Ik ook niet, vind hem zelfs één van de beste voetballers van de selectie. Helaas is het geen Ajax-rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef J.P. het volgende:
Ik heb Rosales nog niet opgegeven.
Arie heeft allerlei oud-spelers weer betrokken bij de club. Ook heeft hij de club weer financieel gezond gemaakt. Zo slecht zoals iedereen beweert is hij niet hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat dergelijke uitspraken door iemand zouden worden gemaakt.
Ik vind het ook helemaal niet erg dat hij vertrekt. Verre van dat zelfs! Maar de goede dingen worden wel erg snel vergeten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:25 schreef twi het volgende:
Nee, maar hij heeft wel een paar grote blunders gemaakt, waardoor het gewoon terecht is dat 'ie vertrekt. Ik bedoel, Marco van Basten trainer van Ajax, dat zal nu waarschijnlijk nooit meer gebeuren.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
"Voor je het weet, ben je niet meer de baas over je eigen club.’'
Hiermee doelt hij natuurlijk helemaal opzichzelf
Nou, volgens mij wordt dat nooit meer wat. Ja, in Jong Ajax wellicht als dispensatiespeler.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef J.P. het volgende:
Ik heb Rosales nog niet opgegeven.
Rosales goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Rosenberg speelt weer belabbert. Rosales en Grygera zijn de positieve uitzonderingen in het elftal.
Misschien heeft hij nog last van zijn neus? Van die botsing bij het Nederlands Elftal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:02 schreef Kang-He het volgende:
Hmmm, Maduro gepasseerd?
quote:Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Lindenbergh, Emanuelson; De JOng, Galásek, Sneijder; Rosales, Rosenberg, Boukhari.
Wissels: Vonk, Heitinga, Vermaelen, Pienaar, Babel, Boerrigter, Anastasiou.
Hij speelt niet eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Goede ontwikkeling inderdaad. Al lijkt het me leuk wanneer Babel eens in de spits zou staan.
Dat bewaren we voor volgende weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:16 schreef WooZ het volgende:
Uniek moment trouwens, dat jullie geen 1-0 maken in 94'
daaromquote:
Een uniek moment zou zijn dat een PSV'er met een echt scherpe opmerking zou komen wanneer een concurrent punten verliest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:16 schreef WooZ het volgende:
he boer uit de "stad", andere keer kan ook hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:16 schreef WooZ het volgende:
wie dan welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Blind mag wbt ontslagen worden, de spelers zijn goed maar Blind vind ik niet de juiste man op dit moment.
Je snapt het niet. Er is totaal geen verbetering te zien sinds de eerste wedstrijd van het seizoen, eerder verslechtering. We hebben elke wedstrijd veel meer balbezit dan de tegenstander, elke wedstrijd domineren we, alleen we creëren bijna geen serieuze kansen en we kunnen die bal er steeds maar (net) niet in krijgen. Elke wedstrijd kost het ons zoveel moeite met scoren dat we echt wel veel meer punten zullen verliezen dan die 5 die we nu achterstaan op koploper PSV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef twi het volgende:
Ach wat een gelul, de achterstand is 5 punten. Nou nou, wat een drama. Het is gewoon zwaar kut dat je met 70% balbezit helemaal niks doet.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar wie weet is volgende week het beeld weer 180 graden omgedraaid wanneer er per toeval wel een of twee in vliegen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef Shreyas het volgende:
Je snapt het niet. Er is totaal geen verbetering te zien sinds de eerste wedstrijd van het seizoen, eerder verslechtering. We hebben elke wedstrijd veel meer balbezit dan de tegenstander, elke wedstrijd domineren we, alleen we creëren bijna geen serieuze kansen en we kunnen die bal er steeds maar (net) niet in krijgen. Elke wedstrijd kost het ons zoveel moeite met scoren dat we echt wel veel meer punten zullen verliezen dan die 5 die we nu achterstaan op koploper PSV.
Dat ligt ook aan onze Markus, en vandaag vooral aan De Jong. Twee 100%-kansen gemist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Er is totaal geen verbetering te zien sinds de eerste wedstrijd van het seizoen, eerder verslechtering. We hebben elke wedstrijd veel meer balbezit dan de tegenstander, elke wedstrijd domineren we, alleen we creëren bijna geen serieuze kansen en we kunnen die bal er steeds maar (net) niet in krijgen. Elke wedstrijd kost het ons zoveel moeite met scoren dat we echt wel veel meer punten zullen verliezen dan die 5 die we nu achterstaan op koploper PSV.
quote:
We komen DOMWEG kwaliteit te kort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Blind mag wbt ontslagen worden, de spelers zijn goed maar Blind vind ik niet de juiste man op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |