quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef pekel het volgende:
Sw heeft wel een grote bek, maar wedden dattie een klein hartje pikkie heeft?
Tssssssssssk, ik vind alles best, als jij maar niet wint...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef pekel het volgende:
Sw heeft wel een grote bek, maar wedden dattie een klein hartje heeft?
Ik win deze cup ook zeker niet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssk, ik vind alles best, als jij maar niet wint...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zo'n supporter zou ik er eigenhandig uitgooien als ik Hives was...
Alhoewel, het past wel typisch bij Ajax.... met z'n goedkope supporters.
Ja, Hives is okay. Hives is voor ajax en ajax scoort net als duitsers ook altijd in de laatste minuutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ga eens weg...quote:
Laat mij dan maar lekker goedkoop zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vorig jaar hebben we toch afgesproken dat het niet uitmaakt wie er uitdaagt... Als de wedstrijd maar geregeld werd... Want daar gaat het in de fokcup toch om... En nu doe je het weer zo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
LET OP! LET OP! LET OP!
De Fok!-Cup begint volgende week.
De UITSPELENDE ploeg daagt de THUISSPELENDE ploeg uit in het stadion van die thuisspelende ploeg.
We spelen ZONDER bekerregels.
Te laat uitdagen/accepteren levert ruzie en een 5-0 nederlaag voor een vd 2 op.
Daag op tijd uit! Accepteer op tijd...
En geniet van een mooie Cup!
Ik zal dit weekend even overleg plegen daarover. Maar volgens mij heb je gelijk, vorig seizoen was het niet zo'n succesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:13 schreef pvrens het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we toch afgesproken dat het niet uitmaakt wie er uitdaagt... Als de wedstrijd maar geregeld werd... Want daar gaat het in de fokcup toch om... En nu doe je het weer zo...
Toen ging het ook niet om de Fok!Cup zelf, toen ging het erom dat vv Emmen z'n titel prolongeerde.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend even overleg plegen daarover. Maar volgens mij heb je gelijk, vorig seizoen was het niet zo'n succes![]()
Jij kunt Raffie ook best uitdagen, zolang je maar zorgt dat je zelf thuis speelt.. maakt in principe niks uit hoor..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben dit weekend niet online, en ik ben de thuisspelende ploeg. FC Giraffie, kan je mij vóór vrijdag 16.30 u uitdagen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind het best om het uitdagingssysteem los te laten.
Dat betekent: De thuisspelende ploeg dient ook echt thuis te spelen. Uitdagen mag door beide teams gebeuren.
Wordt de wedstrijd niet of niet goed geregeld, dan verliezen beide teams met 5-0. Is er overduidelijk opzet in het spel om een stand in de poule te forceren, dan kan de organisatie anders ingrijpen.
Ik meld dit om ruzies in de toekomst te beperken.
Nogmaals: De thuisspelende ploeg is bepaald per loting. Laat dit zo. Daag je tegenstander uit, zonder bekerregels. De pot moet geregeld zijn op UITERLIJK zondag.
Klinkt dit acceptabel?
We kunnen niet zien wie er uitdaagt en wie er niet accepteert. Je bent dus afhankelijk van je tegenstander of het goed komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:05 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
![]()
WTF hoe moet ik de ander dwingen me uitnodiging te accepten???
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
We kunnen niet zien wie er uitdaagt en wie er niet accepteert. Je bent dus afhankelijk van je tegenstander of het goed komt.
Wat komrad zegt is waar: Je geeft je op voor een leuke cup. De kans dat dit zal plaatsvinden is niet groot.
Haal rustig adem
aye sirquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
Robar: volgens mij had je aangegeven dat je niet kon internetten in het weekend. WIl jij Maus United NU uitdagen? Dan is die wedstrijd in ieder geval in orde
Dank je
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef Lortnoc het volgende:
Vind je het gek als beide topics zowel [hattrick] als Fok! Cup in de titel hebben, da's vragen om problemen
het zijn ook altijd dezelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:48 schreef Chen het volgende:
Uitdagingen: 1
Hoolieganzen
Aanvangstijd: 12-10-2005 om 17:30
Speelterrein: Hoolieganzen Arena, Normaal. Intrekken!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
mn supernatural SP trainee kan ik wo voor t eerst loslaten, op hovenier![]()
sorry komradski, heb dr nu een zelfquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:06 schreef komrad het volgende:
VK, wil je mijn utopische niet overlopen??
of iemand anders
excellent def, utopian SP
Ik zag dat alle partijen wel geregeld zijn, dus de kans dat er alsnog een uitvaller komt, is net zo groot als dat Danny/Cynix/Yvonne of welke klootzak dan ook jou vraagt om terug te komen als MOD.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef TimmyAsd het volgende:
* TimmyAsd zich nogmaals aanbiedt als stand in
er zijn idd gemakkelijkere poules...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zit er over te denken om een poultje te starten; met hoeveel tegendoelpunten eindigt deze Fok-cup voor SVV De Vliegende Harries.....
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:42 schreef maniack28 het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling. Ik ga nu naar huis en JD is vanavond laat pas terug, dat betekend betekent dat de standen op zijn vroegst morgenochtend 11 uur (door mij) zijn bijgewerkt. Zijn ze het dan nog niet (om wat voor reden dan ook), dan doet JD het donderdagavond. Jullie hoeven hier dus niet te komen vragen wanneer het wordt geupdate
dat boeit ons nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:36 schreef komrad het volgende:
ik had vrij vandaag, toch maar een friendly geregeld, 3-4 verloren
saldo 5,9M euri
waarom dan in dit topicquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:36 schreef komrad het volgende:
[..]
weet ik daarom vermeld ik het toh maar ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |