is die tafel goed gelakt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Inktvlek op mijn eikentafel
Hoe ga ik die eruit krijgen?
HELP
decoupeerzaag....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Inktvlek op mijn eikentafel
Hoe ga ik die eruit krijgen?
HELP
sorry....zag de 8 aan voor een 9quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende keer een Hools wel even echt volmaken he Lionheaad.
...won Nederland van Tsjechië. VdV was goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
...als hij verliest ligt hij eruit !
En dat zou al de 4e keer zijn binnen 1 jaar,
Dat Macedonie een nieuwe bondscoach krijgt.
Vorige wedstrijd ....
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:58 schreef Lionheaad het volgende:
Probleem met een msn-vrienin... help?
Moest heel even denken aan een topic van SCH
Als het goed gelakt is zal die inkt niet in het hout trekken lijkt mij. Dan zou je het blad kaal kunnen schuren, en vervolgens opnieuw lakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Zo'n Ikea-blad. Beige-achtige kleur.
Hey SCHobbejak, waar blijft je kaartquote:
Aah dank. Maar het is al goed gelukt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als het goed gelakt is zal die inkt niet in het hout trekken lijkt mij. Dan zou je het blad kaal kunnen schuren, en vervolgens opnieuw lakken.
Je kan ook in K&W vragen!
Shit man, die is vorige week dinsdag al op de bus gegaan. Wist alleen geen achternaam, heb hem naar het ziekenhuis gestuurd: Aan Ana uit Gorinchemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey SCHobbejak, waar blijft je kaart
(Waarheen is ie btw?)
Ben totaal niet in m'n hum vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |