Dacht eerst dat het allemaal fouten warenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Luutgaert het volgende:
De ondertiteling bij die 2 minuten compilatie.![]()
Dan heb je toch wat gemist, want het was echt wel een leuke afleveringquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daarom ging ik vanavond niet kijken .
Ik wist welke mensen kwamen.![]()
ik zet gauw rtl7 opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan heb je toch wat gemist, want het was echt wel een leuke aflevering.
Veel Jan!
Had je hem gister moeten zien met Char, hij smolt helemaal weg bij dat mens, Jensen is echt een softy hoor, dat stoere gedrag zakt ook langzaam wegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:22 schreef Roi het volgende:
Jawel maar dat past helemaal niet bij Jensen, hij doet altijd zo stoer en maakt mensen belachelijk om hun mening en om wie ze zijn.
die kon het nog weleens goed gaan doen op tv of radioquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu, leuke flap-uit dochter die Chrissy.(en niet lelijk inderdaad)
Ik had dat weleens een keer gehoord dat ze maar 16 isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:48 schreef slindenau het volgende:
Had echt niet gedacht dat ze pas 16 was.
Ah, de dochter van Humberto en Sugar Leequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef DarcMarc het volgende:
Vanavond Simply Red en Sylvana Simons![]()
Whehe mooiste moment van de avondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ah, de dochter van Humberto en Sugar Lee
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ah, de dochter van Humberto en Sugar Lee
Jazeker mag hij een interview met Simple Red gaan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:02 schreef johnplayer het volgende:
hey, zou jensen ook simply red mogen intervieuwen??
Robert zei, morgen de Simple Red, ik ga ook met ze praten en ze treden hier op !!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:14 schreef johnplayer het volgende:
het zou wel gaaf zijn als ze dan ook in de studio komen, en dan niet zoals anastacia op een hotel kamer.
Robert kan goed engels spreken hoorde ik van de weekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Roi het volgende:
Yep, duurde lekker lang gelukkig.
Maar Paul deed het veel leuker, en dat is toch meer van belang.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:24 schreef Klingon het volgende:
Hij zou oorspronkelijk in de running zijn om Robbie Williams in zijn show te krijgen, maar de platenmaatschappij koos uiteindelijk voor Paul de Leeuw. Toch is Simply Red natuurlijk ook niks, en eerlijk is eerlijk, Jensen kan 10x beter Engels dan Paul de Leeuw. Leuke show gister!
Dat speelt al veel langer. Robbie heeft toen met die show in Paradiso een week of twee geleden zelfs de voicemail van Inge ingesproken omdat 'ie met haar uit wilde. Inge heeft toen niet teruggebeld, maar daar zal bij Paul de Leeuw vast wel over gesproken zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef slindenau het volgende:
Robbie die Inge de Bruin zat te playen.
De opname van Paul de Leeuw is vorige week dinsdag opgenomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef Klingon het volgende:
[..]
Dat speelt al veel langer. Robbie heeft toen met die show in Paradiso een week of twee geleden zelfs de voicemail van Inge ingesproken omdat 'ie met haar uit wilde. Inge heeft toen niet teruggebeld, maar daar zal bij Paul de Leeuw vast wel over gesproken zijn
Wie had dat van Hennie gedacht dat ie coke heeft gebruikt vroeger .quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Roi het volgende:
Prachtig! Henny die onthuld dat ie coke heeft gebruikt, nep snuitje zijn nek doorsnijd en Jan dist![]()
!
Dat maakt mij niks uit.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Er zijn weer eens oude beelden uit het verleden van Jan opgedoken.
Jan in zijn zeezender-tijd, hij ging toen door het leven met de naam Sabastian Black. Foto's en geluidsfragment is te vinden op de onderstaande link. Hij is in de jaren behoorlijk verandert, de stem is echter wel hetzelfde gebleven.
http://www.zeezenderfans.net/black-pictures.html
WOW extreme make-over![]()
Ik zie maar 1 persoon op die foto;s staan maar is dat jan??? Dan is hij echt super verandert zeg. Zijn stem is idd redelijk gelijk gebleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Er zijn weer eens oude beelden uit het verleden van Jan opgedoken.
Jan in zijn zeezender-tijd, hij ging toen door het leven met de naam Sabastian Black. Foto's en geluidsfragment is te vinden op de onderstaande link. Hij is in de jaren behoorlijk verandert, de stem is echter wel hetzelfde gebleven.
http://www.zeezenderfans.net/black-pictures.html
Ik vond het nochtans veel schokkender toen Henny bekende dat hij ooit in zijn leven had geblowd. Nu komt hij zeker niet meer aan de bak bij de EO.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Roi het volgende:
Prachtig! Henny die onthuld dat ie coke heeft gebruikt, nep snuitje zijn nek doorsnijd en Jan dist![]()
!
Vorm van hoofd en ogen, vind ik welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Lijkt helemaal niet op Jan,
Nee, Jensen vroeg of hij wel eens over mannen fheeft gefantaseerd, en Heny draaide er eerst een beetje omheen, maar uiteindelijk zei hij dus van niet of zo.quote:Ik heb niet alles gezien van de uitzending. Klopt het dat Henny boos werd en weg wilde lopen omdat Jensen hem lastigviel met het issue dat hij ook op mannen valt?
Hij heet Jan van Zanten in het echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Ja, die persoon op de foto blijkt Jan te zijn. In het echt heet hij volgens mij ook Jan Zwart, dan verklaart meteen de "Black" bij de zeezender en de "Jan" bij Jensen.
Klopt hij heet idd Jan van Zanten, heb ik ooit gehoord !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij heet Jan van Zanten in het echt
Jawel, zoon van een Denemarkse ambassadeur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:19 schreef kultivate het volgende:
En heet Robert wel echt Jensen eigenlijk??
Heb ik ook gelezen, maar op andere sites weer Jan Zwart. Bestaat nog wel wat verwarring over. Net als zijn woonplaats. Volgens mij is dat Baarn, maar ook Almere wordt vaak genoemd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij heet Jan van Zanten in het echt
Daar is hij geboren, dacht ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Pernis hoor ik altijd. Of komt hij daar vandaan?
Volgens mij woont Jan in Baarn ! Ik heb dat weleens gelezen ergens,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Net als zijn woonplaats. Volgens mij is dat Baarn,
Jensen maakte afgelopen week bij het filmpje van Henk Westbroek een opmerking tegen Jan, van "dat kan je toch ontvangen, kijk je er weleens naar?" Waarop Jan zei, af en toe.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:33 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Jan woont al jaren in Almere ("Lekker tussen het beton") en is geboren in Pernis. Miljoenen keren door hem bevestigd, beter luisteren naar de shows..
Ik snap het, maar ik denk dat hij die show op een andere manier bekijkt, danwel zich geabonneerd heeft op regionale tv. Wel weet ik echt zeker dat hij in Almere woont, er zwerft zelfs nog ergens een adres rond op Internet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jensen maakte afgelopen week bij het filmpje van Henk Westbroek een opmerking tegen Jan, van "dat kan je toch ontvangen, kijk je er weleens naar?" Waarop Jan zei, af en toe.
Nu weet ik natuurlijk niet of TV Utrecht in Almere te ontvangen is, maar omdat ik ooit eens had gelezen dat hij in Baarn woont, begon ik weer die richting uit te denken
Wat komisch zegquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:33 schreef Honky het volgende:
Is het niet opgevallen dat Jensen's publiek elke keer PRECIES HETZELFDE lacht?
Is het niet opgevallen dat Jensen's publiek OPEENS MEER lacht?
Is het niet opgevallen dat Jensen's publiek om JAN'S GRAPPEN lacht?
Je bent wel erg zielig als je grappen maakt in je talkshow en er een lachband op gooit.
Als we dan vergelijken met andere lachbandshows
Full House> Jensen
Want
Uncle Jesse>Jensen
"Don't mess with the hair" > 234432 keer "heel goed" zeggen in een uitzending.
Maar Honk, ik zie toch publiek?
Ja ik ook. Sterker nog, ik zag MEZELF in het publiek. nu is dat opzich geen ramp, ware het niet dat ik VORIG JAAR daar ben geweest. Ze gebruiken dus gewoon oude footage voor het publiek.
En of het waar is. Daarnaast is het ook logisch. Bij de vorige seizoenen Jensen duurdren de opnamen tot ca. 23.00 waardoor je nog nét je trein kon halen om 23.15 vanaf Hilversum-Noord. Als het tot 23.30 duurt zoals nu zouden de mensen die niet uit de regio komen hun trein niet meer kunnen halen vanaf Utrecht Centraal.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:45 schreef 2609 het volgende:
Hi-la-risch
Jammer dat er niks van waar is dankje
De opname's worden s'middags opgenomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:08 schreef Honky het volgende:
[..]
En of het waar is. Daarnaast is het ook logisch. Bij de vorige seizoenen Jensen duurdren de opnamen tot ca. 23.00 waardoor je nog nét je trein kon halen om 23.15 vanaf Hilversum-Noord. Als het tot 23.30 duurt zoals nu zouden de mensen die niet uit de regio komen hun trein niet meer kunnen halen vanaf Utrecht Centraal.
In dat geval leren ze om synchroon te lachen. Das ook heel knap.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De opname's worden s'middags opgenomen.![]()
Dus dan kunnen ze met de trein gemakkelijk terug naar utrecht.
Zonder jezelf voor te bereiden ga je compleet voor gaas met bepaalde gasten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:55 schreef Cool_Runner het volgende:
zo zwaar lijkt me dat niet. 3 uur radio en een uurtje lullen op tv.
Het was zeker een lache interviewquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:19 schreef Cool_Runner het volgende:
pierre windt komt vanavond.
Die hyperactieve kale kok. Wordt wel lachen denk ik
Mij wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:49 schreef pberends het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als Jensen een teringhoog iq en eq heeft.
Dat is een vereiste. Ik heb weinig mensen op TV gezien met een eigen talkshow die minder dan HAVO hebben gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:49 schreef pberends het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als Jensen een teringhoog iq en eq heeft.
Dat is wel bekend; alleen Jensen wordt als een totaal dom iemand gezien door velen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is een vereiste. Ik heb weinig mensen op TV gezien met een eigen talkshow die minder dan HAVO hebben gedaan.
Logisch met zo'n programmaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is wel bekend; alleen Jensen wordt als een totaal dom iemand gezien door velen.
Jammer dat het wel waar isquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:45 schreef 2609 het volgende:
Hi-la-risch
Jammer dat er niks van waar is dankje
Ja en ze heeft ook ijsklontjes op d'r tepels gehouden voor de uitzending... En ze mag wel es een bh aandoen want het hangt allemaal maar wat vind ik...quote:
klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef Roi het volgende:
Hey die Rebecca is zo domlelijk nog niet!
Hangen? 't Is juist has'ke strak man!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja en ze heeft ook ijsklontjes op d'r tepels gehouden voor de uitzending... En ze mag wel es een bh aandoen want het hangt allemaal maar wat vind ik...
Sorry dat dat het enigste is waar ik op heb gelet bij d'r![]()
Strak van de siliconen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hangen? 't Is juist has'ke strak man!
Ik heb Jensen een stukje gezien !quote:
Ik heb noodgedwongen de herhaling gekeken, tot 23:00 was er een film op net5 en gelijk daarna Paul de Leeuw op 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Goeie kijkcijfers voor Jensen
En ook de herhaling-uitzendingen zijn mooie kijkcijfers![]()
Nee, robert hoeft niet te klagen qua kijkcijfers.![]()
Sinds hij elke dag op TV is en dus mensen te vriend moet houden willen er nog gasten komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef f1sven het volgende:
Sinds wanneer is Jensen gecharmeerd van musicals, hij vond Marisca leuk in Beaty & The Beast![]()
Iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:24 schreef slindenau het volgende:
Alleen maar Breaking News kijken dus.
Ik ken hem nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:39 schreef Roi het volgende:
Gatver weer die kut Cristijan met z'n ongelovelijk kut stem
back to basicquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:37 schreef Renee2004 het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet wat gedraaid word wanneer gasten opkomen toevallig, beetje een dance nummer..
Big Phobia is ook altijd lachenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Big Hooligan was echt het hoogtepunt, heb daarom echt dubbel gelegenen het gesprek met Marcel Kwarts was ook wel geinig
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef dragems het volgende:
lola is lekker en cool
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef Nuna het volgende:
De naam alleen al, Lola.
Lola..L..O..L..Aquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef Nuna het volgende:
De naam alleen al, Lola.
Heb je ook nog een artiest? Er zijn vast meerdere groepen die een nummer "back to basic" noemenquote:
had liever Lola gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef MrX1982 het volgende:
Jensen was weer leuk. Vooral met Sophie Hilbrand, erg leuke en spontane meid![]()
Ach op de radio lult ie er altijd op losquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:47 schreef rosmalen het volgende:
ik vind die jan.....zo zielig...die moet zich toch wel verschrikkelijk opgelaten voelen....mag niets zeggen....of zou die alleen maar aan zijn salaris denken en alles slikken...komt ie thuis ...en zegt zijn vrouw....hoe was het op je werk schat........ohhh stilletjes lieverd
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Nel VeerkampIk ga wel kijken vanavond.
Oja dat wel !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze is wel een ideale gast voor de Friday Night Roulette.
Idem hier. Sympathieke kerel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef pekel het volgende:
Jaoa VarelaKijk nu heel anders tegen hem aan
Nee dat is echt een vrouw !quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Kim Holland *ril* enge vrouw. Ik heb altijd het idee dat het een omgebouwde kerel is
In 3 secondenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef 7eVeNL het volgende:
`Tering.... zag je ff die lucille werner dat biertje in 3 seconden wegklokken??![]()
kijk maar naar de herhaling vanavondquote:Op woensdag 2 november 2005 22:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In 3 secondenToe maar, die Lucille niet van haar verwacht
![]()
erm was gewoon iets van aftappen of kappen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:58 schreef H.Flick het volgende:
Alleen die term die ze ervoor gebruikte kende ik niet. Dat heet atten/adten toch?
Ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
kijk maar naar de herhaling vanavond![]()
Jah leuk joh, lekker zuipen...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef trith het volgende:
Lucille a.k.a. The Alcoholist
Je zal zo'n wijf hebben MAN!
![]()
Ja, ik ookquote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat kappen kende ik dus niet. Ik ken het als atten.
Klopt.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef H.Flick het volgende:
Ze moeten vaker alle gasten tegelijkertijd op de bank zetten! Levert soms leuke TV op
nou met kim holland was hij wel geinig hoor en gister zei hij ook weer een zin en met roulette natuurlijk geblabbert draaienquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef laffer het volgende:
wat doet die jan paparazzi eigenlijk op die bank????hij zegt niks, doet niks....
Dat is ook een beetje de bedoeling. Gister had hij wel een mooie opmerking hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef laffer het volgende:
wat doet die jan paparazzi eigenlijk op die bank????hij zegt niks, doet niks....
Janquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef laffer het volgende:
Ik heb alleen Jamai en die Herman gezien, Han Pekel daar geef ik niks omquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Overbodiger kan je bijna niet zijn.
Leuk programma is Jensen trouwens geworden.![]()
Zal vast wel weer een groene vraag zijn; voor hoeveel geld heb je de belasting opgelicht?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef dragems het volgende:
vanavond bassie aan roulette misschien heeft hij vroeger ook wel coke gedaan vroeger
Ja, ik ben benieuwd met Bassiequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een groene vraag zijn; voor hoeveel geld heb je de belasting opgelicht?
vroeger vroegerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef dragems het volgende:
vanavond bassie aan roulette misschien heeft hij vroeger ook wel coke gedaan vroeger
Jan, krijgt geen kans om iets te zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef slindenau het volgende:
Als jensen maar gewoon tegen iemand kan praten als er nog geen gasten zijn/het stil valt...verder boeit Jan niet. Zn gekke bekken altijd.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Die aflevering waarin de imitator-Bassie zijn verontschuldigingen aanbood aan Bassie was legendarisch. Maar dit vind ik niet leuk.
Hij zei nog dat Herman graag een keer de roulette wou meemaken, en zo'n vent kan je natuurlijk niet weigeren!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef slindenau het volgende:
Alweer herman. Zou Jensen echt geen gasten meer kunnen vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |