ik speelde maar met 10 manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:59 schreef SocialDisorder het volgende:
minste balbezit en toch maar met 2-0 verlorenen niet eens defensief gespeeld. Valt me alleszins mee
tja, als mijn team achter staat hebben mijn spelers geen pardon en maaien ze alles omverquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef komrad het volgende:
lekker hives, 17 jarigen eruit trappen is not done
tssssquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, als mijn team achter staat hebben mijn spelers geen pardon en maaien ze alles omver.
Het was zijn eigen schuld dus
laat het een waarschuwing zijn voor mijn komende tegenstandersquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
laat het een waarschuwing zijn voor mijn komende tegenstanders![]()
slowchatten mag ook niet in het centrale topicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]ik zit toch niet bij je in de poule.
beetje slowchatterig trouwens, beter het centrale topi voor gebruiken zodat deze voor de cup leesbaar blijft?
ik moet je 1 ding meegeven, grappig ben je welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
slowchatten mag ook niet in het centrale topic
Ik doe er tenminste nooit aan
Ow, het valt allemaal wel mee, heb het eerste tentamen al gehaald en ben nu bezig met een 4 weeks practicum, waar ik ook nog niet echt wakker van lig.... Het volgende vak wordt moeilijker schijnt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef komrad het volgende:
iedereen tegen pekel
SW hoe is het op de UNI?
is een federatie-aangelegenheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef pekel het volgende:
Waar is de Fok!Cup-klachtencommissie?
Pff dat werd tijd zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:04 schreef maniack28 het volgende:
Hehe Uddeltje, rustig, ik accepteer hem zo
FC Uddel
Aanvangstijd: 19-10-2005 om 17:30
Speelterrein: The Viking Hall, Normaal. Geregeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |