En nu is het klaar!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is al zielig dat BB jou hele prive leven is. KNIP
Je vergeet nog ff te melden dat dat vlak voor de trap was waar ie voluit afstuiterde en er ook nog een grasmaaier overheen is gewalst.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag van de fiets afgevallen![]()
Maar ik print het ook uitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Effe naar beneden scrollen bij de slotjes, is dat nou zo moeilijk
Anyway, dan had een andere VMBO-er maar het topic moeten openen.
Je was de enige VMBO-erquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Effe naar beneden scrollen bij de slotjes, is dat nou zo moeilijk
Anyway, dan had een andere VMBO-er maar het topic moeten openen.
Ik snap het niet ik ben een meisje en normaal lopen ze achter me aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben je er wel echt klaar mee KRIBBET? Weet je dat wel heel zeker, want er zijn zo van die zaken weet je wel....snap je![]()
Oke, ik kan een vriendelijke dame toch nooit iets weigerenquote:
ik moet ook zeggen dat ik tussen die 3 niet weet wie ik er wel of niet uit wil ,me gevoel zegt rob ,maar bent het er wel weer mee eens dat als hij blijft toch weer leuke irritaties opleverd ,een blijvende linda ,leverd leuke beelden met roel op ,en irritaties bij dido ,en tanja jah nu wil ik wel die baby zien ,daarna leverd het denk ik geen leuke streams meer opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
De bewoners hebben geen idee.
Het hangt volgens mij helemaal af van de regie en hoe zij Linda en Rob in beeld gaan brengen morgen en overmorgen.
Hup Linda!![]()
Het boek moet ook nog dicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Ben je er wel echt klaar mee KRIBBET? Weet je dat wel heel zeker, want er zijn zo van die zaken weet je wel....snap je![]()
Dat kwam omdat hij uitgleed over die eieren die onder zijn voeten zatenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je vergeet nog ff te melden dat dat vlak voor de trap was waar ie voluit afstuiterde en er ook nog een grasmaaier overheen is gewalst.
Bijna vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat kwam omdat hij uitgleed over die eieren die onder zijn voeten zaten![]()
trusten en werkzequote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet dat hier door sommigen zo gekotst wordt op Lieske. Ik blijf haar een hele lieve meid vinden. Ja, ze zeurt soms te veel en te langdradig... maar er zit niets slechts in die meid.
Ik blijf haar samen met Roel de twee leukste personen in het huis vinden. Dat zalook niet meer veranderen, helemaal niet na avonden als deze.
Maar goed... bedtijd. Morgen weer werken
De baby hoef ik echt niet te zien en zeker niet te horen maar ben bang dat er een hoop spanning van de schoudertjes afvalt van sommige bewoners en dat wil ik eigenlijk ook weer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik moet ook zeggen dat ik tussen die 3 niet weet wie ik er wel of niet uit wil ,me gevoel zegt rob ,maar bent het er wel weer mee eens dat als hij blijft toch weer leuke irritaties opleverd ,een blijvende linda ,leverd leuke beelden met roel op ,en irritaties bij dido ,en tanja jah nu wil ik wel die baby zien ,daarna leverd het denk ik geen leuke streams meer op
Laat die drie (!) mods maar effe met hun handjes wapperen.quote:
Ben het met je eens wat Lieske betreft.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet dat hier door sommigen zo gekotst wordt op Lieske. Ik blijf haar een hele lieve meid vinden. Ja, ze zeurt soms te veel en te langdradig... maar er zit niets slechts in die meid.
Ik blijf haar samen met Roel de twee leukste personen in het huis vinden. Dat zalook niet meer veranderen, helemaal niet na avonden als deze.
Ik ga straks slapen en meestal ben ik de dag erna weer veel vergetenquote:
Ik snap er ook niks van...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik kots niet op haar hoor maar mijn favoriet is: Joost en dat is nou niet 1 van jou favoriete personen in het huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik nog een topic erbij wat ik moet printenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Laat die drie (!) mods maar effe met hun handjes wapperen.
[FB] Sanne, Ripley en CartWOman naar de dagboekkamer!![]()
Scanman hoef je niet te nomineren, die gaat altijd voor de vrijwillige exit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat jij ook zeurt en langdradig bent (ja, dat zeg ik).
Maar ik vind jou ook ook nog steeds lief
Het rare is dat ik helemaal geen favoriet meer heb!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kots niet op haar hoor maar mijn favoriet is: Joost en dat is nou niet 1 van jou favoriete personen in het huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |