abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31375548
Jemig hee! Wat een gezeik over dubbele accounts!
Dat is hier toch tamelijk gebruikelijk.
Ik ben al meer dan vijf jaar heel gelukkig met mijn MPS.
Straks wordt me nog een komplex aangepraat!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31375549
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef Day het volgende:
Heren, hou er nou a.u.b. mee op!
Persoonlijk vind ik jullie allebei een leuke bijdrage leveren aan de BB-topics. Jullie zijn het schijnbaar ergens niet over eens (notabene over wat iemand anders wel of niet gezegd heeft). Prima, laat het dan zo en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen. Is toch nergens voor nodig?

Ik weet dat ik me er eigenlijk niet mee moet bemoeien, maar wou het wel effe kwijt.
Maak van je hart geen moordkuil
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:28:54 #78
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31375553
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef Day het volgende:
Heren, hou er nou a.u.b. mee op!
Persoonlijk vind ik jullie allebei een leuke bijdrage leveren aan de BB-topics. Jullie zijn het schijnbaar ergens niet over eens (notabene over wat iemand anders wel of niet gezegd heeft). Prima, laat het dan zo en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen. Is toch nergens voor nodig?

Ik weet dat ik me er eigenlijk niet mee moet bemoeien, maar wou het wel effe kwijt.
Ik ben er allang klaar mee en natuurlijk mag je ermee bemoeien, dit is ook voor jou forum vervuiling
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31375555
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Thnx dan klopt die foto op de blog niet dus, want de staat op het gras.
het is de pot die naast de plek waar die twee bedden horen te liggen onder dat tent afdakje (als die er nog staat) ik heb ff de virtuele toer erbij gepakt
pi_31375558
Maak van je scheet een donderslag
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:30:12 #81
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31375559
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Get a roomtopic
Niet nodig, ben er al mee klaar
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31375566
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:29 schreef Coraatje het volgende:

[..]

het is de pot die naast de plek waar die twee bedden horen te liggen onder dat tent afdakje (als die er nog staat) ik heb ff de virtuele toer erbij gepakt
Heheh thnx
Maar is het licht nou nog aan of uit
pi_31375570
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heheh thnx
Maar is het licht nou nog aan of uit
lol dat kan ik op de toer niet zien ,want daar doet alles het nog en kan het net op de streams niet zien
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:33:03 #84
58921 Day
You can fly!
pi_31375573
Of te wel, bij Roel draait alles om Dido.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:33:16 #85
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31375575
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:29 schreef Coraatje het volgende:

[..]

Die ene bewaker moeten we toch wel gek kunnen maken, over het hek klimmen, geld meenemen en alvast aan Roel zijn vader geven
Met dank aan Laysa.
pi_31375582
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:

*knip*
.. [b] dat jij daar problemen mee hebt zegt meer over jou dan over mij[/b
Wie viel wie ook al weer aan? Jij valt mij persoonlijk al meerdere malen aan. Dus ga de rollen niet omdraaien. Ik zit hier puur en alleen voor BB. Maar als ik persoonlijk aangevallen word, dan mag ik toch mijn weerwoord hebben.

Houdt het gewoon bij de reacties die gaan over BB en ga dan iemand niet persoonlijk aanvallen. De ene is voor Natte Lie, de andere voor Lieske etc. Maar als er iets negatiefs over jouw idool wordt gezegd, ga dan niet iemand persoonlijk met onzinberichten er op aanvallen.

Ik zit hier al dikke 5 jaar. En dit is mijn eerste BB. Maar op het forum zit ik al heel wat jaartjes. Zo ook wel op de FP. Maar wel met mijn eigen naam.
Wat boeit het jou nu als iemand je gaat afrekenen omdat je ook op het subforum van BB zit. Dat bepaal je toch zelf? Of je moet je natuurlijk anders voordoen dan je bent. Wat jij zeer zeker doet.

(zonder permissie) APK is ook gewoon zijn eigen hier. Die boeit het ook niet dat hij on ONZ enz. post en wat ze wel niet van hem gaan denken. Gewoon jezelf lekker blijven. oftewel LekkerSimpel.
Fake accounts aanmaken zegt meer dan genoeg over iemand. Ook al heb je het toegegeven dat je het wel moest doen.....

On-topic:
Luisterende naar het gesprek, is Roel nu beetje confuus. Nu krijgt hij van de andere kant het verhaal te horen over Rob.
Maar helaas Roel doorziet Rob nog niet.
Iedereen weet dat Tanja na de bevalling er uit gaat/uitgestemd wordt. Dus waar maken ze zich druk om?

Ik hoop ook dat Tanja snel gaat bevallen, dan is de druk eraf van het tema van deze BB. "Dutch BB with pregnant woman in tha house"
Dan kan het spel beginnen.
pi_31375583
maar ik ga nu echt zzzzzzzzzzzz
pi_31375587
Roel heeft Tanja wel door.
Het viel me ook op dat Tanja echt genoot van het doorvertellen van de uitschieter van Rob.
Zei Rob wel 'klootzak' tegen Menno of maakte Tanja dat er van?
Op de Talpa-site is dat niet op het streamfilmpje te horen, maar dat zijn geknipte stukjes natuurlijk.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31375591
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:32 schreef Coraatje het volgende:

[..]

lol dat kan ik op de toer niet zien ,want daar doet alles het nog en kan het net op de streams niet zien
Wat heb ik daar nou aan
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:39:50 #90
58921 Day
You can fly!
pi_31375597
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:36 schreef svann het volgende:
Het viel me ook op dat Tanja echt genoot van het doorvertellen van de uitschieter van Rob.
Op de Talpa-site is dat niet op het streamfilmpje te horen, maar dat zijn geknipte stukjes natuurlijk.
Ach, Rob geniet net zo hard van het zwartmaken van Menno en Tanja. Net zo als Roel nu staat te genieten om Tanja zwart te maken. Ze lullen allemaal over elkaar en hebben allemaal hun eigen strategieën ervoor.
I am gonna shine
pi_31375599
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:33 schreef Day het volgende:
En bij Dido idem dido
pi_31375601
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:33 schreef Day het volgende:
Dat zei hij vanacht nog in een groepje. Maar was niet zo tactisch van hem denk ik.
Want stel dat Menno eruit gaat. Dan gaat Ingrid wel naar Roel toe. Want die houdt Menno toch aan een lijntje.
Maar met deze uitspraak kan Roel alleen nog maar potje breken bij Lieske (het naïeve kleutertje die ook wel wat wil) of Dildo.
Zou lachen zijn als Menno eruit moet. Want Roel geilt kompleet op Ingrid. En daarom is hij zo beïnvloedbaar door Rob, want Menno weg=Ingrid vrij.... Hij denkt tactisch met zijn pik en niet met zijn verstand. (Wat hij notabene gisternacht tegen Dildo zei, dat ze met haar gevoel moet denken en niet mer haar eergevoel).
pi_31375604
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat heb ik daar nou aan
wees blij dat ik de pot aan kan wijzen voor het geval men de bewaker wil verleiden en zo het geld weg wil halen ,boeit mij het nou of die lamp het doet of niet vooor die 10.000 koop je toch gewoon een nieuw bolletje *zucht*
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:40:27 #94
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31375605
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef Coraatje het volgende:
Truste tot morgen
Met dank aan Laysa.
pi_31375607
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef Coraatje het volgende:

APK is er toch niet
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:41:09 #96
58921 Day
You can fly!
pi_31375609
Ik durf te wedden dat als Roel hoort wat Rob allemaal over hem gezegd heeft tegen Dido, dat hij over Rob gaat lullen.
I am gonna shine
pi_31375615
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:36 schreef svann het volgende:
Rob heeft wel rgere dingen tegen anderen over Menno gezegd, dan alleen maar klootzak.
Hij insinueert zelfs, dat als hij eruit moet dat hij eerst Menno nog een klap op zijn bek gaat geven. Dus dat klootzak over Menno stelt nog niets voor.
pi_31375617
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:41 schreef Day het volgende:
Ik durf te wedden dat als Roel hoort wat Rob allemaal over hem gezegd heeft tegen Dido, dat hij over Rob gaat lullen.
vertel, vertel...

ahum,
ik bedoel, wil je mijn geheugen even opfrissen, asjeblieft?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:42:57 #99
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31375619
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:40 schreef Coraatje het volgende:

[..]

wees blij dat ik de pot aan kan wijzen voor het geval men de bewaker wil verleiden en zo het geld weg wil halen ,boeit mij het nou of die lamp het doet of niet vooor die 10.000 koop je toch gewoon een nieuw bolletje *zucht*
Hou ik het trapje vast en klim jij eroverheen?? Wel eerlijk delen daarna
Met dank aan Laysa.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 03:43:40 #100
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31375623
Wat hebben mensen toch tegen Menno.. ik vind het echt zó'n schatje!!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')