Ik ook niet, vind hem zelfs één van de beste voetballers van de selectie. Helaas is het geen Ajax-rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef J.P. het volgende:
Ik heb Rosales nog niet opgegeven.
Arie heeft allerlei oud-spelers weer betrokken bij de club. Ook heeft hij de club weer financieel gezond gemaakt. Zo slecht zoals iedereen beweert is hij niet hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat dergelijke uitspraken door iemand zouden worden gemaakt.
Ik vind het ook helemaal niet erg dat hij vertrekt. Verre van dat zelfs! Maar de goede dingen worden wel erg snel vergeten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:25 schreef twi het volgende:
Nee, maar hij heeft wel een paar grote blunders gemaakt, waardoor het gewoon terecht is dat 'ie vertrekt. Ik bedoel, Marco van Basten trainer van Ajax, dat zal nu waarschijnlijk nooit meer gebeuren.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
"Voor je het weet, ben je niet meer de baas over je eigen club.’'
Hiermee doelt hij natuurlijk helemaal opzichzelf
Nou, volgens mij wordt dat nooit meer wat. Ja, in Jong Ajax wellicht als dispensatiespeler.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef J.P. het volgende:
Ik heb Rosales nog niet opgegeven.
Rosales goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Rosenberg speelt weer belabbert. Rosales en Grygera zijn de positieve uitzonderingen in het elftal.
Misschien heeft hij nog last van zijn neus? Van die botsing bij het Nederlands Elftal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:02 schreef Kang-He het volgende:
Hmmm, Maduro gepasseerd?
quote:Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Lindenbergh, Emanuelson; De JOng, Galásek, Sneijder; Rosales, Rosenberg, Boukhari.
Wissels: Vonk, Heitinga, Vermaelen, Pienaar, Babel, Boerrigter, Anastasiou.
Hij speelt niet eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Goede ontwikkeling inderdaad. Al lijkt het me leuk wanneer Babel eens in de spits zou staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |