FC Kielp laat het er niet bij zitten en geeft een reactie op dit persbericht..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende wedstrijd , grote derby
[..]
quote:14-10-2005 om 17:05 Ongeregeldheden
De hoogoplopende discussie tussen de supportersverenigingen heeft al voor heel wat problemen gezorgd. Zo blijkt dat de supporters van KSCG hebben afgesproken om in heel Velden er voor te zorgen dat er geen kranten meer in de brievenbussen liggen. "We hebben al verschillende dagen geen krant meer ontvangen, terwijl de krant toch altijd een heel stuk in de brievenbus steekt" aldus de filiaalhouder van de plaatselijke elektronica-zaak. Manager pvrens zegt dat dit een kwalijke zaak is. Dit is namelijk precies de reden waarom het bestuur van de club heeft geprobeerd minder toeschouwers van KSCG in het stadion toe te laten.De verwijzing naar de laatste resultaten tussen beide teams hebben hier helemaal niets mee te maken,want sinds de laatste wedstrijd tussen beide teams is er behoorlijk aan het team gesleuteld en er staat nu een team dat vele malen beter is dan dat van vorige keer. De vraag is nu of KSCG zulke zelfde vooruitgang geboekt zal hebben, zelf denken wij van niet.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef pvrens het volgende:
[..]
FC Kielp laat het er niet bij zitten en geeft een reactie op dit persbericht..
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
ik zal jullie het wederwoord besparen, anders wordt t zon gespam![]()
voor de liefhebbers, t staat op hattrick uiteraard (teamid 146006) en op mn ht-arena site (linkje in mn sig)
He dude . . .quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe kan hij met zijn waardeloos/slecht aanval scoren tegen mijn verdediging? Misschien 1 keertje met veel geluk, maar meer nietEn kan hij mijn briljante spitsen stoppen?
Menig 5+6e klasser is er in getuind.Let maar op.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe kan hij met zijn waardeloos/slecht aanval scoren tegen mijn verdediging? Misschien 1 keertje met veel geluk, maar meer nietEn kan hij mijn briljante spitsen stoppen?
quote:
Er 1 meer te scoren als JDquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:10 schreef Robar het volgende:
En hoe denk jij te kunnen winnen?
Jij hebt er ook al 2 van mij voor 2 weken naar de kloten getrapt, ze zouden je uit de focup moeten gooienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:33 schreef foetre het volgende:
Mijn Uitslag was zwaar geflatteerd hij had gemideld maar 87% balbezit !!!! en ik sloop al jullie trainies![]()
.
Dus JD pas op!!!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Jij hebt er ook al 2 van mij voor 2 weken naar de kloten getrapt, ze zouden je uit de focup moeten gooien![]()
![]()
IK maak hem inquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Raffie kan je hebben hoor!
WTFquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:02 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
FC Haaienvoer - Paralympic Tricycle Team 4 - 2![]()
accepteer nu maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
IK maak hem invorige keer ook al. vandaag nipt met 2-3 verloren van SD
Fokcup - A teamquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:51 schreef komrad het volgende:
maareh als je weer met a spelers gaat aantreden mag ik je al vast feliciteren, ik heb op die manier geen ambities voor de fok! cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |