quote:Op woensdag 26 oktober 2005 schreef maniack28 het volgende:
De ex-fokcupwinnaarPekel is zo goed als uitgeschakeld
Een prutser die 2x zegt dattie de cup wint, en ook doet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef maniack28 het volgende:
pffffft...je bent gewoon een prutser
Kan ik ook met mn a-teamquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Een prutser die 2x zegt dattie de cup wint, en ook doet.
Maar durf je niet, omdat je dan degradeert uit je competitie.quote:
Ik degraderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar durf je niet, omdat je dan degradeert uit je competitie.. Ik ben nog nooit gedegradeerd.
![]()
Heb ik trouwens al een erelidmaatschap?![]()
Is al geregeld, was vrijdag al bekend dat Maus United een andere friendly had.. 5-0 voor koei dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef maniack28 het volgende:
JD, wedstrijd tussen Maus United en Madkow is niet gespeeld, daar moet ik je dus nog over spreken
Last van geheugenverlies???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef maniack28 het volgende:
JD, wedstrijd tussen Maus United en Madkow is niet gespeeld, daar moet ik je dus nog over spreken
mijn laatste ratings wel eens bekeken? wretched (low) middenveld moet zelfs jij nog wel overheen moeten kunnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef komrad het volgende:
ik heb van de vliegende harries gewonnen en de rest zal ik alles verliezen, komende tegenstanders Refused en sirdalord dus dan weet je het wel, ik word 4e dus
le-zen. jij bent zelf degene die er over begon, ik speel al mijn wedstrijden op neutraal terrein om reiskostenproblemen te voorkomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:56 schreef komrad het volgende:
refused ik heb geaccepteerd maar zie net dat we neutral spelen, dat is niet de bedoeling. I demand a WO
maakt niet uit, ik stelde alleen het probleem aan de orde omdat we ook minder welvarende teams hadden. Voorts doet dat niets af aan mijn recht om thuis te mogen spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
le-zen. jij bent zelf degene die er over begon, ik speel al mijn wedstrijden op neutraal terrein om reiskostenproblemen te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |