WK '94quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:37 schreef appelsientje het volgende:
Johan & de Groothandel - As Dick Me Hullep Nodig Heb
hahahahaha geweldig nummer haha
Dat is echt een oudje
"Hallo ik ben Johan"
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:37 schreef appelsientje het volgende:
Johan & de Groothandel - As Dick Me Hullep Nodig Heb
hahahahaha geweldig nummer haha
Dat is echt een oudje
"Hallo ik ben Johan"
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
WK '94Midden in de nacht naar wedstrijden kijken. Was al knetterlam ruim voor er was afgetrapt
en idd, 50 jaar, in het buitenland en as dick mn hullup nodig hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb volgens mij 3 singels van Johan en de groothandel
was ook niet lam maar keek ook niet 's nachts, maar in het stadion !!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik was toen niet lam.. maar ik keek wel 's nachts
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was ook niet lam maar keek ook niet 's nachts, maar in het stadion !!!
De hit tijdens het laatste jaar van de basisschoolquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja bij sommige nummers wel... zoals het nummer "Wamdue Project - King Of My Castle"
hoorde ik echt vaak tijdens mijn stage...
Ach vroeger...
Hit toen ik ging stappenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hit tijdens het laatste jaar van de basisschool
quote:
Als je niet lam was, maar wel in het stadion, dan was je niet bij Nederland-Ierland in Orlandoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was ook niet lam maar keek ook niet 's nachts, maar in het stadion !!!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hit tijdens het laatste jaar van de basisschool
ik voel mij gelijk weer een ouwe lulquote:
quote:
Heb ik de single ook nog van.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
1,2,3,4 dennis bier
Straks lekker bieren, en het is weer helemaal overquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die colleges vallen niet mee met zo'n enorme kater![]()
emmer water van Bluezz niet gevonden?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die colleges vallen niet mee met zo'n enorme kater![]()
Nederland - Macedonie met bierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Straks lekker bieren, en het is weer helemaal over
Vannacht over gestruikeldquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
emmer water van Bluezz niet gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |