Dan weet hij gelijk hoe hij zich voelt als hij uit het huis komt donderdag, alleen met zijn dochter en niemand anders die van hem houdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze laten Rob ook zo alleen staan
Dat gelul van hem over samen met Tanja op de bank. Hij verbeterde zich trouwens met de 50% kans, eerst zei hij "Je hebt gewoon geen kans".quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij vindt het weer pech dat hij nu op de bank zit....
Wedden dt hij met zijn Tanja-theorie gaat komen en zijn 50-50 theorie?
Dido : "Ik wil niet dat jij eruit gaat..."
Maar is logisch, want Linda is haar concurent op Roel....
Ow Rob zei het al over 50-50 voordat ik op invoeren kon klikken....
O leuk, weer een dijkdoorbraak bij Rob.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:59 schreef ChantalC het volgende:
Joost gaat vanavond weer mooie woorden zeggen tegen de genomineerden
Inderdaad "schijnen"... Sommige bewoners gedragen zich erg puberaal...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:18 schreef D.Rose het volgende:
Die bijnaampjes noemen komt nogal erg puberachtig over en het schijnen toch 'volwassenen' te zijn die ze gebruiken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:32 schreef Loedertje het volgende:
Hetzou
nu
zó
leuk
zijn
als
Ingrid
tussen
neus
en
stip
door
gaat
vertellen
dat
Linda
Roel
af
en
toe
een
handje
helpt
Volgens mij is het meer de pot die duur isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:29 schreef Isabeau het volgende:
10,000 voor 1 zo'n boompje??? kom op zeg..echt?
Ingrid en Menno lagen in dezelfde kamerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Weet Ingrid dat dan?
Neenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Loedertje het volgende:
Het is 2 uur 's nachts, je ligt in bed, met een volle zak, door Dido aan de kahant gezet,
en plots, als een engel in de nacht, daar is de verlosser, waar je al weken op wacht..
net voor het moment waarop je Dido in je dromen verkracht...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Loedertje het volgende:
Het is 2 uur 's nachts, je ligt in bed, met een volle zak, door Dido aan de kahant gezet,
en plots, als een engel in de nacht, daar is de verlosser, waar je al weken op wacht..
net voor het moment waarop je Dido in je dromen verkracht...
Inderdaad ja, je zou denken dat ze al jaren een relatie hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Het heeft me trouwens wel verbaast wat een dramashow er werd gemaakt van twee mensen die elkaar een beetje leuk vonden, één keer gezoend hebben en daarna gedrag van een getrouwd stel ging vertonen (bezitterigheid, jaloezie, vreemdgaan, vele vele gesprekken met andeer bewoners, huilen etc).
Jij doet je naam weer eer aan:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit hier al dikke 5 jaar. En dit is mijn eerste BB. Maar op het forum zit ik al heel wat jaartjes. Zo ook wel op de FP. Maar wel met mijn eigen naam.
Ga dan niet anderen aanvallen dat ze liever hun serieuze reacties gescheiden willen houden van hun geleuter in een slowchattopic over BB.quote:Geregistreerd op: vrijdag 17 december 2004 @ 02:05
Tanja vandaag bevallen, kan ze morgen wegwezen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:54 schreef Inca het volgende:
jaaaaaaaaa tanja heeft steken in der buik zouden het de voor weeen kunnen zijn
Ze anticipeert uitstekend op de komende exit. Heel goed van Chantalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Loedertje het volgende:
Chantal kan afwassen![]()
![]()
Ze neemt Rob's taken alvast over
Goeiemorgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Loedertje het volgende:
Chantal kan afwassen![]()
![]()
Ze neemt Rob's taken alvast over
Ze is geen kind meerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:10 schreef Marrije het volgende:
Lies is verlegen, schattig, zoals ze dat liedje zingt.
Tjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:13 schreef Spewey het volgende:
Zit Tanja nou beschuit met blauwe muisjes te eten???![]()
Och, niet erger dan Dido of Nathalie.quote:
Joost is weer wel ergerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, niet erger dan Dido of Nathalie.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik weet niet of de vraag al voorbij is gekomen, maar kan Rob niet gewoon zijn 2 kunstbenen op de stip zetten tot donderdag, de opdracht luid toch dat er altijd 2 benen op de stip moeten staan, en toch niet dat er ook nog iemand aan de benen vast moet zitten?
's morgens vroeg een fietspad met asfalt zoeken ( en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lantaarnpalen !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:25 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau rolt al de hele ochtend door haar huis om te leren skaten, arme onderburen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Dido vindt een hele kleine een afknapper
Snap nog steeds niet waarom bb het gedaan heeft! Beetje soft!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:48 schreef frizti het volgende:
Ik hoop dat er donderdag bij de live opdracht wordt gezegd dat dido en sjankwal pleisters hebben gekregen. Roel zou helemaal gek worden.
Nee, ze zit nog lekker te smikkelen aan tafel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:49 schreef Sassefras het volgende:
Is tanja al aan het bevallen?
Nee, morgen in de live uitzendingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:49 schreef Sassefras het volgende:
Is tanja al aan het bevallen?
Misschien omdat de opdracht al door BB als mislukt wordt beschouwd, maar dat ze het tijdens de live uitzending pas willen bekend maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom bb het gedaan heeft! Beetje soft!
Nee hoor, denk dat ze een item gaan maken over niet roken (stivoro en sponsor nicorette)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien omdat de opdracht al door BB als mislukt wordt beschouwd, maar dat ze het tijdens de live uitzending pas willen bekend maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |