Bespaar je de moeite, gewoon copy/pasten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat ik nooit kijk.....![]()
Jij Raakt in de war. luister nou maar is goed. zo is het gegaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal wordt met kloten voor blok gezet door Roel zijn theorie en ze begint helemaal in de war te raken.
En Sjankwal is natuurlijk de eeuwige onschuld.
[afbeelding]
En laat zich afrukken door Linda, als Dido(Dildo) dat zou weten kwam hij bij Dido nooit meer klaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel heeft liever een geile meid, maar zwicht voor de "schoonheid" van Dildo.
Zet jij je oogkleppen ff af en doe je gehoorapparaatje in. Misschien begrijp je het dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij Raakt in de war. luister nou maar is goed. zo is het gegaan
Ja Chantal is degene die Ingrid tegen Rob heeft opgezet en nu draait ze het zo dat Menno het gedaan heeft om stemmen op Rob te verzamelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:01 schreef BorTheWolf het volgende:
Je moet is goed luisteren wat ze zegt
Jij denkt lekker simpel. let maar op de waarheid zal het tonenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zet jij je oogkleppen ff af en doe je gehoorapparaatje in. Misschien begrijp je het dan.
Ik denk dat Roel het wel door krijgt als Rob donderdag weg is. GNA GNA GNA GNAquote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:01 schreef Rica het volgende:
Chantal weer op de stooktour. Wat is dat mens erg. Ze kan gewoon niet anders.
Welke waarheid???? Dat Sjankwal Roel zwart zit te maken mij Dildo? En dan vervolgens in discussie gaat met Roel om een ander zwart te maken?!?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij denkt lekker simpel. let maar op de waarheid zal het tonen
En met "Tanja rot op" in je sig ben je dat wel?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Je pleit objectief te zijn zijn maar op basis van de benamingen hoe jij de bewoners noemt (sjankwal en dildo) kan je dat al niet zijn.
Heb ik lopen roepen dat ik objectief ben ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:11 schreef Rica het volgende:
[..]
En met "Tanja rot op" in je sig ben je dat wel?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:11 schreef Rica het volgende:
[..]
En met "Tanja rot op" in je sig ben je dat wel?
Had je niks meer op te zeggen he.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Heb ik lopen roepen dat ik objectief ben ?
Objectief wil niet zeggen dat je een afkeer tegen iemand hebt. Maar dit is een BB-subforum. Daar ga je naar mijn mening niet persoonlijke aanvallen doen op iemand die iets negatiefs zegt over jouw idool.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet een topic openen waarin deze dingen besproken worden, ik wordt er doodziek van dat gekibbel en wil graag commentaren over de streams lezen en geen onderling gezeik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Post van mij van gistermiddagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal: "Lin ik hoop dat je blijven mag hoor...."
Volgens mij zei ze vanmiddag nog tegen Tanja: "Meis, je moet blijven, want we verheugen ons op de baby"
En tegen Rob: "Jij moet blijven, want anders ben ik de oudste en wij zijn van dezelfde leeftijd"
Wat wil dat mens nu eigenlijk?!??!?!
In alle polls staat ze stijf onderaan maar helaas hebben in het huis zelf de bewoners haar niet door. Dat moet je dr nageven, ze speelt haar spel goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:15 schreef Rica het volgende:
Chantal zet ondertussen op alle kaarten in zodat welke twee er donderdag ook mogen blijven ze altijd goed zit.
1.Ze vermoeden dat Roel gerookt heeft (ze hadden immers peuken in de badkamer gevonden).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dido:"hij (Roel) heeft ook gerookt, toen Tanja niet mocht roken..."
Chantal :"Dat is ook weer zo..."
1. Hoe weten ze dat
2. Waarom zo moeilijk doen over de mislukte opdracht, als ze al weten dan Roel heeft gerookt?!
1. Die peuken nam Roel altijd mee om ergens anders te dumpen (dus die peuk in de afvalbak is er door Hummie ingelegd)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:55 schreef Dynabite het volgende:
[..]
1.Ze vermoeden dat Roel gerookt heeft (ze hadden immers peuken in de badkamer gevonden).
Betrapt is hij echter nooit.
2. Ze weten nog steeds niet echt dat het een missie van Roel was, dus daarom vinden ze het lullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |