Mij wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:49 schreef pberends het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als Jensen een teringhoog iq en eq heeft.
Dat is een vereiste. Ik heb weinig mensen op TV gezien met een eigen talkshow die minder dan HAVO hebben gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:49 schreef pberends het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als Jensen een teringhoog iq en eq heeft.
Dat is wel bekend; alleen Jensen wordt als een totaal dom iemand gezien door velen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is een vereiste. Ik heb weinig mensen op TV gezien met een eigen talkshow die minder dan HAVO hebben gedaan.
Logisch met zo'n programmaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is wel bekend; alleen Jensen wordt als een totaal dom iemand gezien door velen.
Jammer dat het wel waar isquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:45 schreef 2609 het volgende:
Hi-la-risch
Jammer dat er niks van waar is dankje
Ja en ze heeft ook ijsklontjes op d'r tepels gehouden voor de uitzending... En ze mag wel es een bh aandoen want het hangt allemaal maar wat vind ik...quote:
klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef Roi het volgende:
Hey die Rebecca is zo domlelijk nog niet!
Hangen? 't Is juist has'ke strak man!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja en ze heeft ook ijsklontjes op d'r tepels gehouden voor de uitzending... En ze mag wel es een bh aandoen want het hangt allemaal maar wat vind ik...
Sorry dat dat het enigste is waar ik op heb gelet bij d'r![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |