Bespaar je de moeite, gewoon copy/pasten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat ik nooit kijk.....![]()
Jij Raakt in de war. luister nou maar is goed. zo is het gegaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal wordt met kloten voor blok gezet door Roel zijn theorie en ze begint helemaal in de war te raken.
En Sjankwal is natuurlijk de eeuwige onschuld.
[afbeelding]
En laat zich afrukken door Linda, als Dido(Dildo) dat zou weten kwam hij bij Dido nooit meer klaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel heeft liever een geile meid, maar zwicht voor de "schoonheid" van Dildo.
Zet jij je oogkleppen ff af en doe je gehoorapparaatje in. Misschien begrijp je het dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij Raakt in de war. luister nou maar is goed. zo is het gegaan
Ja Chantal is degene die Ingrid tegen Rob heeft opgezet en nu draait ze het zo dat Menno het gedaan heeft om stemmen op Rob te verzamelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:01 schreef BorTheWolf het volgende:
Je moet is goed luisteren wat ze zegt
Jij denkt lekker simpel. let maar op de waarheid zal het tonenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zet jij je oogkleppen ff af en doe je gehoorapparaatje in. Misschien begrijp je het dan.
Ik denk dat Roel het wel door krijgt als Rob donderdag weg is. GNA GNA GNA GNAquote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:01 schreef Rica het volgende:
Chantal weer op de stooktour. Wat is dat mens erg. Ze kan gewoon niet anders.
Welke waarheid???? Dat Sjankwal Roel zwart zit te maken mij Dildo? En dan vervolgens in discussie gaat met Roel om een ander zwart te maken?!?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij denkt lekker simpel. let maar op de waarheid zal het tonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |