Tegen mijn B-team ja, lekker kunst!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:24 schreef komrad het volgende:
4-0 gewonnen en dat wordt ook mijn enige overwinning vrees ik
Ga eens snel je mond spoelen met zeepsopquote:
ik heb 2 keer een voorsprong van 2 doelpunten weggegevenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Respect voor Brouwhuis '04 - Fc Struisje 5 - 5
das kutquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
ik heb 2 keer een voorsprong van 2 doelpunten weggegeven![]()
Zin in een oefenwedstrijdje dan? Daag me maar uit als je wil, teamnaam: Nicker100quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:14 schreef DaMadKow het volgende:
Maus United:
Dit team heeft deze week een vriendschappelijke wedstrijd geregeld![]()
.
en idd, een seizoen later wint ie gewoon ruim van de helden uit Uddel en omstreken!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef maniack28 het volgende:
Check die ratings:
Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: waardeloos (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: goed (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Alles kut, maar wel een goed(zeer hoog) aanval met mijn b-traineesDat beloofd wat voor volgend seizoen met a-team
fuck denk ik eindelijk met 5-0 te winnen word ik uitgedaagd!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:11 schreef nicomart het volgende:
sorry voor vorige week.. Foekje is nu door mij uitgedaagd en ondanks die 5-0 van vorige week door mijn onoplettendheid zal ik die fokCup gewoon eens winnen.
Heb nu lang genoeg de schijn van een simpel kutploegje opgehouden..
quote:Dapp´re Strijders - FC Haaienvoer
Datum: 26-10-2005 om 17:30
MatchID: 56933112
Stadion: Dapp´re Strijders Arena
Dit ben ik nietquote:Dapp´re Strijders (365744) [Voeg toe aan je bookmarks]
Land: Nederland
Regio: Noord-Brabant
Stadion: Dapp´re Strijders Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 7 in VI.961
Fanclub: Tifosi vak 410
verzin anders een originele naamquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef The_Hives het volgende:
ow voor het verschil: ik heb geen spatie tussen: Dapp're
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef The_Hives het volgende:
Ik zie net dat FC Haaienvoer een wedstrijd heeft geregeld tegen de verkeerde Dapp're Strijders
Lullig dis gewoon grappig en erg stomquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:01 schreef maniack28 het volgende:
Ik zal het even met JD overleggen, maar ik denk dat we wel wat kunnen regelen, want dit is natuurlijk extreem lullig.
Te ingewikkeld Grumpyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:45 schreef Grumpey het volgende:
er is altijd nog een oud grijs en versleten alternatief idee van de cup die deze situatie voorkomt ergens in een verlaten achteraf kamer van de fokhattrick archiefruimtes, puur ter informatie....
ga ff meeten ofzoquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:24 schreef komrad het volgende:
mwah ik weet je wel te vinden hoor, maar idd is het wel lastig, verander anders je teamnaam ff
bv naar: Dapp're, morgen gaan we weer eens van psv verliezen, strijders
we zullen zien of je morgen nog zoveel praatjes hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef komrad het volgende:
trouwens ik heb voor ajax wel de oplosssing, koop mijn nieuwe spits maar over, die is beter dan charisteas, rosenborg, babel en anistasiou samen
zelfs ismael assiti is beter dan maduro atmquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we zullen zien of je morgen nog zoveel praatjes hebt
jij bent echt een kennerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef komrad het volgende:
[..]
zelfs ismael assiti is beter dan maduro atm
quote:maareh heb je eigenlijk mijn nieuwe spits wel gezien
ja ik pimp graagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij bent echt een kenner
[..], om jouw gepimp kan je niet heen
dit zie ik nu pasquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef komrad het volgende:
Hives, hoe is het trouwens op je werk? Bevalt het?
Maduro valt op zich wel mee. Die speelt nu ook meer in de verdediging. Valt dus minder op en zijn niet zijn beste kwaliteiten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef komrad het volgende:
[..]
ja ik pimp graag
maareh ff serieus maduro is nogal uit vorm of niet soms
mooi zo, wanneer krijg je opslagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dit zie ik nu pas
Gaat goed. Erg druk, maar dat is geen probleem. Ben iedere keer weer verbaasd dat het al vrijdag is. Net de eerste 'echte' maandbalans gehad, en we waren veruit het beste DC
. Dus is een goed begin van ons centrum (het aantal werkuren waren er trouwens ook wel naar
)
ik ben natuurlijk niet geheel onpartijdig maar ik vond het MF van PSV woensdag redelijk goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Maduro valt op zich wel mee. Die speelt nu ook meer in de verdediging. Valt dus minder op en zijn niet zijn beste kwaliteiten.
dat is idd wel nodig. In januari/februari hebben we als het goed is een gesprekquote:
oei dat klinkt minder, alsof je nu afgezet wordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is idd wel nodig. In januari/februari hebben we als het goed is een gesprek
tja tegen een milan dat jullie anders had laten komen en nu zelf het initiatief nam is dat wel logisch. Als was jullie middenveld meer aan het verdedigen dan aanvallen. Kan je dus niet echt goed met elkaar vergelijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk niet geheel onpartijdig maar ik vond het MF van PSV woensdag redelijk goed
mwah afgezet, voor 40-uur vang ik een redelijk salaris. Voor 55 uur vang ik geen goed salaris. (maw ik heb geen overuren, maar ik werk ze welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef komrad het volgende:
[..]
oei dat klinkt minder, alsof je nu afgezet wordt
enige reden waarom ik dit accepteer, is omdat het mn eerste 'officiele' baan is (en ik het vooraf uiteraard niet wistquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:10 schreef komrad het volgende:
dan moet je gaan zeuren idd, ik werk eigenlijk zelden over dus ik kan daar ook geen gebruik van maken om meer geld te vragen
Tsssssssssk, je moet ook gewoon doorstuderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
enige reden waarom ik dit accepteer, is omdat het mn eerste 'officiele' baan is (en ik het vooraf uiteraard niet wist), van mijn werk enorm veel opsteek (hoofdreden), collega's erg leuk zijn en ik maar een jaarcontract heb. Mocht het aanbod dan niet naar mijn wens zijn, zoek ik met een jaar goede ervaring een nieuwe baan
![]()
-edit
de tijden worden overigens nu wel wat normaler hoor. Het waren vooral de eerste opstart weken
hoops...0-2quote:
En dit is gelijk ook de eindstand!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef foetre het volgende:
Foekje - insane ones (59 minuten gespeeld) 0 - 4
en ik wil het er echt niet over hebben
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 schreef maniack28 het volgende:
De ex-fokcupwinnaarPekel is zo goed als uitgeschakeld
Een prutser die 2x zegt dattie de cup wint, en ook doet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef maniack28 het volgende:
pffffft...je bent gewoon een prutser
Kan ik ook met mn a-teamquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Een prutser die 2x zegt dattie de cup wint, en ook doet.
Maar durf je niet, omdat je dan degradeert uit je competitie.quote:
Ik degraderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar durf je niet, omdat je dan degradeert uit je competitie.. Ik ben nog nooit gedegradeerd.
![]()
Heb ik trouwens al een erelidmaatschap?![]()
Is al geregeld, was vrijdag al bekend dat Maus United een andere friendly had.. 5-0 voor koei dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef maniack28 het volgende:
JD, wedstrijd tussen Maus United en Madkow is niet gespeeld, daar moet ik je dus nog over spreken
Last van geheugenverlies???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef maniack28 het volgende:
JD, wedstrijd tussen Maus United en Madkow is niet gespeeld, daar moet ik je dus nog over spreken
mijn laatste ratings wel eens bekeken? wretched (low) middenveld moet zelfs jij nog wel overheen moeten kunnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef komrad het volgende:
ik heb van de vliegende harries gewonnen en de rest zal ik alles verliezen, komende tegenstanders Refused en sirdalord dus dan weet je het wel, ik word 4e dus
le-zen. jij bent zelf degene die er over begon, ik speel al mijn wedstrijden op neutraal terrein om reiskostenproblemen te voorkomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:56 schreef komrad het volgende:
refused ik heb geaccepteerd maar zie net dat we neutral spelen, dat is niet de bedoeling. I demand a WO
maakt niet uit, ik stelde alleen het probleem aan de orde omdat we ook minder welvarende teams hadden. Voorts doet dat niets af aan mijn recht om thuis te mogen spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
le-zen. jij bent zelf degene die er over begon, ik speel al mijn wedstrijden op neutraal terrein om reiskostenproblemen te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |