hm, ik dacht dat de ellenlange voorbeschouwing dan zou beginnen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
oh ja....het topic is al dicht maar de mededeling blijft belangrijk :
[LET OP !] 19:30 u op SBS 6 komt Ned - Mac
die begint al om 19:00 uquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:13 schreef Againzender het volgende:
hm, ik dacht dat de ellenlange voorbeschouwing dan zou beginnen...
quote:dank je, misschien ga ik die film wel kijken trouwens
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
Shit man, die is vorige week dinsdag al op de bus gegaan. Wist alleen geen achternaam, heb hem naar het ziekenhuis gestuurd: Aan Ana uit Gorinchem
Jemig blijft echt een spannende tijd dus...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Update:
Eindelijk reactie van m’n vrouw haar werkgever, middels een kaart, bloemen en fruitmandje. Ze mogen blij zijn dat ze nog in hetzelfde ziekenhuis en op dezelfde afdeling ligt…
Qua toestand is het vandaag paniekerig, ze heeft flinke koorts, anti-biotica om het tegen te gaan, voelt zich derhalve niet lekker.
Bovendien ook verkleurd vruchtwater, maar komt volgens de artsen door de koorts, niet door poep (is onderzocht).
Wel ook alweer direct gesprekken met de kinderarts erbij over mogelijke scenario’s mocht er nu iets moeten/gaan gebeuren.
CTG was in orde.
Voor de rest een komen en gaan van artsen en verpleegsters om alles te checken, dubbel checken etc.
Zenuwslopend….
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Eend!! bedankt![]()
![]()
![]()
Hij lag vandaag bij de post!!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
oh ja....het topic is al dicht maar de mededeling blijft belangrijk :
[LET OP !] 19:30 u op SBS 6 komt Ned - Mac
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef Bjoro het volgende:
even nog een kijktip:
[Sportdocument] Donderdag 21:45 u Ned 2 - Kalusha
zenuwslopend indeedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Update:
Eindelijk reactie van m’n vrouw haar werkgever, middels een kaart, bloemen en fruitmandje. Ze mogen blij zijn dat ze nog in hetzelfde ziekenhuis en op dezelfde afdeling ligt…
Qua toestand is het vandaag paniekerig, ze heeft flinke koorts, anti-biotica om het tegen te gaan, voelt zich derhalve niet lekker.
Bovendien ook verkleurd vruchtwater, maar komt volgens de artsen door de koorts, niet door poep (is onderzocht).
Wel ook alweer direct gesprekken met de kinderarts erbij over mogelijke scenario’s mocht er nu iets moeten/gaan gebeuren.
CTG was in orde.
Voor de rest een komen en gaan van artsen en verpleegsters om alles te checken, dubbel checken etc.
Zenuwslopend….
pffff sterkte en suc6 ermee.Tis elke paar dagen weer iets nieuws, maar langzaam komen er wel steeds meer dagen bij en wordt ze steeds beetje ouder, da's dan weer positiefquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Update:
CTG was in orde.
Zenuwslopend….
k zou niet durvenquote:
quote:
quote:
als je ze allemaal helemaal luistert dan kun je nog wel ff vooruitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
ben nu druk aan het luisteren
Dat red ik niet meer voor maandagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je ze allemaal helemaal luistert dan kun je nog wel ff vooruit
voel je je ook al oud met al die nummers van vroeger?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat red ik niet meer voor maandag
Maar goed ik heb daar ook nog ff de tijd om te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |