprong van 2 doelpunten weggegeven![]()
Zin in een oefenwedstrijdje dan? Daag me maar uit als je wil, teamnaam: Nicker100quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:14 schreef DaMadKow het volgende:
Maus United:
Dit team heeft deze week een vriendschappelijke wedstrijd geregeld![]()
.
en idd, een seizoen later wint ie gewoon ruim van de helden uit Uddel en omstreken!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef maniack28 het volgende:
Check die ratings:
Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: waardeloos (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: goed (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Alles kut, maar wel een goed(zeer hoog) aanval met mijn b-traineesDat beloofd wat voor volgend seizoen met a-team
fuck denk ik eindelijk met 5-0 te winnen word ik uitgedaagd!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:11 schreef nicomart het volgende:
sorry voor vorige week.. Foekje is nu door mij uitgedaagd en ondanks die 5-0 van vorige week door mijn onoplettendheid zal ik die fokCup gewoon eens winnen.
Heb nu lang genoeg de schijn van een simpel kutploegje opgehouden..
quote:Dapp´re Strijders - FC Haaienvoer
Datum: 26-10-2005 om 17:30
MatchID: 56933112
Stadion: Dapp´re Strijders Arena
Dit ben ik nietquote:Dapp´re Strijders (365744) [Voeg toe aan je bookmarks]
Land: Nederland
Regio: Noord-Brabant
Stadion: Dapp´re Strijders Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 7 in VI.961
Fanclub: Tifosi vak 410
verzin anders een originele naamquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef The_Hives het volgende:
ow voor het verschil: ik heb geen spatie tussen: Dapp're
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef The_Hives het volgende:
Ik zie net dat FC Haaienvoer een wedstrijd heeft geregeld tegen de verkeerde Dapp're Strijders
Lullig dis gewoon grappig en erg stomquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:01 schreef maniack28 het volgende:
Ik zal het even met JD overleggen, maar ik denk dat we wel wat kunnen regelen, want dit is natuurlijk extreem lullig.
Te ingewikkeld Grumpyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:45 schreef Grumpey het volgende:
er is altijd nog een oud grijs en versleten alternatief idee van de cup die deze situatie voorkomt ergens in een verlaten achteraf kamer van de fokhattrick archiefruimtes, puur ter informatie....
ga ff meeten ofzoquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:24 schreef komrad het volgende:
mwah ik weet je wel te vinden hoor, maar idd is het wel lastig, verander anders je teamnaam ff
bv naar: Dapp're, morgen gaan we weer eens van psv verliezen, strijders
we zullen zien of je morgen nog zoveel praatjes hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef komrad het volgende:
trouwens ik heb voor ajax wel de oplosssing, koop mijn nieuwe spits maar over, die is beter dan charisteas, rosenborg, babel en anistasiou samen
zelfs ismael assiti is beter dan maduro atmquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we zullen zien of je morgen nog zoveel praatjes hebt
jij bent echt een kennerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef komrad het volgende:
[..]
zelfs ismael assiti is beter dan maduro atm
quote:maareh heb je eigenlijk mijn nieuwe spits wel gezien
ja ik pimp graagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij bent echt een kenner
[..], om jouw gepimp kan je niet heen
dit zie ik nu pasquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef komrad het volgende:
Hives, hoe is het trouwens op je werk? Bevalt het?
Maduro valt op zich wel mee. Die speelt nu ook meer in de verdediging. Valt dus minder op en zijn niet zijn beste kwaliteiten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef komrad het volgende:
[..]
ja ik pimp graag
maareh ff serieus maduro is nogal uit vorm of niet soms
mooi zo, wanneer krijg je opslagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dit zie ik nu pas
Gaat goed. Erg druk, maar dat is geen probleem. Ben iedere keer weer verbaasd dat het al vrijdag is. Net de eerste 'echte' maandbalans gehad, en we waren veruit het beste DC
. Dus is een goed begin van ons centrum (het aantal werkuren waren er trouwens ook wel naar
)
ik ben natuurlijk niet geheel onpartijdig maar ik vond het MF van PSV woensdag redelijk goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Maduro valt op zich wel mee. Die speelt nu ook meer in de verdediging. Valt dus minder op en zijn niet zijn beste kwaliteiten.
dat is idd wel nodig. In januari/februari hebben we als het goed is een gesprekquote:
oei dat klinkt minder, alsof je nu afgezet wordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is idd wel nodig. In januari/februari hebben we als het goed is een gesprek
tja tegen een milan dat jullie anders had laten komen en nu zelf het initiatief nam is dat wel logisch. Als was jullie middenveld meer aan het verdedigen dan aanvallen. Kan je dus niet echt goed met elkaar vergelijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk niet geheel onpartijdig maar ik vond het MF van PSV woensdag redelijk goed
mwah afgezet, voor 40-uur vang ik een redelijk salaris. Voor 55 uur vang ik geen goed salaris. (maw ik heb geen overuren, maar ik werk ze welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef komrad het volgende:
[..]
oei dat klinkt minder, alsof je nu afgezet wordt
enige reden waarom ik dit accepteer, is omdat het mn eerste 'officiele' baan is (en ik het vooraf uiteraard niet wistquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:10 schreef komrad het volgende:
dan moet je gaan zeuren idd, ik werk eigenlijk zelden over dus ik kan daar ook geen gebruik van maken om meer geld te vragen
Tsssssssssk, je moet ook gewoon doorstuderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
enige reden waarom ik dit accepteer, is omdat het mn eerste 'officiele' baan is (en ik het vooraf uiteraard niet wist), van mijn werk enorm veel opsteek (hoofdreden), collega's erg leuk zijn en ik maar een jaarcontract heb. Mocht het aanbod dan niet naar mijn wens zijn, zoek ik met een jaar goede ervaring een nieuwe baan
![]()
-edit
de tijden worden overigens nu wel wat normaler hoor. Het waren vooral de eerste opstart weken
hoops...0-2quote:
En dit is gelijk ook de eindstand!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef foetre het volgende:
Foekje - insane ones (59 minuten gespeeld) 0 - 4
en ik wil het er echt niet over hebben
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 schreef maniack28 het volgende:
De ex-fokcupwinnaarPekel is zo goed als uitgeschakeld
Een prutser die 2x zegt dattie de cup wint, en ook doet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef maniack28 het volgende:
pffffft...je bent gewoon een prutser
Kan ik ook met mn a-teamquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Een prutser die 2x zegt dattie de cup wint, en ook doet.
Maar durf je niet, omdat je dan degradeert uit je competitie.quote:
Ik degraderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar durf je niet, omdat je dan degradeert uit je competitie.. Ik ben nog nooit gedegradeerd.
![]()
Heb ik trouwens al een erelidmaatschap?![]()
Is al geregeld, was vrijdag al bekend dat Maus United een andere friendly had.. 5-0 voor koei dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef maniack28 het volgende:
JD, wedstrijd tussen Maus United en Madkow is niet gespeeld, daar moet ik je dus nog over spreken
Last van geheugenverlies???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef maniack28 het volgende:
JD, wedstrijd tussen Maus United en Madkow is niet gespeeld, daar moet ik je dus nog over spreken
mijn laatste ratings wel eens bekeken? wretched (low) middenveld moet zelfs jij nog wel overheen moeten kunnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef komrad het volgende:
ik heb van de vliegende harries gewonnen en de rest zal ik alles verliezen, komende tegenstanders Refused en sirdalord dus dan weet je het wel, ik word 4e dus
le-zen. jij bent zelf degene die er over begon, ik speel al mijn wedstrijden op neutraal terrein om reiskostenproblemen te voorkomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:56 schreef komrad het volgende:
refused ik heb geaccepteerd maar zie net dat we neutral spelen, dat is niet de bedoeling. I demand a WO
maakt niet uit, ik stelde alleen het probleem aan de orde omdat we ook minder welvarende teams hadden. Voorts doet dat niets af aan mijn recht om thuis te mogen spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
le-zen. jij bent zelf degene die er over begon, ik speel al mijn wedstrijden op neutraal terrein om reiskostenproblemen te voorkomen.
wat nu, ik probeer aan te geven dat dit voor volgend jaar meegenomen zou kunnen worden. En bovendien ik mag daar iets van zeggen als ex cup organizer. Niet dat je er iets mee moet doen.quote:
[Hattrick] Deel 95: Let's meet the others!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:10 schreef Murray het volgende:
Oh, er zijn twee hattrick topics dus.
Lees de op in het andere topic even door, onder links staan wat handige sites voor jou.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef Murray het volgende:
Even wat newbie vraagjes.
Ik wil een speler kopen, maakt z'n nationaliteit/regio/land wat uit?
Ik zoek een goede centrale verdediger... maakt het dan uit dat 'ie waardeloos is in scoren/keepen/vleugelspel/positiespel? Zolang 'ie maar kan verdedigen en en beetje kan passen is het toch goed?
Ow jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:27 schreef maniack28 het volgende:
helaas komrad, volgens mij was het zo afgesproken, dat alle wedstrijden op neutraal terrein zouden plaatsvinden
Ik schrok alquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:39 schreef maniack28 het volgende:
Alle wedstrijden van Refused RobarOmdat Refused in Finland speelt (of Zweden of whatever
)
als jij niet uitdaagt ben je in mijn ogen net zo fout bezig aangezien je MAG uitdagen ook al speel je thuis.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:11 schreef Ruudt het volgende:
Sys rq moet me nog steeds uitdagen..
Hij is vandaag nog online geweest
Sterren zeggen niks natuurlijk, je kan beter naar de ratings kijkenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:25 schreef Uddel het volgende:
Psst.. zal ik m'n 4,5* spits opstellen tegen truSteh?
Nee, ik doe maar m'n andere 3,5*, die 4,5* mag niet geblesseerd raken..
Jawel, want beide aanvallers staan als "Normaal" opgesteld, waardoor het logisch is dat die 4,5* speler meer bijdraagt aan de aanval, wat ook uit m'n eerdere ratings gebleken is..quote:Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Sterren zeggen niks natuurlijk, je kan beter naar de ratings kijken
Dat kon ik ook niet weten natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 13:55 schreef Uddel het volgende:
[..]
Jawel, want beide aanvallers staan als "Normaal" opgesteld, waardoor het logisch is dat die 4,5* speler meer bijdraagt aan de aanval, wat ook uit m'n eerdere ratings gebleken is..
Hoe vaak heb je de cup gewonne?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef maniack28 het volgende:
Wat ben jij een prutser... zelfs ik met mn b-team sta nog 2e
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef maniack28 het volgende:
Als ik met mn a-team gespeeld had, had ik hem al 10x gewonnen
Je bent gewoon een prutser en dat blijkt maar weer uit het feit dat je nu laatste stand.... kortom, je hebt 2x geprofiteerd omdat de rest wel met b-team speelde en daarom heb jij de fok!cup 2x gewonnen...
Gelukkig heb je er 1 voor 5 weken de ziekenboeg ingeschoptquote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Game_Error het volgende:
He shit, 1-0 veloren van die agressieffe hooliganzen, ze begonnen mn hele stadion of te breken om de overwinning te vieren :|
Ik vond al dat je zo'n hoge middenveldrating haalde met je b-teamquote:Op donderdag 3 november 2005 07:37 schreef Robar het volgende:JD, ik moet 9 punten hebben.
Ik weet dat het niet eerlijk was, omdat mijn a-team opgesteld stond, wat mij betreft hadden de punten gedeeld mogen worden na deze ongelofelijke blunder van mij, maar nu klopt de puntentelling in ieder geval niet
Koei, mijn excuses, wilde gistermiddag mijn opstelling maken voor de wedstrijd, maar er kwam wat tussen en ik was te laat om het nog te veranderen.
I knowquote:Op donderdag 3 november 2005 07:50 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Zeg jij maar dag tegen de training van je reservemiddenvelders![]()
Ik heb geen A- en B-team. Train spitsen en verder wijzig ik weinig in mijn team. Maar bedankt voor de felicitatiesquote:Op donderdag 3 november 2005 10:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
struisje heeft 3-2 van me gewonnen met zn a-team
tegen sys rq stond je toch echt maar met 98 hatstats op t veld hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef -Petor- het volgende:
[..]
Ik heb geen A- en B-team. Train spitsen en verder wijzig ik weinig in mijn team. Maar bedankt voor de felicitaties![]()
Voor alle duidelijkheid:quote:Op donderdag 3 november 2005 23:25 schreef Lortnoc het volgende:
Moet ik nu volgende week nog iets spelen voor de cup? Lijkt me niet maar volgens mij heb enige communicatie daaromtrent gemist.
Jij bent de Vliegende Harries he? Heb je uitgedaagd aangezien ik dus nu toch een andere tegenstander moet zoeken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:58 schreef SocialDisorder het volgende:
zijn er mensen die vrij hebben komende woensdag en nog een oefenwedstrijd willen spelen?
Was toen vergeten opstelling te makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tegen sys rq stond je toch echt maar met 98 hatstats op t veld hoor
maar geeft niet, feli
waar ik door de weeks verblijf gaat het eea niet helemaal goed laat ik het zo zeggen. Sirda heeft geaccepteerd dus dat is iig geregeld. Ik heb nu 1 speler in de verkoop en petrisor gaat ook in de verkoop. Dus moet met die computerellende ook nog 2 spelers aantrekken voor woensdagquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat is er komrad? lucht je hart, wat zijn je problemen op internet-gebied?
Als hij vanavond niet geaccepteerd heeft, mag je morgen een friendly regelen van mij....quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef foetre het volgende:
zelfde met fc chen .Ik wil het snel weten want er staan nog wat uitdagingen open
hij heeft nog 6 uurquote:Op zondag 6 november 2005 17:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als hij vanavond niet geaccepteerd heeft, mag je morgen een friendly regelen van mij....
Nu welquote:Op maandag 7 november 2005 09:52 schreef pvrens het volgende:
voor de onvolledigheid:
sys rq heeft mijn uitdaging nog steeds niet geaccepteerd!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij niet.quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef macondo het volgende:
Even iets anders, een kort vraagje: Heeft het waarde als de keeper als specialiteit koppen heeft?
Alleen als ie Pieckenhagen heet...quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef macondo het volgende:
Even iets anders, een kort vraagje: Heeft het waarde als de keeper als specialiteit koppen heeft?
Officieel mag je je 5-0 overwinning claimen. Annuleer hem dan.quote:Op maandag 7 november 2005 09:52 schreef pvrens het volgende:
voor de onvolledigheid:
sys rq heeft mijn uitdaging nog steeds niet geaccepteerd!!!!!!!!!!!!!!
och, ik doe het niet veel beter. maar gelukkig sta ik dan nog wel boven jouquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef komrad het volgende:
ik moet morgen tegen sirdalord, dat wordt echt kansloos
ik ga deze cup met 4-3 eindigen, troosteloos als 4e
vooral dit was erg sneuquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef komrad het volgende:
ja en dat verlies ik in de meeste kansloze wedstrijd van de fok cup van dit jaar met 1-2 van je grrrr
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Vitussa, and they demonstrated a brilliant ability at it. vintage were relying on their solid ability to counter-attack.
This part of the game was a standoff between the teams.
Er is net besloten dat er volgende week pas geloot wordt, omdat er nog 1 wedstrijd gespeeld moet worden (dat gaat om de 2e en 3e plaats in een poule) en dus is het onmogelijk te bepalen wie de beste vier nummers 3 zijn. Wel openen we straks een nieuw topic met daarin de data waarop gespeeld gaat worden. Volgende week is iedereen vrij behalve FC Haaienvoer en Dapp're Strijders, die spelen een inhaalwedstrijd!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
WACHT met het openen van een nieuw Fok-Cup topic.
We wachten tot na de wedstrijden en de loting. Is wel zo duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |