APK heeft gewoon een geheime opdracht, iedereen proberen te overtuigen dat HiJ de VMBO-er is.quote:
quote:
Ik ben nu uit de kast.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:36 schreef BBscanner het volgende:
Zal lang gaan duren tot het volgende topic![]()
Heb het idee dat dit de algemene stemming in het huis is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid en Lieske denken dat Linda de klos is donderdag
Dat nummer boeit mij niet, mutsje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij bent het werkelijk he? Al 2x op rij dat je niet kan tellen en het nummer niet vermeld hebt.
Maar het is niet handig met teruglezenquote:
Het is al zielig dat BB jou hele prive leven is. Op tijden dat er echt niets meer beweegt in het huis kan een gewoon gesprek tussen fokkers geen kwaadquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik gooi mijn zielige privézaken niet in een topic die over BB gaat. Ik zeg ook niet wanneer ik weg ga of wanneer ik terugkom....
Ik houd me in dit subforum bezig met BB. Mijn opinie en mijn foto's. Meer niet (tenzij ik uitgedaagd word, dan geef ik wel ff een weerwoord)
De bewoners hebben geen idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:44 schreef BBscanner het volgende:
Heb het idee dat dit de algemene stemming in het huis is.
Hij is vanmiddag van de fiets afgevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:45 schreef BorTheWolf het volgende:
Teeeeeeering wat ziet er uit, is ie onder de metro terecht gekomen ofzo. lijkt wel of ie gevochten heeft met een tijger
Effe naar beneden scrollen bij de slotjes, is dat nou zo moeilijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het is niet handig met teruglezen![]()
Ben je er wel echt klaar mee KRIBBET? Weet je dat wel heel zeker, want er zijn zo van die zaken weet je wel....snap jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is al zielig dat BB jou hele prive leven is. Op tijden dat er echt niets meer beweegt in het huis kan een gewoon gesprek tussen fokkers geen kwaad![]()
Je hoort mij niet zeggen wanneer ik wegga of ga slapen enz. probeer je een wit voetje bij APK te halen ofzo![]()
Je opinie is een beetje achterhaald als je niet eens weet wat voor taal je zwangere vriendinnetje heeft uitgekraamd.
Je weerwoord bestaat uit niets meer dan iemand op een offtopic gesprek te pakken, heel zwak weerwoord![]()
Maar om met de woorden van Dido te spreken (je weet wel, Dido, dat meisje wat in BB zit nu)
Ik ben helemaal klaar met je![]()
![]()
![]()
Niet, hij zat vast met z'n haar tussen de lopende bandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag van de fiets afgevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |