Maak van je hart geen moordkuilquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef Day het volgende:
Heren, hou er nou a.u.b. mee op!
Persoonlijk vind ik jullie allebei een leuke bijdrage leveren aan de BB-topics. Jullie zijn het schijnbaar ergens niet over eens (notabene over wat iemand anders wel of niet gezegd heeft). Prima, laat het dan zo en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen. Is toch nergens voor nodig?
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet mee moet bemoeien, maar wou het wel effe kwijt.![]()
Ik ben er allang klaar mee en natuurlijk mag je ermee bemoeien, dit is ook voor jou forum vervuilingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef Day het volgende:
Heren, hou er nou a.u.b. mee op!
Persoonlijk vind ik jullie allebei een leuke bijdrage leveren aan de BB-topics. Jullie zijn het schijnbaar ergens niet over eens (notabene over wat iemand anders wel of niet gezegd heeft). Prima, laat het dan zo en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen. Is toch nergens voor nodig?
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet mee moet bemoeien, maar wou het wel effe kwijt.![]()
het is de pot die naast de plek waar die twee bedden horen te liggen onder dat tent afdakje (als die er nog staat) ik heb ff de virtuele toer erbij gepaktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Thnx dan klopt die foto op de blog niet dus, want de staat op het gras.
Niet nodig, ben er al mee klaarquote:
Heheh thnxquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is de pot die naast de plek waar die twee bedden horen te liggen onder dat tent afdakje (als die er nog staat) ik heb ff de virtuele toer erbij gepakt
lol dat kan ik op de toer niet zien ,want daar doet alles het nog en kan het net op de streams niet zienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheh thnx
Maar is het licht nou nog aan of uit![]()
Die ene bewaker moeten we toch wel gek kunnen maken, over het hek klimmen, geld meenemen en alvast aan Roel zijn vader gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is de pot die naast de plek waar die twee bedden horen te liggen onder dat tent afdakje (als die er nog staat) ik heb ff de virtuele toer erbij gepakt
Wie viel wie ook al weer aan? Jij valt mij persoonlijk al meerdere malen aan. Dus ga de rollen niet omdraaien. Ik zit hier puur en alleen voor BB. Maar als ik persoonlijk aangevallen word, dan mag ik toch mijn weerwoord hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
*knip*
.. [b] dat jij daar problemen mee hebt zegt meer over jou dan over mij[/b
Wat heb ik daar nou aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol dat kan ik op de toer niet zien ,want daar doet alles het nog en kan het net op de streams niet zien
Ach, Rob geniet net zo hard van het zwartmaken van Menno en Tanja. Net zo als Roel nu staat te genieten om Tanja zwart te maken. Ze lullen allemaal over elkaar en hebben allemaal hun eigen strategieën ervoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:36 schreef svann het volgende:
Roel heeft Tanja wel door.
Het viel me ook op dat Tanja echt genoot van het doorvertellen van de uitschieter van Rob.
Zei Rob wel 'klootzak' tegen Menno of maakte Tanja dat er van?
Op de Talpa-site is dat niet op het streamfilmpje te horen, maar dat zijn geknipte stukjes natuurlijk.
En bij Dido idem didoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:33 schreef Day het volgende:
Of te wel, bij Roel draait alles om Dido.
Dat zei hij vanacht nog in een groepje. Maar was niet zo tactisch van hem denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:33 schreef Day het volgende:
Of te wel, bij Roel draait alles om Dido.
wees blij dat ik de pot aan kan wijzen voor het geval men de bewaker wil verleiden en zo het geld weg wil halen ,boeit mij het nou of die lamp het doet of niet vooor die 10.000 koop je toch gewoon een nieuw bolletje *zucht*quote:
Trustequote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef Coraatje het volgende:
maar ik ga nu echt zzzzzzzzzzzz
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef Coraatje het volgende:
maar ik ga nu echt zzzzzzzzzzzz
Rob heeft wel rgere dingen tegen anderen over Menno gezegd, dan alleen maar klootzak.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:36 schreef svann het volgende:
Roel heeft Tanja wel door.
Het viel me ook op dat Tanja echt genoot van het doorvertellen van de uitschieter van Rob.
Zei Rob wel 'klootzak' tegen Menno of maakte Tanja dat er van?
Op de Talpa-site is dat niet op het streamfilmpje te horen, maar dat zijn geknipte stukjes natuurlijk.
vertel, vertel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:41 schreef Day het volgende:
Ik durf te wedden dat als Roel hoort wat Rob allemaal over hem gezegd heeft tegen Dido, dat hij over Rob gaat lullen.
Hou ik het trapje vast en klim jij eroverheen?? Wel eerlijk delen daarnaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wees blij dat ik de pot aan kan wijzen voor het geval men de bewaker wil verleiden en zo het geld weg wil halen ,boeit mij het nou of die lamp het doet of niet vooor die 10.000 koop je toch gewoon een nieuw bolletje *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |