hoezo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Correcte aanvulling, met dank aan komrad
Vliegende Harries en Raffie hebben het recht om hun wedstrijd tegen Vitussa/refused thuis te spelen ondanks dat er een uitwedstrijd gepland staat. Dit om de kosten van de trip naar Finland te besparen (6k)
Mocht je de trip toch willen maken, dan is dat natuurlijk geen probleem.
Neutraal is ook accoord, maar ik wil ze niet verplichten om die 6k te moeten afdragen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:40 schreef REFUSED het volgende:
[..]
hoezo?
Supporters Club: 1581 members
Supporters: high on life
lijkt me weinig recht aan, aangezien het geen probleem zal zijn die 6k op te halen. of je plant mijn wedstrijden 4x neutraal in nederland, heb ik ook geen problemen mee.
Ik wil welquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:18 schreef jaspah het volgende:
kheb me per ongeluk bij 2 cups ingeschreven..die tegelijkertijd zijn
kan je misschien nog een vervanger regelen voor mij? kvind wel klote..
jaspah -> AFC Held Poule C...
kwist neit dat tegelijk was :s
volgende keer doek mee! khoop dat je nog kan veradneren
Hehe, daarom reageerde je dus niet.... ik heb je gehtmailt.... en 3x Fok!Fed bericht gestuurd...quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:18 schreef Robar het volgende:
Ik ben natuurlijk veel te laat . . . .
Das nu het nadeel van een vakantie in het begin van het seizoen . . .
Ach, volgend seizoen weer een kans . . .
Zit btw ook nog in de beker, dus . . . . .
Tsja,quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe, daarom reageerde je dus niet.... ik heb je gehtmailt.... en 3x Fok!Fed bericht gestuurd...Ik dacht al, waar is die pik
Mjah.... jammer, als Sjarkie niet wil kan je nog meedoen![]()
ok, bij deze zal ik dus -al- mijn wedstrijden op neutraal terrein in nederland spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Neutraal is ook accoord, maar ik wil ze niet verplichten om die 6k te moeten afdragen.
edit:quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, ik zit nog in de beker en speel de volgende wedstrijd thuis . . .
Misschien dus nog kans op een volgende ronde . . .
Dan ben je niet de enige in de Cl werkt het precies dezelfde met groepshoofden etc.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:44 schreef halleekes het volgende:
poule B....allemaal teams die veel hoger spelen dan ikzelf....maargoed het is maar een spelletje
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige in de Cl werkt het precies dezelfde met groepshoofden etc.
Maarja je kan ook met je A team spelen normaal gesproken speeld speelt de rest met hun B team
dan maak je mischien nog een beetje kans.
Count me inquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Laten we hopen dat Sjarkie dat wil anders zijn we boos op je
Ja, in de poule zonder bekerregels, later, in het knock-out toernooi wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef SocialDisorder het volgende:
is het overigens de bedoeling dat we deze Fok!-cup matches als friendlies afwerken, dus ook zelf moeten regelen?
ja, dit is mijn eerste keer, dus wees voorzichtig, alsjeblieft
EERSTE reserve, wat klinkt dat belangrijk uit jouw toetsenbord JDquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Geregeld:
jaspah (AFC Held) is vervanger door FC Haaienvoer
Robar is 1e reserve, mocht er nog een uitvaller komen.
Ik hoop zo dat ik Pekol nog tegenkom in de cupquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Er was een klein foutje geslopen in het noteren van één wedstrijd in Poule F.
Dat is de enige wijziging!
Alle andere poules zijn ongewijzigd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ik Pekol nog tegenkom in de cup![]()
En ja, dan stel ik die schopper uit de Vinnie Jones award ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |