APK heeft gewoon een geheime opdracht, iedereen proberen te overtuigen dat HiJ de VMBO-er is.quote:
quote:
Ik ben nu uit de kast.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:36 schreef BBscanner het volgende:
Zal lang gaan duren tot het volgende topic![]()
Heb het idee dat dit de algemene stemming in het huis is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid en Lieske denken dat Linda de klos is donderdag
Dat nummer boeit mij niet, mutsje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij bent het werkelijk he? Al 2x op rij dat je niet kan tellen en het nummer niet vermeld hebt.
Maar het is niet handig met teruglezenquote:
Het is al zielig dat BB jou hele prive leven is. Op tijden dat er echt niets meer beweegt in het huis kan een gewoon gesprek tussen fokkers geen kwaadquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik gooi mijn zielige privézaken niet in een topic die over BB gaat. Ik zeg ook niet wanneer ik weg ga of wanneer ik terugkom....
Ik houd me in dit subforum bezig met BB. Mijn opinie en mijn foto's. Meer niet (tenzij ik uitgedaagd word, dan geef ik wel ff een weerwoord)
De bewoners hebben geen idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:44 schreef BBscanner het volgende:
Heb het idee dat dit de algemene stemming in het huis is.
Hij is vanmiddag van de fiets afgevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:45 schreef BorTheWolf het volgende:
Teeeeeeering wat ziet er uit, is ie onder de metro terecht gekomen ofzo. lijkt wel of ie gevochten heeft met een tijger
Effe naar beneden scrollen bij de slotjes, is dat nou zo moeilijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het is niet handig met teruglezen![]()
Ben je er wel echt klaar mee KRIBBET? Weet je dat wel heel zeker, want er zijn zo van die zaken weet je wel....snap jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is al zielig dat BB jou hele prive leven is. Op tijden dat er echt niets meer beweegt in het huis kan een gewoon gesprek tussen fokkers geen kwaad![]()
Je hoort mij niet zeggen wanneer ik wegga of ga slapen enz. probeer je een wit voetje bij APK te halen ofzo![]()
Je opinie is een beetje achterhaald als je niet eens weet wat voor taal je zwangere vriendinnetje heeft uitgekraamd.
Je weerwoord bestaat uit niets meer dan iemand op een offtopic gesprek te pakken, heel zwak weerwoord![]()
Maar om met de woorden van Dido te spreken (je weet wel, Dido, dat meisje wat in BB zit nu)
Ik ben helemaal klaar met je![]()
![]()
![]()
Niet, hij zat vast met z'n haar tussen de lopende bandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag van de fiets afgevallen![]()
En nu is het klaar!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is al zielig dat BB jou hele prive leven is. KNIP
Je vergeet nog ff te melden dat dat vlak voor de trap was waar ie voluit afstuiterde en er ook nog een grasmaaier overheen is gewalst.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag van de fiets afgevallen![]()
Maar ik print het ook uitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Effe naar beneden scrollen bij de slotjes, is dat nou zo moeilijk
Anyway, dan had een andere VMBO-er maar het topic moeten openen.
Je was de enige VMBO-erquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Effe naar beneden scrollen bij de slotjes, is dat nou zo moeilijk
Anyway, dan had een andere VMBO-er maar het topic moeten openen.
Ik snap het niet ik ben een meisje en normaal lopen ze achter me aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben je er wel echt klaar mee KRIBBET? Weet je dat wel heel zeker, want er zijn zo van die zaken weet je wel....snap je![]()
Oke, ik kan een vriendelijke dame toch nooit iets weigerenquote:
ik moet ook zeggen dat ik tussen die 3 niet weet wie ik er wel of niet uit wil ,me gevoel zegt rob ,maar bent het er wel weer mee eens dat als hij blijft toch weer leuke irritaties opleverd ,een blijvende linda ,leverd leuke beelden met roel op ,en irritaties bij dido ,en tanja jah nu wil ik wel die baby zien ,daarna leverd het denk ik geen leuke streams meer opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
De bewoners hebben geen idee.
Het hangt volgens mij helemaal af van de regie en hoe zij Linda en Rob in beeld gaan brengen morgen en overmorgen.
Hup Linda!![]()
Het boek moet ook nog dicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Ben je er wel echt klaar mee KRIBBET? Weet je dat wel heel zeker, want er zijn zo van die zaken weet je wel....snap je![]()
Dat kwam omdat hij uitgleed over die eieren die onder zijn voeten zatenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je vergeet nog ff te melden dat dat vlak voor de trap was waar ie voluit afstuiterde en er ook nog een grasmaaier overheen is gewalst.
Bijna vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat kwam omdat hij uitgleed over die eieren die onder zijn voeten zaten![]()
trusten en werkzequote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet dat hier door sommigen zo gekotst wordt op Lieske. Ik blijf haar een hele lieve meid vinden. Ja, ze zeurt soms te veel en te langdradig... maar er zit niets slechts in die meid.
Ik blijf haar samen met Roel de twee leukste personen in het huis vinden. Dat zalook niet meer veranderen, helemaal niet na avonden als deze.
Maar goed... bedtijd. Morgen weer werken
De baby hoef ik echt niet te zien en zeker niet te horen maar ben bang dat er een hoop spanning van de schoudertjes afvalt van sommige bewoners en dat wil ik eigenlijk ook weer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik moet ook zeggen dat ik tussen die 3 niet weet wie ik er wel of niet uit wil ,me gevoel zegt rob ,maar bent het er wel weer mee eens dat als hij blijft toch weer leuke irritaties opleverd ,een blijvende linda ,leverd leuke beelden met roel op ,en irritaties bij dido ,en tanja jah nu wil ik wel die baby zien ,daarna leverd het denk ik geen leuke streams meer op
Laat die drie (!) mods maar effe met hun handjes wapperen.quote:
Ben het met je eens wat Lieske betreft.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet dat hier door sommigen zo gekotst wordt op Lieske. Ik blijf haar een hele lieve meid vinden. Ja, ze zeurt soms te veel en te langdradig... maar er zit niets slechts in die meid.
Ik blijf haar samen met Roel de twee leukste personen in het huis vinden. Dat zalook niet meer veranderen, helemaal niet na avonden als deze.
Ik ga straks slapen en meestal ben ik de dag erna weer veel vergetenquote:
Ik snap er ook niks van...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik kots niet op haar hoor maar mijn favoriet is: Joost en dat is nou niet 1 van jou favoriete personen in het huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik nog een topic erbij wat ik moet printenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Laat die drie (!) mods maar effe met hun handjes wapperen.
[FB] Sanne, Ripley en CartWOman naar de dagboekkamer!![]()
Scanman hoef je niet te nomineren, die gaat altijd voor de vrijwillige exit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat jij ook zeurt en langdradig bent (ja, dat zeg ik).
Maar ik vind jou ook ook nog steeds lief
Het rare is dat ik helemaal geen favoriet meer heb!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kots niet op haar hoor maar mijn favoriet is: Joost en dat is nou niet 1 van jou favoriete personen in het huis![]()
Dat verhaal met Kribbet (en zijn redenen) is al meerdere malen -in alle openheid- besproken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als afsluiter van deze vete tegen mij wil ik alleen nog ff kwijt, dat die kribbet een aparte account moest aanmaken om anoniem te blijven. Want anderen zouden er maar achter komen dat hij op BB zit. Dan pas leer je iemand z'n achterbaksigheid kennen. Ik ben gewoon mezelf. En na BB ben ik ook nog gewoon LekkerSimpel. Ik schaam mij er niet voor om BB te volgen.
quote:Geregistreerd op: vrijdag 17 december 2004 @ 02:05
Alleen als hij zich niet door de groep gewaardeerd voelt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman hoef je niet te nomineren, die gaat altijd voor de vrijwillige exit.
Ik was altijd zelf al exit bij die acties, maar dit jaar ben ik erbij!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:03 schreef PC eend het volgende:
Alleen als hij zich niet door de groep gewaardeerd voelt...
Vandaar mijn bijdrage
Zit dat nou in die ene bak waar het licht van uit is?quote:
Weet ik niet precies volgens mij was het de rechter gezien van af het hek. En dan in het vakje vd lamp. Als die lamp kapot is gegaan door het geld. De hitte van de briefjes... in de fikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit dat nou in die ene bak waar het licht van uit is?
Was ook bijna niet te missen, hij wou geloof ik nog sneller exit dan Tanjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was altijd zelf al exit bij die acties, maar dit jaar ben ik erbij!![]()
Als ik naar die foto op de blog kijk, lijkt het er op dat het in een bak zit waar het licht het niet van doet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Weet ik niet precies volgens mij was het de rechter gezien van af het hek. En dan in het vakje vd lamp. Als die lamp kapot is gegaan door het geld. De hitte van de briefjes... in de fik![]()
![]()
Slechts een theorie.
HOHO, je kan niet met nieuwe dingen komen en dan het boek dichtgooien zonder dat ik erop kan en ga reageren natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als afsluiter van deze vete tegen mij wil ik alleen nog ff kwijt, dat die kribbet een aparte account moest aanmaken om anoniem te blijven. Want anderen zouden er maar achter komen dat hij op BB zit. Dan pas leer je iemand z'n achterbaksigheid kennen. Ik ben gewoon mezelf. En na BB ben ik ook nog gewoon LekkerSimpel. Ik schaam mij er niet voor om BB te volgen.
Zegt heel veel meer dingen over jou, dan over mij. Die-hard FOK!kers schamen zich niet voor zoiets. Je voelt je in je waarde (als je die al hebt) aangetast, omdat je op het BB subforum zit. GNA GNA GNA GNA GNA
Voor mij is dat boek nu dicht APK.....
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:18 schreef svann het volgende:
Zat het geld niet in een paarse pot?
Dat vraag ik me ook elke morgen af als ik de laptop weer aanzet, waarom is het leuk om naar 11 onbekende mensen te gaan kijken die hier een kwartier vandaan in een nephuis zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Het rare is dat ik helemaal geen favoriet meer heb!
Waarom kijk ik eigenlijk nog?!![]()
Thnx dan klopt die foto op de blog niet dus, want de staat op het gras.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[afbeelding]
In deze pot zit het geld.
Dit krijg je terug natuurlijkquote:
Maak van je hart geen moordkuilquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef Day het volgende:
Heren, hou er nou a.u.b. mee op!
Persoonlijk vind ik jullie allebei een leuke bijdrage leveren aan de BB-topics. Jullie zijn het schijnbaar ergens niet over eens (notabene over wat iemand anders wel of niet gezegd heeft). Prima, laat het dan zo en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen. Is toch nergens voor nodig?
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet mee moet bemoeien, maar wou het wel effe kwijt.![]()
Ik ben er allang klaar mee en natuurlijk mag je ermee bemoeien, dit is ook voor jou forum vervuilingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef Day het volgende:
Heren, hou er nou a.u.b. mee op!
Persoonlijk vind ik jullie allebei een leuke bijdrage leveren aan de BB-topics. Jullie zijn het schijnbaar ergens niet over eens (notabene over wat iemand anders wel of niet gezegd heeft). Prima, laat het dan zo en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen. Is toch nergens voor nodig?
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet mee moet bemoeien, maar wou het wel effe kwijt.![]()
het is de pot die naast de plek waar die twee bedden horen te liggen onder dat tent afdakje (als die er nog staat) ik heb ff de virtuele toer erbij gepaktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Thnx dan klopt die foto op de blog niet dus, want de staat op het gras.
Niet nodig, ben er al mee klaarquote:
Heheh thnxquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is de pot die naast de plek waar die twee bedden horen te liggen onder dat tent afdakje (als die er nog staat) ik heb ff de virtuele toer erbij gepakt
lol dat kan ik op de toer niet zien ,want daar doet alles het nog en kan het net op de streams niet zienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheh thnx
Maar is het licht nou nog aan of uit![]()
Die ene bewaker moeten we toch wel gek kunnen maken, over het hek klimmen, geld meenemen en alvast aan Roel zijn vader gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is de pot die naast de plek waar die twee bedden horen te liggen onder dat tent afdakje (als die er nog staat) ik heb ff de virtuele toer erbij gepakt
Wie viel wie ook al weer aan? Jij valt mij persoonlijk al meerdere malen aan. Dus ga de rollen niet omdraaien. Ik zit hier puur en alleen voor BB. Maar als ik persoonlijk aangevallen word, dan mag ik toch mijn weerwoord hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
*knip*
.. [b] dat jij daar problemen mee hebt zegt meer over jou dan over mij[/b
Wat heb ik daar nou aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol dat kan ik op de toer niet zien ,want daar doet alles het nog en kan het net op de streams niet zien
Ach, Rob geniet net zo hard van het zwartmaken van Menno en Tanja. Net zo als Roel nu staat te genieten om Tanja zwart te maken. Ze lullen allemaal over elkaar en hebben allemaal hun eigen strategieën ervoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:36 schreef svann het volgende:
Roel heeft Tanja wel door.
Het viel me ook op dat Tanja echt genoot van het doorvertellen van de uitschieter van Rob.
Zei Rob wel 'klootzak' tegen Menno of maakte Tanja dat er van?
Op de Talpa-site is dat niet op het streamfilmpje te horen, maar dat zijn geknipte stukjes natuurlijk.
En bij Dido idem didoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:33 schreef Day het volgende:
Of te wel, bij Roel draait alles om Dido.
Dat zei hij vanacht nog in een groepje. Maar was niet zo tactisch van hem denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:33 schreef Day het volgende:
Of te wel, bij Roel draait alles om Dido.
wees blij dat ik de pot aan kan wijzen voor het geval men de bewaker wil verleiden en zo het geld weg wil halen ,boeit mij het nou of die lamp het doet of niet vooor die 10.000 koop je toch gewoon een nieuw bolletje *zucht*quote:
Trustequote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef Coraatje het volgende:
maar ik ga nu echt zzzzzzzzzzzz
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef Coraatje het volgende:
maar ik ga nu echt zzzzzzzzzzzz
Rob heeft wel rgere dingen tegen anderen over Menno gezegd, dan alleen maar klootzak.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:36 schreef svann het volgende:
Roel heeft Tanja wel door.
Het viel me ook op dat Tanja echt genoot van het doorvertellen van de uitschieter van Rob.
Zei Rob wel 'klootzak' tegen Menno of maakte Tanja dat er van?
Op de Talpa-site is dat niet op het streamfilmpje te horen, maar dat zijn geknipte stukjes natuurlijk.
vertel, vertel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:41 schreef Day het volgende:
Ik durf te wedden dat als Roel hoort wat Rob allemaal over hem gezegd heeft tegen Dido, dat hij over Rob gaat lullen.
Hou ik het trapje vast en klim jij eroverheen?? Wel eerlijk delen daarnaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wees blij dat ik de pot aan kan wijzen voor het geval men de bewaker wil verleiden en zo het geld weg wil halen ,boeit mij het nou of die lamp het doet of niet vooor die 10.000 koop je toch gewoon een nieuw bolletje *zucht*
Ik kan het niet meer woordelijk herhalen hoor,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:42 schreef avonne het volgende:
[..]
vertel, vertel...
ahum,
ik bedoel, wil je mijn geheugen even opfrissen, asjeblieft?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt toch dat je hier weer de Off-Topic Bokaal mee hebt verdient
Hulde![]()
![]()
Gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik kan mij niet herinneren dat Rob ooit echt negatief over Roel heeft gepraat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:46 schreef Day het volgende:
Ik kan het niet meer woordelijk herhalen hoor,
Maar het komt er op neer dat hij Dido helemaal gelijk gaf: dat ze kwaad was op Roel en dat ze er klaar mee was en dat ze zich niet zo moet laten behandelen, blablabla.
Linda is inderdaad helemaal zichzelf, maar dat betekend wel dat ze in nuchtere toestand zich overal buiten houdt, en dus (automatisch) kleurloos en een grijze muis.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Jost en Linda het ver schoppen. Die zijn wellekker hunzelf.
We gaan zien hoe heet de soep donderdag gegeten wordt!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob heeft wel rgere dingen tegen anderen over Menno gezegd, dan alleen maar klootzak.
Hij insinueert zelfs, dat als hij eruit moet dat hij eerst Menno nog een klap op zijn bek gaat geven. Dus dat klootzak over Menno stelt nog niets voor.
Eindelijk een juiste uitspraakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:28 schreef KRIBBET het volgende:
dit is ook voor iedereen forum vervuiling![]()
Het was op de avond dat ze samen op de gang zaten (en de rest van de dames het gesprek in de slaapkamer afluisterden). Het ging ook niet echt om kwaadspreken of zo, maar hij gaf Dido wel in alles wat ze zei gelijk. En dat zal Roel niet waarderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:53 schreef stiff het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat Rob ooit echt negatief over Roel heeft gepraat.
Het zou mij verbazen als Dido zich dat wel kan herinneren.
Ik geef de voorkeur aan Menno, om te zien hoe Ingrid het dan doet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Linda is inderdaad helemaal zichzelf, maar dat betekend wel dat ze in nuchtere toestand zich overal buiten houdt, en dus (automatisch) kleurloos en een grijze muis.
Ik zou graag Ingrid zien vertrekken, om te zien hoe Menno alleen is en doet.
Ingrid boeit me voor geen meterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Menno, om te zien hoe Ingrid het dan doet.![]()
Erm, Roel heeft Dido zelf ook gelijk gegeven in alles wat ze toen zei.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:55 schreef Day het volgende:
Het was op de avond dat ze samen op de gang zaten (en de rest van de dames het gesprek in de slaapkamer afluisterden). Het ging ook niet echt om kwaadspreken of zo, maar hij gaf Dido wel in alles wat ze zei gelijk. En dat zal Roel niet waarderen.
Het gaat er om dat iemand überhaupt met DIdo heeft durven praten over Roel. Je zag toch hoe hij reageerde? Het interesseerde hem allemaal niks, totdat Ingrid zei: en hij heeft ook nog op de gang met Dido over jou zitten praten. DAT triggerde hem wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:59 schreef stiff het volgende:
[..]
Erm, Roel heeft Dido zelf ook gelijk gegeven in alles wat ze toen zei.
Nee, alleen dat Rob loopt te klagen, meer niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:01 schreef avonne het volgende:
Effe navragen... Roel heeft helemaal niets gezegd over hoe Rob over Menno denkt?
(eventueel met of zonder vermelding van scheldwoorden)??
Je hebt gelijk. Dat was mij dus nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg meer en meer het idee dat Menno af en toe zijn zender onklaar maakt. Want altijd als er iets te melden is (en vooral roddels) dan doet zijn zender het niet. Nu gaat het nergens over en hoor je hem wel weer goed.
Terwijl het toch een scheldkanonnade was van hier tot Tokyo. Bij mij dreunt het nog steeds na.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, alleen dat Rob loopt te klagen, meer niet.
nee, volgorde is niet belangrijk, als je maar minstens 30 minuten staatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:06 schreef Day het volgende:
Houden ze zich nou wel aan de volgorde? (moeten ze dat überhaupt wel?)
Volgens mij (als ik wakker ben) gaat die nog hetzelfde als gisternacht. Aleen vanmiddag dacht ik ff een wisseling te zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:06 schreef Day het volgende:
Houden ze zich nou wel aan de volgorde? (moeten ze dat überhaupt wel?)
Hij is niet de enige die dat soort geintjes uithaalt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg meer en meer het idee dat Menno af en toe zijn zender onklaar maakt. Want altijd als er iets te melden is (en vooral roddels) dan doet zijn zender het niet. Nu gaat het nergens over en hoor je hem wel weer goed.
Roel kan zich gewoon niet voorstellen dat hij zich in Rob vergist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Óf Roel speelt het goed óf Roel is gewoon het huis binnengekomen met een naïeve gedachte dat er geen spelletjes worden gespeeld.
Maar hij is niet te beroerd om rob als excuus te gebruiken voor zijn eigen menno-bashenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:16 schreef Day het volgende:
[..]
Roel kan zich gewoon niet voorstellen dat hij zich in Rob vergist.
En hij heeft nu eindelijk door dat niet alleen hij en Dido in dat huis wonen.
EENSCHquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:29 schreef style het volgende:
Ik begin zo onderhand een beetje misselijk te worden van dat geboer van Roel![]()
Pardon?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daarom kraakt hij Tanja ook zo af, want die is een beetje te slim voor hem en ziet in dat zij hem wel door heeft.
Waarom heeft hij het alleen over Tanja? Er zijn nog meer stokers in huis, waaronder zijn goeie vriend Rob en goeie vriendin Chantal (beide veel grotere stokers dan Tanja).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:33 schreef stiff het volgende:
[..]
Pardon?!
Kan het misschien zijn dat hij Tanja afkraakt. omdat het evident is dat ze een vreselijke stokerd is?
Kijk je wel eens?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Roel is aangepraat dat Tanja stookt. Tanja was gewoon duidelijk over Rob. Degene die Rob op de bank heeft gebracht was Sjankwal vorige week met haar geroddel, maar omdat Tanje er gewoon eerlijk voor uit komt krijgt zij de zwarte Piet toegespeeld.
Gaan we weer!quote:
Tanja stookt niet. Die zegt tegen iedereen haar mening. Ook tegen betreffende persoon. Wat je van de meesten niet kan zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:33 schreef stiff het volgende:
[..]
Pardon?!
Kan het misschien zijn dat hij Tanja afkraakt. omdat het evident is dat ze een vreselijke stokerd is?
Bespaar je de moeite, gewoon copy/pasten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat ik nooit kijk.....![]()
Jij Raakt in de war. luister nou maar is goed. zo is het gegaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal wordt met kloten voor blok gezet door Roel zijn theorie en ze begint helemaal in de war te raken.
En Sjankwal is natuurlijk de eeuwige onschuld.
[afbeelding]
En laat zich afrukken door Linda, als Dido(Dildo) dat zou weten kwam hij bij Dido nooit meer klaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel heeft liever een geile meid, maar zwicht voor de "schoonheid" van Dildo.
Zet jij je oogkleppen ff af en doe je gehoorapparaatje in. Misschien begrijp je het dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij Raakt in de war. luister nou maar is goed. zo is het gegaan
Ja Chantal is degene die Ingrid tegen Rob heeft opgezet en nu draait ze het zo dat Menno het gedaan heeft om stemmen op Rob te verzamelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:01 schreef BorTheWolf het volgende:
Je moet is goed luisteren wat ze zegt
Jij denkt lekker simpel. let maar op de waarheid zal het tonenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zet jij je oogkleppen ff af en doe je gehoorapparaatje in. Misschien begrijp je het dan.
Ik denk dat Roel het wel door krijgt als Rob donderdag weg is. GNA GNA GNA GNAquote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:01 schreef Rica het volgende:
Chantal weer op de stooktour. Wat is dat mens erg. Ze kan gewoon niet anders.
Welke waarheid???? Dat Sjankwal Roel zwart zit te maken mij Dildo? En dan vervolgens in discussie gaat met Roel om een ander zwart te maken?!?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij denkt lekker simpel. let maar op de waarheid zal het tonen
En met "Tanja rot op" in je sig ben je dat wel?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Je pleit objectief te zijn zijn maar op basis van de benamingen hoe jij de bewoners noemt (sjankwal en dildo) kan je dat al niet zijn.
Heb ik lopen roepen dat ik objectief ben ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:11 schreef Rica het volgende:
[..]
En met "Tanja rot op" in je sig ben je dat wel?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:11 schreef Rica het volgende:
[..]
En met "Tanja rot op" in je sig ben je dat wel?
Had je niks meer op te zeggen he.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Heb ik lopen roepen dat ik objectief ben ?
Objectief wil niet zeggen dat je een afkeer tegen iemand hebt. Maar dit is een BB-subforum. Daar ga je naar mijn mening niet persoonlijke aanvallen doen op iemand die iets negatiefs zegt over jouw idool.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet een topic openen waarin deze dingen besproken worden, ik wordt er doodziek van dat gekibbel en wil graag commentaren over de streams lezen en geen onderling gezeik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Post van mij van gistermiddagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal: "Lin ik hoop dat je blijven mag hoor...."
Volgens mij zei ze vanmiddag nog tegen Tanja: "Meis, je moet blijven, want we verheugen ons op de baby"
En tegen Rob: "Jij moet blijven, want anders ben ik de oudste en wij zijn van dezelfde leeftijd"
Wat wil dat mens nu eigenlijk?!??!?!
In alle polls staat ze stijf onderaan maar helaas hebben in het huis zelf de bewoners haar niet door. Dat moet je dr nageven, ze speelt haar spel goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:15 schreef Rica het volgende:
Chantal zet ondertussen op alle kaarten in zodat welke twee er donderdag ook mogen blijven ze altijd goed zit.
1.Ze vermoeden dat Roel gerookt heeft (ze hadden immers peuken in de badkamer gevonden).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dido:"hij (Roel) heeft ook gerookt, toen Tanja niet mocht roken..."
Chantal :"Dat is ook weer zo..."
1. Hoe weten ze dat
2. Waarom zo moeilijk doen over de mislukte opdracht, als ze al weten dan Roel heeft gerookt?!
1. Die peuken nam Roel altijd mee om ergens anders te dumpen (dus die peuk in de afvalbak is er door Hummie ingelegd)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:55 schreef Dynabite het volgende:
[..]
1.Ze vermoeden dat Roel gerookt heeft (ze hadden immers peuken in de badkamer gevonden).
Betrapt is hij echter nooit.
2. Ze weten nog steeds niet echt dat het een missie van Roel was, dus daarom vinden ze het lullig.
Dan weet hij gelijk hoe hij zich voelt als hij uit het huis komt donderdag, alleen met zijn dochter en niemand anders die van hem houdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze laten Rob ook zo alleen staan
Dat gelul van hem over samen met Tanja op de bank. Hij verbeterde zich trouwens met de 50% kans, eerst zei hij "Je hebt gewoon geen kans".quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij vindt het weer pech dat hij nu op de bank zit....
Wedden dt hij met zijn Tanja-theorie gaat komen en zijn 50-50 theorie?
Dido : "Ik wil niet dat jij eruit gaat..."
Maar is logisch, want Linda is haar concurent op Roel....
Ow Rob zei het al over 50-50 voordat ik op invoeren kon klikken....
O leuk, weer een dijkdoorbraak bij Rob.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:59 schreef ChantalC het volgende:
Joost gaat vanavond weer mooie woorden zeggen tegen de genomineerden
Inderdaad "schijnen"... Sommige bewoners gedragen zich erg puberaal...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:18 schreef D.Rose het volgende:
Die bijnaampjes noemen komt nogal erg puberachtig over en het schijnen toch 'volwassenen' te zijn die ze gebruiken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:32 schreef Loedertje het volgende:
Hetzou
nu
zó
leuk
zijn
als
Ingrid
tussen
neus
en
stip
door
gaat
vertellen
dat
Linda
Roel
af
en
toe
een
handje
helpt
Volgens mij is het meer de pot die duur isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:29 schreef Isabeau het volgende:
10,000 voor 1 zo'n boompje??? kom op zeg..echt?
Ingrid en Menno lagen in dezelfde kamerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Weet Ingrid dat dan?
Neenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Loedertje het volgende:
Het is 2 uur 's nachts, je ligt in bed, met een volle zak, door Dido aan de kahant gezet,
en plots, als een engel in de nacht, daar is de verlosser, waar je al weken op wacht..
net voor het moment waarop je Dido in je dromen verkracht...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Loedertje het volgende:
Het is 2 uur 's nachts, je ligt in bed, met een volle zak, door Dido aan de kahant gezet,
en plots, als een engel in de nacht, daar is de verlosser, waar je al weken op wacht..
net voor het moment waarop je Dido in je dromen verkracht...
Inderdaad ja, je zou denken dat ze al jaren een relatie hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Het heeft me trouwens wel verbaast wat een dramashow er werd gemaakt van twee mensen die elkaar een beetje leuk vonden, één keer gezoend hebben en daarna gedrag van een getrouwd stel ging vertonen (bezitterigheid, jaloezie, vreemdgaan, vele vele gesprekken met andeer bewoners, huilen etc).
Jij doet je naam weer eer aan:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit hier al dikke 5 jaar. En dit is mijn eerste BB. Maar op het forum zit ik al heel wat jaartjes. Zo ook wel op de FP. Maar wel met mijn eigen naam.
Ga dan niet anderen aanvallen dat ze liever hun serieuze reacties gescheiden willen houden van hun geleuter in een slowchattopic over BB.quote:Geregistreerd op: vrijdag 17 december 2004 @ 02:05
Tanja vandaag bevallen, kan ze morgen wegwezen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:54 schreef Inca het volgende:
jaaaaaaaaa tanja heeft steken in der buik zouden het de voor weeen kunnen zijn
Ze anticipeert uitstekend op de komende exit. Heel goed van Chantalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Loedertje het volgende:
Chantal kan afwassen![]()
![]()
Ze neemt Rob's taken alvast over
Goeiemorgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Loedertje het volgende:
Chantal kan afwassen![]()
![]()
Ze neemt Rob's taken alvast over
Ze is geen kind meerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:10 schreef Marrije het volgende:
Lies is verlegen, schattig, zoals ze dat liedje zingt.
Tjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:13 schreef Spewey het volgende:
Zit Tanja nou beschuit met blauwe muisjes te eten???![]()
Och, niet erger dan Dido of Nathalie.quote:
Joost is weer wel ergerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, niet erger dan Dido of Nathalie.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik weet niet of de vraag al voorbij is gekomen, maar kan Rob niet gewoon zijn 2 kunstbenen op de stip zetten tot donderdag, de opdracht luid toch dat er altijd 2 benen op de stip moeten staan, en toch niet dat er ook nog iemand aan de benen vast moet zitten?
's morgens vroeg een fietspad met asfalt zoeken ( en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lantaarnpalen !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:25 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau rolt al de hele ochtend door haar huis om te leren skaten, arme onderburen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Dido vindt een hele kleine een afknapper
Snap nog steeds niet waarom bb het gedaan heeft! Beetje soft!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:48 schreef frizti het volgende:
Ik hoop dat er donderdag bij de live opdracht wordt gezegd dat dido en sjankwal pleisters hebben gekregen. Roel zou helemaal gek worden.
Nee, ze zit nog lekker te smikkelen aan tafel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:49 schreef Sassefras het volgende:
Is tanja al aan het bevallen?
Nee, morgen in de live uitzendingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:49 schreef Sassefras het volgende:
Is tanja al aan het bevallen?
Misschien omdat de opdracht al door BB als mislukt wordt beschouwd, maar dat ze het tijdens de live uitzending pas willen bekend maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom bb het gedaan heeft! Beetje soft!
Nee hoor, denk dat ze een item gaan maken over niet roken (stivoro en sponsor nicorette)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien omdat de opdracht al door BB als mislukt wordt beschouwd, maar dat ze het tijdens de live uitzending pas willen bekend maken.
En dan weer op een rantsoen van brood, pindakaas en uien. Ditmaal zonder sigarettenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien omdat de opdracht al door BB als mislukt wordt beschouwd, maar dat ze het tijdens de live uitzending pas willen bekend maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |