is die tafel goed gelakt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Inktvlek op mijn eikentafel
Hoe ga ik die eruit krijgen?
HELP
decoupeerzaag....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Inktvlek op mijn eikentafel
Hoe ga ik die eruit krijgen?
HELP
sorry....zag de 8 aan voor een 9quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende keer een Hools wel even echt volmaken he Lionheaad.
...won Nederland van Tsjechië. VdV was goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
...als hij verliest ligt hij eruit !
En dat zou al de 4e keer zijn binnen 1 jaar,
Dat Macedonie een nieuwe bondscoach krijgt.
Vorige wedstrijd ....
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:58 schreef Lionheaad het volgende:
Probleem met een msn-vrienin... help?
Moest heel even denken aan een topic van SCH
Als het goed gelakt is zal die inkt niet in het hout trekken lijkt mij. Dan zou je het blad kaal kunnen schuren, en vervolgens opnieuw lakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Zo'n Ikea-blad. Beige-achtige kleur.
Hey SCHobbejak, waar blijft je kaartquote:
Aah dank. Maar het is al goed gelukt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als het goed gelakt is zal die inkt niet in het hout trekken lijkt mij. Dan zou je het blad kaal kunnen schuren, en vervolgens opnieuw lakken.
Je kan ook in K&W vragen!
Shit man, die is vorige week dinsdag al op de bus gegaan. Wist alleen geen achternaam, heb hem naar het ziekenhuis gestuurd: Aan Ana uit Gorinchemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey SCHobbejak, waar blijft je kaart
(Waarheen is ie btw?)
Ben totaal niet in m'n hum vandaag
In het Eredivisiejournaal op Talpa schonken ze er op een goede manier aandacht aan, Moulijn kwam aan het woord.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:52 schreef tong80 het volgende:
Trouwens oud-Feijenoorder Cor Veldhoen overleden. Winnaar van de EC-1 en bijna dertig interlands gespeeld in de jaren 60.
was gisteren toch alquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:52 schreef tong80 het volgende:
Trouwens oud-Feijenoorder Cor Veldhoen overleden. Winnaar van de EC-1 en bijna dertig interlands gespeeld in de jaren 60.
Ja, maar ik wilde het nog even melden.quote:
hm, ik dacht dat de ellenlange voorbeschouwing dan zou beginnen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
oh ja....het topic is al dicht maar de mededeling blijft belangrijk :
[LET OP !] 19:30 u op SBS 6 komt Ned - Mac
die begint al om 19:00 uquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:13 schreef Againzender het volgende:
hm, ik dacht dat de ellenlange voorbeschouwing dan zou beginnen...
quote:dank je, misschien ga ik die film wel kijken trouwens
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
Shit man, die is vorige week dinsdag al op de bus gegaan. Wist alleen geen achternaam, heb hem naar het ziekenhuis gestuurd: Aan Ana uit Gorinchem
Jemig blijft echt een spannende tijd dus...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Update:
Eindelijk reactie van m’n vrouw haar werkgever, middels een kaart, bloemen en fruitmandje. Ze mogen blij zijn dat ze nog in hetzelfde ziekenhuis en op dezelfde afdeling ligt…
Qua toestand is het vandaag paniekerig, ze heeft flinke koorts, anti-biotica om het tegen te gaan, voelt zich derhalve niet lekker.
Bovendien ook verkleurd vruchtwater, maar komt volgens de artsen door de koorts, niet door poep (is onderzocht).
Wel ook alweer direct gesprekken met de kinderarts erbij over mogelijke scenario’s mocht er nu iets moeten/gaan gebeuren.
CTG was in orde.
Voor de rest een komen en gaan van artsen en verpleegsters om alles te checken, dubbel checken etc.
Zenuwslopend….
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Eend!! bedankt![]()
![]()
![]()
Hij lag vandaag bij de post!!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
oh ja....het topic is al dicht maar de mededeling blijft belangrijk :
[LET OP !] 19:30 u op SBS 6 komt Ned - Mac
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Bjoro het volgende:
even nog een kijktip:
[Sportdocument] Donderdag 21:45 u Ned 2 - Kalusha
zenuwslopend indeedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Update:
Eindelijk reactie van m’n vrouw haar werkgever, middels een kaart, bloemen en fruitmandje. Ze mogen blij zijn dat ze nog in hetzelfde ziekenhuis en op dezelfde afdeling ligt…
Qua toestand is het vandaag paniekerig, ze heeft flinke koorts, anti-biotica om het tegen te gaan, voelt zich derhalve niet lekker.
Bovendien ook verkleurd vruchtwater, maar komt volgens de artsen door de koorts, niet door poep (is onderzocht).
Wel ook alweer direct gesprekken met de kinderarts erbij over mogelijke scenario’s mocht er nu iets moeten/gaan gebeuren.
CTG was in orde.
Voor de rest een komen en gaan van artsen en verpleegsters om alles te checken, dubbel checken etc.
Zenuwslopend….
pffff sterkte en suc6 ermee.Tis elke paar dagen weer iets nieuws, maar langzaam komen er wel steeds meer dagen bij en wordt ze steeds beetje ouder, da's dan weer positiefquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Update:
CTG was in orde.
Zenuwslopend….
k zou niet durvenquote:
quote:
quote:
als je ze allemaal helemaal luistert dan kun je nog wel ff vooruitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
ben nu druk aan het luisteren
Dat red ik niet meer voor maandagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je ze allemaal helemaal luistert dan kun je nog wel ff vooruit
voel je je ook al oud met al die nummers van vroeger?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat red ik niet meer voor maandag
Maar goed ik heb daar ook nog ff de tijd om te luisteren
wat voor een muziek is er nu weer van een vrachtwagen gevallen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voel je je ook al oud met al die nummers van vroeger?
Ja bij sommige nummers wel... zoals het nummer "Wamdue Project - King Of My Castle"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voel je je ook al oud met al die nummers van vroeger?
340 liedjes uit de 90'squote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat voor een muziek is er nu weer van een vrachtwagen gevallen?
altijd lekkerquote:
quote:
't zijn er echt veelquote:
weet je dat Krezip ook redelijk bekend schijnt te wezen in Australië ... komt vooral door de backpackers.. wel grappig..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]Appelsientje kan Austalië bekend gaan maken met de Party Animals
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't zijn er echt veel![]()
echt tof!
ah, zulk spulquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weet je dat Krezip ook redelijk bekend schijnt te wezen in Australië ... komt vooral door de backpackers.. wel grappig..
Oke dat ga ik ff opzoeken, wat voor een soort muziek is 't ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..], k heb dan weer een cd van t australische bandje Skulker
ja maar één van dames is er inmiddels uitquote:
Too Fat For Tahiti is een leuk album van zequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke dat ga ik ff opzoeken, wat voor een soort muziek is 't ?
WK '94quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:37 schreef appelsientje het volgende:
Johan & de Groothandel - As Dick Me Hullep Nodig Heb
hahahahaha geweldig nummer haha
Dat is echt een oudje
"Hallo ik ben Johan"
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:37 schreef appelsientje het volgende:
Johan & de Groothandel - As Dick Me Hullep Nodig Heb
hahahahaha geweldig nummer haha
Dat is echt een oudje
"Hallo ik ben Johan"
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
WK '94Midden in de nacht naar wedstrijden kijken. Was al knetterlam ruim voor er was afgetrapt
en idd, 50 jaar, in het buitenland en as dick mn hullup nodig hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb volgens mij 3 singels van Johan en de groothandel
was ook niet lam maar keek ook niet 's nachts, maar in het stadion !!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik was toen niet lam.. maar ik keek wel 's nachts
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was ook niet lam maar keek ook niet 's nachts, maar in het stadion !!!
De hit tijdens het laatste jaar van de basisschoolquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja bij sommige nummers wel... zoals het nummer "Wamdue Project - King Of My Castle"
hoorde ik echt vaak tijdens mijn stage...
Ach vroeger...
Hit toen ik ging stappenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hit tijdens het laatste jaar van de basisschool
quote:
Als je niet lam was, maar wel in het stadion, dan was je niet bij Nederland-Ierland in Orlandoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was ook niet lam maar keek ook niet 's nachts, maar in het stadion !!!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hit tijdens het laatste jaar van de basisschool
ik voel mij gelijk weer een ouwe lulquote:
quote:
Heb ik de single ook nog van.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
1,2,3,4 dennis bier
Straks lekker bieren, en het is weer helemaal overquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die colleges vallen niet mee met zo'n enorme kater![]()
emmer water van Bluezz niet gevonden?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die colleges vallen niet mee met zo'n enorme kater![]()
Nederland - Macedonie met bierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Straks lekker bieren, en het is weer helemaal over
Vannacht over gestruikeldquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
emmer water van Bluezz niet gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |