Dacht eerst dat het allemaal fouten warenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Luutgaert het volgende:
De ondertiteling bij die 2 minuten compilatie.![]()
Dan heb je toch wat gemist, want het was echt wel een leuke afleveringquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daarom ging ik vanavond niet kijken .
Ik wist welke mensen kwamen.![]()
ik zet gauw rtl7 opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan heb je toch wat gemist, want het was echt wel een leuke aflevering.
Veel Jan!
Had je hem gister moeten zien met Char, hij smolt helemaal weg bij dat mens, Jensen is echt een softy hoor, dat stoere gedrag zakt ook langzaam wegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:22 schreef Roi het volgende:
Jawel maar dat past helemaal niet bij Jensen, hij doet altijd zo stoer en maakt mensen belachelijk om hun mening en om wie ze zijn.
die kon het nog weleens goed gaan doen op tv of radioquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu, leuke flap-uit dochter die Chrissy.(en niet lelijk inderdaad)
Ik had dat weleens een keer gehoord dat ze maar 16 isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:48 schreef slindenau het volgende:
Had echt niet gedacht dat ze pas 16 was.
Ah, de dochter van Humberto en Sugar Leequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef DarcMarc het volgende:
Vanavond Simply Red en Sylvana Simons![]()
Whehe mooiste moment van de avondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ah, de dochter van Humberto en Sugar Lee
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ah, de dochter van Humberto en Sugar Lee
Jazeker mag hij een interview met Simple Red gaan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:02 schreef johnplayer het volgende:
hey, zou jensen ook simply red mogen intervieuwen??
Robert zei, morgen de Simple Red, ik ga ook met ze praten en ze treden hier op !!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:14 schreef johnplayer het volgende:
het zou wel gaaf zijn als ze dan ook in de studio komen, en dan niet zoals anastacia op een hotel kamer.
Robert kan goed engels spreken hoorde ik van de weekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Roi het volgende:
Yep, duurde lekker lang gelukkig.
Maar Paul deed het veel leuker, en dat is toch meer van belang.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:24 schreef Klingon het volgende:
Hij zou oorspronkelijk in de running zijn om Robbie Williams in zijn show te krijgen, maar de platenmaatschappij koos uiteindelijk voor Paul de Leeuw. Toch is Simply Red natuurlijk ook niks, en eerlijk is eerlijk, Jensen kan 10x beter Engels dan Paul de Leeuw. Leuke show gister!
Dat speelt al veel langer. Robbie heeft toen met die show in Paradiso een week of twee geleden zelfs de voicemail van Inge ingesproken omdat 'ie met haar uit wilde. Inge heeft toen niet teruggebeld, maar daar zal bij Paul de Leeuw vast wel over gesproken zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef slindenau het volgende:
Robbie die Inge de Bruin zat te playen.
De opname van Paul de Leeuw is vorige week dinsdag opgenomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef Klingon het volgende:
[..]
Dat speelt al veel langer. Robbie heeft toen met die show in Paradiso een week of twee geleden zelfs de voicemail van Inge ingesproken omdat 'ie met haar uit wilde. Inge heeft toen niet teruggebeld, maar daar zal bij Paul de Leeuw vast wel over gesproken zijn
Wie had dat van Hennie gedacht dat ie coke heeft gebruikt vroeger .quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Roi het volgende:
Prachtig! Henny die onthuld dat ie coke heeft gebruikt, nep snuitje zijn nek doorsnijd en Jan dist![]()
!
Dat maakt mij niks uit.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Er zijn weer eens oude beelden uit het verleden van Jan opgedoken.
Jan in zijn zeezender-tijd, hij ging toen door het leven met de naam Sabastian Black. Foto's en geluidsfragment is te vinden op de onderstaande link. Hij is in de jaren behoorlijk verandert, de stem is echter wel hetzelfde gebleven.
http://www.zeezenderfans.net/black-pictures.html
WOW extreme make-over![]()
Ik zie maar 1 persoon op die foto;s staan maar is dat jan??? Dan is hij echt super verandert zeg. Zijn stem is idd redelijk gelijk gebleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Er zijn weer eens oude beelden uit het verleden van Jan opgedoken.
Jan in zijn zeezender-tijd, hij ging toen door het leven met de naam Sabastian Black. Foto's en geluidsfragment is te vinden op de onderstaande link. Hij is in de jaren behoorlijk verandert, de stem is echter wel hetzelfde gebleven.
http://www.zeezenderfans.net/black-pictures.html
Ik vond het nochtans veel schokkender toen Henny bekende dat hij ooit in zijn leven had geblowd. Nu komt hij zeker niet meer aan de bak bij de EO.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Roi het volgende:
Prachtig! Henny die onthuld dat ie coke heeft gebruikt, nep snuitje zijn nek doorsnijd en Jan dist![]()
!
Vorm van hoofd en ogen, vind ik welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Lijkt helemaal niet op Jan,
Nee, Jensen vroeg of hij wel eens over mannen fheeft gefantaseerd, en Heny draaide er eerst een beetje omheen, maar uiteindelijk zei hij dus van niet of zo.quote:Ik heb niet alles gezien van de uitzending. Klopt het dat Henny boos werd en weg wilde lopen omdat Jensen hem lastigviel met het issue dat hij ook op mannen valt?
Hij heet Jan van Zanten in het echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Ja, die persoon op de foto blijkt Jan te zijn. In het echt heet hij volgens mij ook Jan Zwart, dan verklaart meteen de "Black" bij de zeezender en de "Jan" bij Jensen.
Klopt hij heet idd Jan van Zanten, heb ik ooit gehoord !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij heet Jan van Zanten in het echt
Jawel, zoon van een Denemarkse ambassadeur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:19 schreef kultivate het volgende:
En heet Robert wel echt Jensen eigenlijk??
Heb ik ook gelezen, maar op andere sites weer Jan Zwart. Bestaat nog wel wat verwarring over. Net als zijn woonplaats. Volgens mij is dat Baarn, maar ook Almere wordt vaak genoemd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Hij heet Jan van Zanten in het echt
Daar is hij geboren, dacht ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Pernis hoor ik altijd. Of komt hij daar vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |