quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:Als afsluiter van deze vete tegen mij wil ik alleen nog ff kwijt, dat die kribbet een aparte account moest aanmaken om anoniem te blijven. Want anderen zouden er maar achter komen dat hij op BB zit. Dan pas leer je iemand z'n achterbaksigheid kennen. Ik ben gewoon mezelf. En na BB ben ik ook nog gewoon LekkerSimpel. Ik schaam mij er niet voor om BB te volgen.
Zegt heel veel meer dingen over jou, dan over mij. Die-hard FOK!kers schamen zich niet voor zoiets. Je voelt je in je waarde (als je die al hebt) aangetast, omdat je op het BB subforum zit. GNA GNA GNA GNA GNA
Voor mij is dat boek nu dicht APK.....
![]()
HOHO, je kan niet met nieuwe dingen komen en dan het boek dichtgooien zonder dat ik erop kan en ga reageren natuurlijk
Jij tilt heel erg zwaar aan de dubbele account die ik hier op FOK heb en dat heb ik volgens mij al is uitgelegd maar ja, je snapt het niet dus doe ik het nog een keer
Op FOK frontpage gaat het vaak over serieuze zaken waar ik een hele duidelijke mening heb, waar ik veel post en heel veel berichten zelf aandraag.
Ik wist van te voren niet hoe dit hier zou gaan lopen (mijn eerste BB) en wil niet dat er naar mijn teksten op frontpage anders wordt gekeken en over nagedacht als ze mijn (stompzinnige) teksten hier ook lezen.
Het heeft dus niets met achterbaksheid te maken want iemand die achterbaks is plaatst niet zoveel prive dingen hier op het forum.
Achterbaksheid is wel het laatste waar je me van kan beschuldigen
Anonimiteit heb je wel gelijk in, mensen hier weten dat ik iets mankeer (kom maar
![]()
) maar ik wil niet dat dat de discussie beïnvloed die ik met veel mensen heb op de andere onderdelen van FOK!
Ik heb heel veel eigenwaarde maar zal niemand daar op aanspreken.
Ik zie een aantal onderdelen van FOK helemaal los van BB en dat wil ik zo houden, dat jij daar problemen mee hebt zegt meer over jou dan over mij, als het niet in de haak is, of als ze het willen weten, kunnen de mensen van FOK me gewoon achterhalen op mijn andere naam.
BB is voor mij een plek om is een keer wat simpels te doen, geen zware gesprekken, de boel de boel laten maar eikeltjes zoals jij kunnen dat niet begrijpen, geeft helemaal niets hoor, zo ben je gewoon maar dat is niet alleen "lekker Simpel" maar ook lekker zielig.
Ik heb je het al eerder laten weten maar je bent gewoon te stom om het te snappen of met nieuwe argumenten te komen waarom iemand niet bb mag volgen met een andere account.
Kijk, nu is het boek dicht
Weet nu dat ik al je berichtjes kan overslaan en doe dat ajb ook met die van mij
Jij zal er misschien ooit is een vrolijker mens van worden (maar nog steeds simpel) en ik hoef die onzin niet meer te lezen.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.