ja die heb ik toevalligquote:
nee gister wel voetbal insite gezien,echt niemand had een id wrom mister makaay niet meemocht met oranjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef Houniet het volgende:
iemand het interview gelezen in de Veronica gids, met VdV
daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Haal die Dani is weg die was het shirt niet waard!
nee dank je, ik wil kampioen worden in Duitslandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Laat Das Phantom maar lekker een Duitser worden!![]()
quote:Johnny Heitinga is het bankzitten beu. De verdediger van Ajax wil op korte termijn zicht hebben op meer speeltijd en overweegt anders te vertrekken bij de Amsterdammers, zo meldt VI in haar jongste editie.
Heitinga verkeert sinds de zomerstop in een serieuze vormcrisis. Trainer Danny Blind geeft daarom de voorkeur aan Zdenek Grygera centraal in de verdediging. De international vreest echter voor zijn ontwikkeling en zijn plaats binnen de Oranje-selectie. In dat licht bezien dient Heitinga op korte termijn weer regelmatig aan spelen toe te komen. Hoe Ajax tegenover de ontstane situatie aankijkt, is vooralsnog niet bekend.
waarschijnlijk heeft psv wel interessequote:
Die gozer had zoveel meer kun betekenen voor de club dan dat hij heeft gedaan. Nu was van Halst nog waardevollerquote:
Ik reken er niet op. Heel misschien die Wilhelmsson, daar was al eerder sprake van.quote:
Leuk plaatje.quote:
1 januari dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef J.P. het volgende:
Ik denk niet dat ze komen. Wanneer gaat trouwens precies de markt weer open?
Maar Jan schoot niet zo lekker die bal in het doel tegen Atleticoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
[..]
Die gozer had zoveel meer kun betekenen voor de club dan dat hij heeft gedaan. Nu was van Halst nog waardevollerEens ipv is wat een mieren geneuk en dat voor een tvp
![]()
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=11732quote:Derksen zei in Voetbal Insite dat Ajax serieus geïnteresseerd is in Anderlecht-spelers Christian Wilhelmsson en Anthony Vanden Borre. De Zweed Wilhelmsson moet een versterking vormen voor de rechterflank. De jonge Vanden Borre zou op rechts de waarschijnlijk vertrekkende Trabelsi op moeten volgen.
Volgens technisch directeur Martin van Geel is dit bericht onzin. Van Geel noemt het "uit de lucht gegrepen".
Eerst nog maar zien....quote:Arena binnen drie jaar totaal rood-wit
Dinsdag 11 oktober, door RI, Amsterdam, 11.22u GMT+01.00, Redactie AS
Tijdens de ledenvergadering van de OFA gisteravond kwam naar voren dat de Arena binnen drie jaar volledig rood-wit is. Dit seizoen al wordt de lange zijde eerste ring onder handen genomen.
Dankzij inspanningen van de OFA is vanuit Ajax nu eindelijk verzekerd dat binnen drie jaar de Arena qua kleurstelling volledig is veranderd. Alle stoeltjes gaan rood worden, met witte teksten / afbeeldingen.
De lange zijde, die dus dit seizoen al af komt, krijgt de tekst AFC Ajax. Alleen het lettertype moet nog bepaald worden voordat de eerste stoel geplaatst kan worden.
aldus ajaxshowtime.com
Atletico uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Haal die Dani is weg die was het shirt niet waard!
quote:Paul Thurrott heeft uitgebreid de bèta van de opvolger van Hotmail bekeken. Vooralsnog heeft de dienst de codenaam Kahuna. De nieuwe maildienst wordt ook wel MSN Mail Bèta genoemd. De nieuwe maildienst is compleet nieuw opgebouwd en gebruikt ajax-technieken om een online Outlook na te maken.
super ideequote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet Ron Vlaar voor die zes ton overnemen van AZ en hem zodoende verlossen van zijn hongersalarisje van 5.000 euro netto per maand (jeugdcontract), als deel van deze deal verhuurt men Johnny Heitinga de rest van het seizoen aan de Alkmaarders en leeft hij weer helemaal op naast Barry Opdam en onder de houde van Louis van Gaal.
quote:De lange zijde, die dus dit seizoen al af komt, krijgt de tekst AFC Ajax. Alleen het lettertype moet nog bepaald worden voordat de eerste stoel geplaatst kan worden.
Goed verhaalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:40 schreef twi het volgende:
Nee, ik zou Heitinga voor geen goud aan een concurrent uitlenen. Daarbij zei hij dat hij nooit voor een andere club dan Ajax in Nederland zou spelen.
.............
De Jong zou ook rechtsback kunnen, maar die vind ik daar net wat te aanvallend voor.
Ook als het wel waar zou zijn zou hij nog zo reageren denk ik. Zo vroeg voor de opening van de transfermarkt heeft het weinig zin om toe te geven dat je serieuze interesse hebt. Dus echt veel zegt het niet volgens mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=11732
Jammer.
Een miljoen of acht?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:40 schreef twi het volgende:
[knip]
Ik zou zeggen, zorg dat Vlaar komende zomer naar Amsterdam komt en verkoop Grygera tegen die tijd aan een geinteresseerde club voor een miljoen of acht.
[knip]
minstens, je kent ons bestuur inmiddels welquote:
Snel een contract aanbieden dan! Voordat hij weg is. Meteen ook Ron Vlaar benaderen, buitenkansje!quote:Jeffrey Sarpong gaat praten met Chelsea
Woensdag 12 oktober, door DVD, Amsterdam, 12.58u GMT+01.00, VI
De papieren versie van de Voetbal International meldt dat Ruben Esteban, de zaakwaarnemer van Ajacied Jeffrey Sarpong, binnenkort om tafel zal gaan met Chelsea. Bij Ajax heeft Sarpong nog geen contract maar zijn huidige club wil hem er binnenkort een aanbieden.
'Ik zou een slechte zaakwaarnemer zijn als ik niet ook met een topclub ga praten wanneer die belangstelling heeft, aldus Esteban.' Scouting coordinator Frank Arnesen van Chelsea heeft laten weten dat er serieuze belangstelling is in de Ajacied.
Esteban: 'Vorig seizoen liet Jeffrey ook al van zich spreken op het EK Onder-17 in Italie, toen heb ik Van Eijden al gevraagd of een contract tot de mogelijkheden behoorde, echter hij vond dat Jeffrey daar nog niet voor in aanmerking kwam. Nu van Geel technisch directeur is wil Ajax hem wel een contract aanbieden.'
Over de belangstelling die Chelsea in Goossens scheen te hebben is nog niets bekend. De begeleiders van Goossens die werken voor Essel Sports Management van Soren Lerby zeggen nog niets concreets gehoord te hebben.
Nu niet ineens die jongen overdreven snel en een belachelijk contract voorleggen, puur omdat Chelsea interesse toont. Een beetje respect en goodwill naar de club die je heeft opgeleid mag ook wel. Je moet trots zijn om je eerste contract bij Ajax te kunnen tekenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snel een contract aanbieden dan! Voordat hij weg is. Meteen ook Ron Vlaar benaderen, buitenkansje!
Ik hoop het ook voor hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk heeft Jeffrey goede mensen om zich heen, die zaakwaarnemer heeft dollartekens in z'n ogen.
ja, die ziet een mogelijkheid om over de rug van een tiener zichzelf financieel onafhankelijk te maken...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk heeft Jeffrey goede mensen om zich heen, die zaakwaarnemer heeft dollartekens in z'n ogen.
Triest eigenlijk. Het is nog erg makkelijk om die jonge jongens te beinvloeden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die ziet een mogelijkheid om over de rug van een tiener zichzelf financieel onafhankelijk te maken...
scheer je wegquote:
quote:Quincy Owusu-Abeyie (Arsenal), Hedwiges Maduro en Ryan Babel (beide Ajax) zijn door de Italiaanse krant Tuttosport genomineerd voor de titel Golden Boy, het grootste talent van de Europese voetbalvelden. Er zijn veertig spelers geselecteerd, waar een dertigtal voetbalmedia hun keuze zullen moeten maken.
Naast de drie Nederlanders zijn er nog enkele grote talenten geselecteerd, onder wie Lionel Messi (FC Barcelona) Cesc Fábregas (Arsenal), Diego (Porto), Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo (beide Manchester United), Vincent Kompany (Anderlecht), Lucas Podolski (1. FC Köln), Raúl Tortajada Albiol (Valencia), Sergio Ramos, Roberto Rillo Soldado (beide Real Madrid), Pablo Zabaleta (Espanyol), Luis Antonio Valencia (Villarreal), Hatem Ben Arfa, Karim Benzema (beide Olympique Lyon) en Samir Nasri (Olympique Marseille)
quote:Een maand geleden verklaarde Johnny Heitinga tegenover de Amsterdamse zender AT5 dat hij zich ongelukkig voelde in zijn reserverol bij Ajax. Nu ruim een maand later publiceert Voetbal International een interview waar de Ajacied (21) zegt dat een vertrek uit de hoofdstad steeds dichterbij komt.
“Ik besef nu ik in deze situatie zit, dat het moment om Ajax te verlaten dichterbij komt. Ik zal nooit voor een andere club in Nederland willen spelen. Dat is simpel. Op dit moment ben ik ook niet bezig met een andere club in het buitenland. Alles is gericht op Ajax."
Heitinga kan op dit moment bij trainer Danny Blind niet op een basisplek rekenen, ook in zijn invalbeurten was de Alphenaar dit seizoen verre van gelukkig. De laatste keer dat hij in de basis mocht beginnen, tegen ADO Den Haag, kreeg hij twee oliedomme gele kaarten en verspeelde Ajax daardoor punten.
Net voor het sluiten van de internationale transfermarkt toonde Sevilla nog interesse, maar Ajax wilde haar verdediger niet laten gaan. Wanneer er in de winterstop weer een club komt, zal Heitinga wel wat voor een overstap voelen met een schuin oog op het WK 2006 in Duitsland.
quote:Ajax kan zich over een aantal jaar helemaal thuis gaan voelen in de Amsterdam Arena. Op de algemene ledenvergadering van supportersvereninging OFA zou besloten zijn om de huidige stoeltjes te vervangen door rood-wit gekleurde exemplaren. De gehele Arena zou de clubkleuren krijgen.
Hierdoor krijgt de Arena een veel groter Ajax-uiterlijk. Momenteel sieren stoeltjes met kleuren als rood, oranje, grijs en blauw het stadion. De nieuwe zitjes krijgen een rode kleur gecombineerd met witte tekstenen en afbeeldingen.
Dit seizoen al zal er een begin worden gemaakt aan de lange zijde eerste ring. Op deze zijde zullen rode stoeltjes komen met in het wit AFC AJAX.
Ja toen nog wel idd! 2 geweldige kopballen toch? Atletico was trouwens echt een rotploeg al die tyfus racisten daar met de voorzitter vooropquote:
Kunnen ze doen maar bij voorbaat al kansloos...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Zou PSV nog een poging gaan ondernemen om De Jong, Pienaar en Trabelsi te gaan halen de komende zomer?
Bij Ajax hebben ze ook CL-voetbal, meer kans op een grote transfer als je bij PSV zit is onzin, en De Jong zit al bij Oranje dus...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:23 schreef fernando_redondo het volgende:
CL voetbal, meer kans op een grote transfer, meer kans op een 2e grote klapper, meer kans op een uitverkiezing voor Oranje
quote:12/10/2005 - De Jong: bij Nederlands elftal maakt positie niet uit
(Gepost door RvN)
Nigel de Jong staat bij Oranje in de basis als rechtsback. Op die positie wil hij bij Ajax eigenlijk helemaal niet meer spelen. Bij het Nederlands elftal maakt hij daar geen probleem van. 'Bij mijn club wil ik het eigenlijk niet, maar bij het Nederlands elftal maakt dat niet uit. Ik ben al heel blij dat ik uberhaupt mag spelen voor Oranje' aldus De Jong.
quote:Mino Raiola, zaakwaarnemer van Christian Wilhelmsson, bevestigt deze week in Voetbal International dat Ajax belangstelling heeft voor de aanvaller van Anderlecht. Volgens de bekende spelersmakelaar is de interesse van de Amsterdammers niet nieuw. "Ik heb met Ajax vorig jaar al enkele keren over Wilhelmsson gesproken", zegt Raiola in het blad.
Naast Ajax liggen echter meer kapers op de kust. Raiola: "Hij heeft bij Anderlecht een contract tot de zomer van 2007, maar er zijn meer clubs in hem geïnteresseerd. Afgelopen zomer heeft Fiorentina al een bod gedaan, maar Anderlecht wilde toen nog niet verkopen. Die club is samen met een aantal clubs uit Spanje nog steeds in de markt voor Christian. Als Ajax echt wat wil, zal het snel actie moeten ondernemen."
Behalve Wilhelmsson zou Ajax ook het oog hebben laten vallen op zijn zeventienjarige clubgenoot Anthony Vanden Borre. Volgens Voetbal International is de Nederlandse interesse voor het talent inmiddels in Brussel bekend. Ajax heeft ook in dit geval te maken met concurrentie, want Udinese en Hamburger SV volgen Vanden Borre eveneens op de voet. Ajax' technisch directeur Martin van Geel weigert de belangstelling voor Wilhelmsson en Vanden Borre te bevestigen: "We bekijken zoveel spelers."
quote:Blind: kunstgras heeft de toekomst
Danny Blind heeft woensdag tijdens een symposium in Almelo verklaard dat kunstgras in het betaalde voetbal in zijn ogen de toekomst heeft. Toch hield de trainer van Ajax in het stadion van Heracles Almelo geen vurig pleidooi voor een grootschalige invoering van onnatuurlijke speelterreinen.
"Mijn persoonlijke mening is dat elke profclub in Nederland op normaal gras moet spelen", vertelde Blind volgens RTV Noord-Holland. "Maar de ontwikkelingen zijn niet te stoppen. De UEFA en de FIFA zullen ook steeds meer de kant van het kunstgras opgaan. Er valt niet aan te ontkomen."
Natte flikker.quote:Kone: PSV vond ik altijd al mooier dan Ajax
Voetbal International komt met een indrukwekkend interview met Arouna Kone. Hij vertelt daarin onder andere over de situatie waarin het verscheurde Ivoorkust en zijn familie zich bevinden. Uiteraard gaat hij ook in op zijn eigen situatie en de transfer naar PSV. "PSV is altijd een droomclub voor mij geweest. Als je in Nederland moet kiezen uit de twee grootste clubs, Ajax en PSV, dan zou ik toch voor PSV hebben gekozen. Die club heb ik altijd al mooier gevonden dan Ajax. In het verleden is gebleken dat die club een opstap is naar de grootste competities, zoals Engeland bijvoorbeeld."
Die gast is echt heel erg zieligquote:
Ach, wat had hij anders moeten zeggen? Dat hij nog steeds baalt en liever naar ajax was gegaan?quote:
die Rita Verdonk moet eens de touwtjes wat strakker aantrekken en kone terug sturen naar ivoorkust.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef JPM01 het volgende:
[..]
die Rita Verdonk moet eens de touwtjes wat strakker aantrekken en kone terug sturen naar ivoorkust.![]()
zie je wel, er is niets met z'n hart. Hij is gewoon niet helemaal goed bij z'n hoofd!quote:
Nou, wat zal het gaan worden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
23 oktober 2005 zal Arouna Koné hartstochtelijk worden toegezongen, door zowel PSV als Ajax.
Ik zat het me al te bedenken toen ik 'm dinsdagochtend bij de training rechtsback zag staan. Zou 'ie dan tegen San Marco durven zeggen dat rechtsback eigenlijk geen plek voor 'm is? Zou het eigenlijk wel schandalig vinden eigenlijk, dat je je groot genoeg vind om bij Ajax die plek op te eisen. De Jong is een goede speler, maar zeker geen bepalende speler.quote:
Dat zal 'ie inmiddels toch wel op moeten kunnen brengen. Helaas heeft 'ie niet heel veel minder gekost volgens mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Een miljoen of acht?
Die bedragen klopten dan ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
Als Sevilla voor Johnny Heitinga zo'n 7 á 9 miljoen euro overheeft, is Zdenek Grygera dat ook waard.
haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Grygera gaat voor 10 miljoen naar Juve. Let maar op.
hopen dat ie daar hopeloos faalt dan wil ie wel verlengen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Zdenek blijft wel gewoon een verdediger hoor. En echte wereldklasse is hij ook niet, dus 10 miljoen lijkt me erg overdreven.
En daarbij, Grygera heeft ook nog maar een contract tot 2007, dus na het WK heeft hij nog maar een 1-jarig contract.
quote:het verleden is gebleken dat die club een opstap is naar de grootste competities, zoals Engeland bijvoorbeeld."
Wie zegt dat ze het WK halenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:43 schreef zjroentje het volgende:
En daarbij, Grygera heeft ook nog maar een contract tot 2007, dus na het WK heeft hij nog maar een 1-jarig contract.
quote:Maduro's Neus
Er kwam woensdag echter een vroegtijdig einde aan zijn optreden, want na een elleboogstoot met een pijnlijke neus tot gevolg moest hij naar de kant.
Hij komt een beetje schuchter lachend de gracht in lopen. ,,Geen camera's hoor", grapt hij. Twee kleine zwaluwstaartjes sieren de opvallend dikke neus van de Ajacied, waardoor gelijk duidelijk is waarom hij liever even niet op beeld verschijnt. Dat zegt hij gekscherend, want beleefd als hij is, gaat Maduro gewillig voor elke microfoon staan. ,,Eerst dacht de medische staf dat de neus gebroken was, maar de dokter heeft wat testjes gedaan en er blijken alleen twee scheurtjes te zitten. De neus voelt dik, maar doet verder geen pijn", verklaart de met een basisplaats bedeelde Almeerder.
quote:'Hedwiges Maduro staat in de belangstelling van Juventus.'
Eerder deze week gingen de geruchten al de ronde dat een scout van de Turijnse landskampioen op de tribune zat tijdens Tsjechië - Nederland (0-2), vandaag bevestigt een woordvoerder dit nieuws aan Football Italia.
De carriere van Maduro zit momenteel in een stroomversnelling. Op 24 februari 2005 maakte hij op 19-jarige leeftijd zijn debuut voor Ajax in het UEFA Cup-duel met AJ Auxerre. Twee maanden later mocht hij onder leiding van Marco van Basten al invallen bij het Nederlands elftal. Inmiddels is hij uitgegroeid tot een vaste kracht in Oranje.
De middenvelder kwam al negentien keer in actie voor de Amsterdammers, hierin wist hij drie keer tot scoren te komen. Maduro heeft nog een contract tot 2008, maar dit zou Juventus niet afschrikken.
quote:'Aston Villa wil Galásek overnemen van Ajax'
Volgens de Engelse krant The Independent heeft Aston Villa verregaande interesse in Ajax-middenvelder TomᨠGalásek. De Tsjechisch international leek aan het begin van dit seizoen niet meer te hoeven rekenen op een basisplek, maar mag nu weer in de beginopstelling van trainer Danny Blind starten.
De 32-jarige Galásek maakte in het seizoen 2000/2001 voor zes miljoen gulden de overstap naar de Amsterdammers. Daarvoor speelde hij voor Willem II en het Tsjechische Banik Ostrava. In totaal kwam de middenvelder 364 keer in actie voor deze drie clubs en wist hij 42 keer tot scoren te komen.
quote:13/10/2005 - Stekelenburg doorstaat rentree goed
(Gepost door RvN)
Maarten Stekelenburg heeft op de officiele website laten weten dat hij zijn rentree afgelopen dinsdag bij Jong Ajax goed doorstaan heeft. Hij kreeg daarvan geen terugslag. "Gelukkig heb ik nergens last meer van. Dat wist ik trouwens afgelopen week al, aangezien trainingen voor een keeper meestal intensiever zijn dan een wedstrijd. Het was dinsdag echt heerlijk om weer negentig minuten in het veld te staan. Ik was al medisch fit en ben nu dus ook wedstrijdfit. Eindelijk. Al is het sneller gegaan dan de medici vooraf hadden verwacht."
Morgen begint de verkoop voor gewone uitkaarthouders. Ik geloof niet dat het al uitverkocht is door enkel de voorranguitkaarthouders. Gewoon morgen op tijd er zijn dusquote:
NEC - AFC Ajax
Amsterdam, 6 oktober 2005
De kaartverkoop voor het Eredivisieduel NEC- AFC Ajax is gestart op zaterdag 8 oktober 10.00 uur. De wedstrijd wordt gespeeld op zondag 6 november, aanvang 12.30 uur.
Verplichte buscombi
Verkoop via TicketBox.
Max. 1 kaart per uitkaart
Vanaf Za. 08-10, 10.00 uur Ajax Voorranguitkaarthouders
Vanaf Za. 15-10, 10.00 uur Ajax Uitkaarthouders
Einde voorverkoop: za. 22-10, 18:00 uur
Prijs per stuk: ¤ 29,15
Denk dat je gelijkt hebt, moest er ook aan denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:53 schreef jna het volgende:
Was het niet eens shirtje van de Suriprofs? die hebben namelijk ook ABN-AMRO als sponsor.
Tot nu toe was dat bij de meeste wedstrijden al wel het geval, vandaar dat ik het ff check.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:41 schreef JaWi het volgende:
Morgen begint de verkoop voor gewone uitkaarthouders. Ik geloof niet dat het al uitverkocht is door enkel de voorranguitkaarthouders. Gewoon morgen op tijd er zijn dus.
quote:'Interesse Ajax in Wilhelmsson concreet'
Het ziet ernaar uit dat de interesse van Ajax in Christian Wilhelmsson concretere vormen begint aan te nemen. Volgens Belgische media sprak een delegatie van Ajax na de WK-kwalificatiewedstrijd Zweden - IJsland (3-1) met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de international. Wilhelmsson zou graag willen vertrekken bij Anderlecht.
De Brusselse club zou bereid zijn de speler tussentijds te verkopen, maar verlangt wel een forse transfersom voor Wilhelmsson. Eerder werd Ajax al in verband gebracht met Wilhelmssons ploeggenoot Anthony Vanden Borre, maar die interesse zou minder concreet zijn.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
aardig, maar niet zoveel beter dan rosales
Klopt, links en rechts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef Nashje het volgende:
Links en rechts toch?
Vorig jaar of 2 jaar geleden hoorde ik eigenlijk alleen maar positieve dingen over Wilhelmsson.
Ja helaas wel. Hopelijk is Maduro zelf verstandig om nog een aantal jaren bij Ajax te blijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:11 schreef Jajong het volgende:
En de intresse van Juve in Maduro is ook concreet.
Tsja, en hij heeft nog een contract tot medio 2008.. dus dat wordt OF heel veel geld, of hij blijft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Hopelijk is Maduro zelf verstandig om nog een aantal jaren bij Ajax te blijven.
Als we alle geruchten mogen geloven zijn we daar eigenlijk prima in geslaagd. Pienaar, Trabelsi, de Jong, Sneijder, etcetera zijn al aan vele clubs gelinkt, maar zitten nog steeds in Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Het zou zo leuk zijn als je eens wat mensen kan behouden.
Pienaar, Trabelsi, De Jong voor nop weg en Sneijder voor 5 miljoen. Het is maar wat je fijn vindt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:30 schreef gras het volgende:
[..]
Als we alle geruchten mogen geloven zijn we daar eigenlijk prima in geslaagd. Pienaar, Trabelsi, de Jong, Sneijder, etcetera zijn al aan vele clubs gelinkt, maar zitten nog steeds in Amsterdam.
Kan me niet vroeg genoeg zijn. Vonk is een prutserrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:38 schreef jna het volgende:
VI meld dat Stekelenburg zaterdag meteen weer speelt tegen heracles. Goed nieuws lijkt me, nu maar hopen dat het niet te vroeg is.
Ik ben erg blij dat ik deze spelers wederom een jaar mag bewonderen. Dat ze voor nop weg gaan zal me werkelijk een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:36 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Pienaar, Trabelsi, De Jong voor nop weg en Sneijder voor 5 miljoen. Het is maar wat je fijn vindt natuurlijk
Geld voor aankopen kan bijzonder goed gemist worden. Noem eens wat fatsoenlijke aankopen van de laatste drie jaar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:44 schreef fernando_redondo het volgende:
Misschien wel als je volgend jaar daardoor naar allerlei 2e en 3e rangs jeugdspelers, Grieken en Belgen kan kijken omdat er geen geld is voor fatsoenlijke aankopen
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:55 schreef gras het volgende:
[..]
Geld voor aankopen kan bijzonder goed gemist worden. Noem eens wat fatsoenlijke aankopen van de laatste drie jaar?
Verdomd moeilijk he om antwoord te geven op zo'n doodsimpele vraag? Maakt niet uit hoor. Zonder geld kom je ook een eind: Babel, De Jong, Emanuelson, Heitinga, Pienaar, Sneijder, Stekelenburg, Van der Vaart, Vermaelen, Maduro, Schilder, etcetera.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef fernando_redondo het volgende:
Farfan, Kuyt, Robben, Alex, Gomes, Mathijssen, Cocu, Kone, Arveladze
Dat Ajax slechte aankopen doet wil nog niet zeggen dat je met geld geen goede spelers kan kopen.
Verder is het een feit dat je op PSV vorig jaar na nooit geen kampioen kan worden als je 4 a 5 basisspelers verliest
Robbert Schilder. Sterke verdediger. Kan ook voor de verdediging spelen. Maakt z'n debuut dit jaar. Blind is erg gecharmeerd van hem. Hij zat trouwens al eens op de bank!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:14 schreef Jajong het volgende:
Ja wie is die Schilder trouwens.. nog nooit van gehoord.
Nee hoor genoeg voorbeelden van Nederlandse clubs die met beperkte middelen goede spelers kunnen kopenquote:Verdomd moeilijk he om antwoord te geven op zo'n doodsimpele vraag?
We zitten hier toch in het Ajax-topic en niet in die van willekeurige provincieclub?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg voorbeelden van Nederlandse clubs die met beperkte middelen goede spelers kunnen kopen
quote:Boerrigter bij selectie, Harry ontbreekt
Ajax-trainer Danny Blind heeft vandaag Jong Ajax-speler Derk Boerrigter bij de training gehaald, omdat Edgar Manucharyan geblesseerd is en morgen niet kan spelen.
Een invalbeurt morgen in de Amsterdam ArenA zou een mooi verjaardagskado zijn voor Boerrigter, die pas sinds afgelopen zomer in het Ajax-shirt is te bewonderen. Zondag wordt de man uit Oldenzaal negentien jaar oud.
Het is nog niet zeker of Boerrigter morgen op de bank zit bij Ajax als er tegen Heracles gespeeld moet worden. De voetballer afkomstig van FC Twente/Heracles, kan het beste als linkervleugelaanvaller uit de voeten.
Charisteas
Volgens de Amsterdamse televisiezender AT5 kan Ajax ook niet beschikken over Angelos Charisteas. De Griekse aanvaller heeft nog last van de hersenschudding die hij op liep in de wedstrijd tegen Arsenal.
Dat shirt was het idd, dankquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Denk dat je gelijkt hebt, moest er ook aan denken.
Cape Town heeft geloof ik Total als sponsor, dus die zal het niet zijn.
http://www.suriprofs.nl/pics2005/thuisshirt_groot.jpg
http://www.suriprofs.nl/pics2005/uitshirt_groot.jpg
Een overwinning voor Ajax met minstens drie doelpunten verschil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef Zapper het volgende:
Hoe kijken de ajacieden naar deze wedstrijd? Wat wordt er verwacht?
In Eindhovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef fernando_redondo het volgende:
Hoe vaak ben je de afgelopen 3 jaar dan teleurgesteld?
Waar is het goede aanvallende, met 3 aanvallers, een nummer 10 en dominante voetbal gebleven?
Ja, is bekend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef fernando_redondo het volgende:
Daar verliest Ajax in de regel meestal.
Dat zou je eigenlijk mogen verwachten, marAjax speelt altijd matig tegen felle en fysiek sterke teams als de goal een tijdje uitblijft, zodra die valt is de tactiek van Heracles weg en kunnen er veel meer vallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een overwinning voor Ajax met minstens drie doelpunten verschil.
Juistquote:14/10/2005 - Blind wil eerste week van december duidelijkheid van spelers met aflopend contract
(Gepost door RvN)
Op de officiele website heeft Danny Blind laten weten dat alle spelers wiens contract afloopt aan het einde van het seizoen en waarmee Ajax verder wil, inmiddels een aanbieding hebben gekregen. 'Uiteindelijk zijn er twee partijen nodig om tot overeenstemming te komen. In de eerste week van december moet wat mij betreft alles duidelijk zijn.'
Vogel en Bommel tekende pas na de competitie, Tomasson ook pas laat volgens mij en volgens mij tekenen transfervrije spelers pas vaak laat omdat ze hun opties open willen houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:19 schreef The_Hives het volgende:
dus dat hij dan afwacht of hij een goed WK speelt en daardoor kan cashen? Iof goed speelt ina de winter in Europa Moet Ajax daar dan op wachten? Dat doen ze toch wel
En wanneer hij dus niet tekent Ajax een hele korte periode heeft om een vervanger te zoeken die meteen de hele voorbereiding mee kan doen? In de zomerstop worden toch de meeste transfers afgerond
Nee, Maxwell heeft nog niet bijgetekend. Maar die zit in een beetje een raar schuitje. Volgens mij wil hij niets liever dan voor de nationale selectie spelen, maar dat gaat 'ie op deze manier gewoon niet voor elkaar boksen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Vogel en Bommel tekende pas na de competitie, Tomasson ook pas laat volgens mij en volgens mij tekenen transfervrije spelers pas vaak laat omdat ze hun opties open willen houden.
P.S. Heeft Maxwel nog niet bijgetekend?
Dat klopt natuurlijk, die is geen Argentijn! Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:08 schreef methodmich het volgende:
Godver, toch Arie van Os.
Daniel de Ridderquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:11 schreef methodmich het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie er achter Wilhelmsson op het buitenspelerslijstje staan. Vast Kalu Uche niet meer.
Alsof van der Meyde zo geweldig was. Beter dan wat er nu staat ja, maar niet meer dan dat. En van twee jaar op de tribune zitten word je niet beter hoor...quote:
En ik ging expres al niet op Dani inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef J.P. het volgende:
Was ook niet serieus
Arie van E.quote:Onderzoek FIFA naar relatie PSV en Chelsea
Van onze verslaggevers Jan Meeus, John Schoorl
AMSTERDAM - De wereldvoetbalbond FIFA onderzoekt de relatie tussen de Engelse voetbalclub Chelsea en PSV. Dit gebeurt in het kader van een onderzoek naar een internationaal voetbalnetwerk rond de miljardair Roman Abramovitsj, de Russische eigenaar van Chelsea.
Volgens Jeu Sprengers, de voorzitter van de KNVB en aanjager van het onderzoek, is ‘de eerlijkheid van voetbalcompetities in het geding’. Sprengers bevestigt dat het FIFA-onderzoek zich ook uitstrekt naar Nederland. PSV, dat als enige club een directe relatie met Chelsea heeft, was niet bereikbaar voor commentaar. FIFA-voorzitter Blatter haalde dinsdag hard uit naar ‘inhalige’ clubeigenaren die met een ‘verborgen agenda’ het voetbal hebben omarmd.
Het FIFA-onderzoek draait om constructies waarbij spelers door hun eigenaren worden gestald bij clubs, zoals gebeurt bij de PSV’er Alex. De Braziliaan is in dienst van PSV maar is eigendom van Chelsea, dat zijn transfersom heeft betaald en Alex’ salaris van 1,25 miljoen euro aan PSV overmaakt.
Abramovitsj wilde in 2004 een deal sluiten met Ajax over de jeugdopleiding. Directeur Van Eijden wees het aanbod af: ‘Voor je het weet, ben je niet meer de baas over je eigen club.’ Daarop begon Abramovitsj zelf met een voetbalschool naar Nederlands model, geleid door de ex-PSV’ers Arnesen en Gillhaus. Volgens voormalig PSV-voorzitter Van Raaij wordt zo de PSV-jeugdopleiding gekopieerd.
Met nog twee jaar Boukhari en Rosales op de vleugels overleef je de tweede ronde CL ook niet. Laat staan de eerste.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof van der Meyde zo geweldig was. Beter dan wat er nu staat ja, maar niet meer dan dat. En van twee jaar op de tribune zitten word je niet beter hoor...
Nee ik ook niet. Maar die verdraaide voorzet he....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef J.P. het volgende:
Ik heb Rosales nog niet opgegeven.
Ik ook niet, vind hem zelfs één van de beste voetballers van de selectie. Helaas is het geen Ajax-rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef J.P. het volgende:
Arie heeft allerlei oud-spelers weer betrokken bij de club. Ook heeft hij de club weer financieel gezond gemaakt. Zo slecht zoals iedereen beweert is hij niet hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat dergelijke uitspraken door iemand zouden worden gemaakt.
Ik vind het ook helemaal niet erg dat hij vertrekt. Verre van dat zelfs! Maar de goede dingen worden wel erg snel vergeten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:25 schreef twi het volgende:
Nee, maar hij heeft wel een paar grote blunders gemaakt, waardoor het gewoon terecht is dat 'ie vertrekt. Ik bedoel, Marco van Basten trainer van Ajax, dat zal nu waarschijnlijk nooit meer gebeuren.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
"Voor je het weet, ben je niet meer de baas over je eigen club.’'
Hiermee doelt hij natuurlijk helemaal opzichzelf
Nou, volgens mij wordt dat nooit meer wat. Ja, in Jong Ajax wellicht als dispensatiespeler.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef J.P. het volgende:
Rosales goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Rosenberg speelt weer belabbert. Rosales en Grygera zijn de positieve uitzonderingen in het elftal.
Misschien heeft hij nog last van zijn neus? Van die botsing bij het Nederlands Elftal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:02 schreef Kang-He het volgende:
Hmmm, Maduro gepasseerd?
quote:Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Lindenbergh, Emanuelson; De JOng, Galásek, Sneijder; Rosales, Rosenberg, Boukhari.
Wissels: Vonk, Heitinga, Vermaelen, Pienaar, Babel, Boerrigter, Anastasiou.
Hij speelt niet eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Goede ontwikkeling inderdaad. Al lijkt het me leuk wanneer Babel eens in de spits zou staan.
Dat bewaren we voor volgende weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:16 schreef WooZ het volgende:
Uniek moment trouwens, dat jullie geen 1-0 maken in 94'
daaromquote:
Een uniek moment zou zijn dat een PSV'er met een echt scherpe opmerking zou komen wanneer een concurrent punten verliest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:16 schreef WooZ het volgende:
he boer uit de "stad", andere keer kan ook hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:16 schreef WooZ het volgende:
wie dan welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Blind mag wbt ontslagen worden, de spelers zijn goed maar Blind vind ik niet de juiste man op dit moment.
Je snapt het niet. Er is totaal geen verbetering te zien sinds de eerste wedstrijd van het seizoen, eerder verslechtering. We hebben elke wedstrijd veel meer balbezit dan de tegenstander, elke wedstrijd domineren we, alleen we creëren bijna geen serieuze kansen en we kunnen die bal er steeds maar (net) niet in krijgen. Elke wedstrijd kost het ons zoveel moeite met scoren dat we echt wel veel meer punten zullen verliezen dan die 5 die we nu achterstaan op koploper PSV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef twi het volgende:
Ach wat een gelul, de achterstand is 5 punten. Nou nou, wat een drama. Het is gewoon zwaar kut dat je met 70% balbezit helemaal niks doet.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar wie weet is volgende week het beeld weer 180 graden omgedraaid wanneer er per toeval wel een of twee in vliegen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef Shreyas het volgende:
Je snapt het niet. Er is totaal geen verbetering te zien sinds de eerste wedstrijd van het seizoen, eerder verslechtering. We hebben elke wedstrijd veel meer balbezit dan de tegenstander, elke wedstrijd domineren we, alleen we creëren bijna geen serieuze kansen en we kunnen die bal er steeds maar (net) niet in krijgen. Elke wedstrijd kost het ons zoveel moeite met scoren dat we echt wel veel meer punten zullen verliezen dan die 5 die we nu achterstaan op koploper PSV.
Dat ligt ook aan onze Markus, en vandaag vooral aan De Jong. Twee 100%-kansen gemist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Er is totaal geen verbetering te zien sinds de eerste wedstrijd van het seizoen, eerder verslechtering. We hebben elke wedstrijd veel meer balbezit dan de tegenstander, elke wedstrijd domineren we, alleen we creëren bijna geen serieuze kansen en we kunnen die bal er steeds maar (net) niet in krijgen. Elke wedstrijd kost het ons zoveel moeite met scoren dat we echt wel veel meer punten zullen verliezen dan die 5 die we nu achterstaan op koploper PSV.
quote:
We komen DOMWEG kwaliteit te kort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Blind mag wbt ontslagen worden, de spelers zijn goed maar Blind vind ik niet de juiste man op dit moment.
Wat een onzin, vorig jaar scoorde iedereen in de groep wel af en toe een goal. Nu scoort er helemaal niemand meer. Hoewel ik Blind verantwoordelijk acht voor de resultaten vliegt de bal er gewoon niet in. De spelers zelf hebben echt wel kwaliteit zat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef StarGazer het volgende:
We komen DOMWEG kwaliteit te kort.
Dit elftal komt onder elke coach te kort.
Enige fout die Blind maakte is dat hij dit elftal overschatte en te weinig heeft ingekocht.
Replay seizoen 2000-2001 dit.
Blijf jij maar lekker in de waan dat dit elftal genoeg kwaliteit heeft. Het is toch verdomme overduidelijk dat dit elftal chronisch te kort komt? Dat is al jaren zo. Niks ramptoerisme, dat ik kritiek heb is terecht, het is verdomme al jaren huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin, vorig jaar scoorde iedereen in de groep wel af en toe een goal. Nu scoort er helemaal niemand meer. Hoewel ik Blind verantwoordelijk acht voor de resultaten vliegt de bal er gewoon niet in. De spelers zelf hebben echt wel kwaliteit zat.
Och God, dat ramptoerisme
Liever hem, dan Rosenberg met z'n 1x tegen RBC in de competitiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Houniet het volgende:
Harrydie heeft 2x gescoord en iedereen wil hem weer in de spits hebben
Niet scoren is ook een kwaliteitstekort, iets waar we al langer tijd mee kampen. Verder is het voetbal wel verbetert ten opzichte van vorig jaar, maar als je niet scoort dan schiet je er bagger weinig mee op. De oplossing op langere termijn is aankopen doen, op de kortere termijn moeten we het hiermee maar mee doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef twi het volgende:
Ramptoerisme doelde ik meer op die "hahaha"-gasten, sorry dat dat niet duidelijk was.
Maar nee, ik vind niet dat er kwaliteit tekort komt wanneer je wedstrijd na wedstrijd 70% balbezit hebt en dwingend speelt. De bal vliegt er niet in, klaar. Dat is kut, ik heb de oplossing niet daarvoor (behoudens niet starten met Boukhari en Rosenberg). Wie vond jij vanavond bijvoorbeeld nou echt zo slecht?
Ja maar diezelfde spelers kunnen het dus wel, aangezien vorig jaar een record aantal verschillende spelers hebben weten te scoren in 't Ajax shirt. Misschien is het gewoon spiritueel geklets hoor, maar op een zeker moment komt er gewoon meer bij kijken dan die kwaliteit. Dan lukt dat laatste beetje gewoon niet meer. Dan ligt dat in mijn ogen niet zozeer aan de kwaliteit van de spelers, alswel het vertrouwen wat een coach bepaalde spelers geeft waardoor ze zich lekker in hun vel voelen. En dat is eigenlijk wat ik Blind kwalijk neem. Hij lijkt niet de middelen te creeeren die de spelers nodig hebben om goed in hun vel te zitten en met vertrouwen te spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet scoren is ook een kwaliteitstekort, iets waar we al langer tijd mee kampen. Verder is het voetbal wel verbetert ten opzichte van vorig jaar, maar als je niet scoort dan schiet je er bagger weinig mee op. De oplossing op langere termijn is aankopen doen, op de kortere termijn moeten we het hiermee maar mee doen.
Onzin. Stel dat we volgende week weer punten pakken in Eindhoven, ligt alles weer open.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
T is dus weer jammer, doei titel................
Qua punten staan we nog niet zo ver achter, maar dit probleem is niet volgende week opeens opgelost natuurlijk.quote:
Dat is waar, maar ja...je weet het natuurlijk nooit in de voetballerij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Qua punten staan we nog niet zo ver achter, maar dit probleem is niet volgende week opeens opgelost natuurlijk.
wat je zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Suijk het volgende:
Kut zeg.
zal vast niet beter zijn dan ik net in het stadion zag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef S-Two het volgende:
Verdomme man. Ik ben benieuwd wat we zo te zien krijgen op talpa.
Laat Blind gewoon proberen langzaam wat automatismen in het team te slijpen en niet aan uit paniek met poppetjes schuiven. Iedereen verwacht zo ontzettend veel, terwijl je moet accepteren dat als je aan de basis aan het verbouwen bent, de top van je toren soms wat instabiel kan zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef twi het volgende:
En dat is eigenlijk wat ik Blind kwalijk neem. Hij lijkt niet de middelen te creeeren die de spelers nodig hebben om goed in hun vel te zitten en met vertrouwen te spelen.
Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg grote stel he.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Onzin. Stel dat we volgende week weer punten pakken in Eindhoven, ligt alles weer open.
Het is natuurlijk leuk dat hij een basis wil bouwen, maar wanneer die basis bestaat uit 4 spelers waarvan nog onzeker is of ze hun contract wel willen verlengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef mbn het volgende:
[..]
Laat Blind gewoon proberen langzaam wat automatismen in het team te slijpen en niet aan uit paniek met poppetjes schuiven. Iedereen verwacht zo ontzettend veel, terwijl je moet accepteren dat als je aan de basis aan het verbouwen bent, de top van je toren soms wat instabiel kan zijn.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het nog in dit seizoen stabiel en echt goed zal worden, als Blind maar de tijd en ruimte wordt gegund om aan zijn team te bouwen.
Daar ben ik het volledig mee eens. Daarnaast vind ik dat je Babel nu gewoon als centrumspits op moet stellen. Liever gewoon 4-4-2 maar dat is toch een droom die nooit waar wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk leuk dat hij een basis wil bouwen, maar wanneer die basis bestaat uit 4 spelers waarvan nog onzeker is of ze hun contract wel willen verlengen.
10-6 bedoel je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef Jajong het volgende:
dikke kanker. meer kan ik er niet over zeggen. het had wel 10-0 kunnen zijn. ajsdasdGASdASJSHGAAHSFASHFAHSF iK FLIP ZO TERINGHARD
Pff bang?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:43 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar scoort er 3.
Jammer, maar ik had dit eigenlijk wel verwacht. Ik was nog erg bang dat Heracles de 0-1 zou maken.
ja, voetbalwet enzo. als je ze zelf niet maakt...quote:
Onze verdediging + onze keeper hebben de 0 gehouden tegen Heraclesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef Nashje het volgende:
Met onze belabberde verdediging kneep ik m'n billen ja.
ze hadden de kansen inderdaad....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:43 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar scoort er 3.
Jammer, maar ik had dit eigenlijk wel verwacht. Ik was nog erg bang dat Heracles de 0-1 zou maken.
Tjah, ik krijg ook steeds meer het gevoel dat het in de club zelf ook niet helemaal lekker zit. Dat de club inderdaad meer wordt gezien als een bedrijf dan als een voetbalclub.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:48 schreef Curva het volgende:
Om te huilen![]()
Kon er ik er al niet bij zijn en dan spelen ze ook nog eens zo'n kutwedstrijd.
Er moet echt iets veranderen, met dit elftal kan het gewoon niet langer. Met mensen als Rosenberg en Boukhari komen we gewoon kwaliteit tekort.
En wat me ook opvalt is dat talenten bij Ajax compleet stilstaan of zelfs achteruitgaan. Neem een Van der Vaart of een Heitinga.
Van der Vaart bloeit nu op bij HSV (behalve vandaag dan) terwijl hij bij Ajax nog maar weinig goed kon doen. En mensen als Heitinga, De Jong en Babel zijn hele grote talenten, maar kunnen het simpelweg niet (meer) waarmaken bij Ajax. En dat is toch wel triest om te zien. Het zit gewoon goed mis binnen Ajax. Jammer, hopelijk kunnen we de rest van dit (nu al verloren) seizoen aan een hecht team gaan werken voor de komende jaren.
![]()
Overigens is dit bovenstaande natuurlijk allang duidelijk, maar ik wil het toch maar ff kwijt.
Als er dinsdag ruim wordt gewonnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:
Dinsdag komt het wel goed, maar ik vrees voor komende zondag.
Ik zeg niet dat het een prestatie is, maar als Ajax veel kansen krijgt wil de verdediging wel eens de scherpte verliezen, waardoor de tegenpartij via een counter nog eens wil scoren. Ik kan ado als voorbeeld nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Onze verdediging + onze keeper hebben de 0 gehouden tegen Heracles
Idd een prestatie!
![]()
Schitterrend doelpunt had hij weer vandaag. Maar ik weet niet of het een Ajax-spits is.quote:
Briljant Bergkampiaans doelpunt inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Schitterrend doelpunt had hij weer vandaag. Maar ik weet niet of het een Ajax-spits is.
Boh, ik word zo moe van die term.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:40 schreef F1Bas het volgende:
een Ajax-spits
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:42 schreef CAZZO het volgende:
paupers onder elkaar
niet vreemd dat ze vandaag de punten delen
Ja oke maar ik bedoel meer dat het goeie spits is die overal veel kan scoren behalve bij Ajax, door het 4-3-3 wat Blind maar blijft volhouden ondanks we er geen spelers voor hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Briljant Bergkampiaans doelpunt inderdaad.
Ajaxspits? Wie is dat wel![]()
Pak die Zwitsers maar lekker in deze week!
Brilliant minds think alike...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |