Ach op de radio lult ie er altijd op losquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:47 schreef rosmalen het volgende:
ik vind die jan.....zo zielig...die moet zich toch wel verschrikkelijk opgelaten voelen....mag niets zeggen....of zou die alleen maar aan zijn salaris denken en alles slikken...komt ie thuis ...en zegt zijn vrouw....hoe was het op je werk schat........ohhh stilletjes lieverd
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Nel VeerkampIk ga wel kijken vanavond.
Oja dat wel !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze is wel een ideale gast voor de Friday Night Roulette.
Idem hier. Sympathieke kerel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef pekel het volgende:
Jaoa VarelaKijk nu heel anders tegen hem aan
Nee dat is echt een vrouw !quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Kim Holland *ril* enge vrouw. Ik heb altijd het idee dat het een omgebouwde kerel is
In 3 secondenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef 7eVeNL het volgende:
`Tering.... zag je ff die lucille werner dat biertje in 3 seconden wegklokken??![]()
kijk maar naar de herhaling vanavondquote:Op woensdag 2 november 2005 22:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In 3 secondenToe maar, die Lucille niet van haar verwacht
![]()
erm was gewoon iets van aftappen of kappen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:58 schreef H.Flick het volgende:
Alleen die term die ze ervoor gebruikte kende ik niet. Dat heet atten/adten toch?
Ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
kijk maar naar de herhaling vanavond![]()
Jah leuk joh, lekker zuipen...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef trith het volgende:
Lucille a.k.a. The Alcoholist
Je zal zo'n wijf hebben MAN!
![]()
Ja, ik ookquote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat kappen kende ik dus niet. Ik ken het als atten.
Klopt.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef H.Flick het volgende:
Ze moeten vaker alle gasten tegelijkertijd op de bank zetten! Levert soms leuke TV op
nou met kim holland was hij wel geinig hoor en gister zei hij ook weer een zin en met roulette natuurlijk geblabbert draaienquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef laffer het volgende:
wat doet die jan paparazzi eigenlijk op die bank????hij zegt niks, doet niks....
Dat is ook een beetje de bedoeling. Gister had hij wel een mooie opmerking hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef laffer het volgende:
wat doet die jan paparazzi eigenlijk op die bank????hij zegt niks, doet niks....
Janquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef laffer het volgende:
Ik heb alleen Jamai en die Herman gezien, Han Pekel daar geef ik niks omquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Overbodiger kan je bijna niet zijn.
Leuk programma is Jensen trouwens geworden.![]()
Zal vast wel weer een groene vraag zijn; voor hoeveel geld heb je de belasting opgelicht?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef dragems het volgende:
vanavond bassie aan roulette misschien heeft hij vroeger ook wel coke gedaan vroeger
Ja, ik ben benieuwd met Bassiequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een groene vraag zijn; voor hoeveel geld heb je de belasting opgelicht?
vroeger vroegerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef dragems het volgende:
vanavond bassie aan roulette misschien heeft hij vroeger ook wel coke gedaan vroeger
Jan, krijgt geen kans om iets te zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef slindenau het volgende:
Als jensen maar gewoon tegen iemand kan praten als er nog geen gasten zijn/het stil valt...verder boeit Jan niet. Zn gekke bekken altijd.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Die aflevering waarin de imitator-Bassie zijn verontschuldigingen aanbood aan Bassie was legendarisch. Maar dit vind ik niet leuk.
Hij zei nog dat Herman graag een keer de roulette wou meemaken, en zo'n vent kan je natuurlijk niet weigeren!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef slindenau het volgende:
Alweer herman. Zou Jensen echt geen gasten meer kunnen vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |