ja die heb ik toevalligquote:
nee gister wel voetbal insite gezien,echt niemand had een id wrom mister makaay niet meemocht met oranjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef Houniet het volgende:
iemand het interview gelezen in de Veronica gids, met VdV
daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Haal die Dani is weg die was het shirt niet waard!
nee dank je, ik wil kampioen worden in Duitslandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Laat Das Phantom maar lekker een Duitser worden!![]()
quote:Johnny Heitinga is het bankzitten beu. De verdediger van Ajax wil op korte termijn zicht hebben op meer speeltijd en overweegt anders te vertrekken bij de Amsterdammers, zo meldt VI in haar jongste editie.
Heitinga verkeert sinds de zomerstop in een serieuze vormcrisis. Trainer Danny Blind geeft daarom de voorkeur aan Zdenek Grygera centraal in de verdediging. De international vreest echter voor zijn ontwikkeling en zijn plaats binnen de Oranje-selectie. In dat licht bezien dient Heitinga op korte termijn weer regelmatig aan spelen toe te komen. Hoe Ajax tegenover de ontstane situatie aankijkt, is vooralsnog niet bekend.
waarschijnlijk heeft psv wel interessequote:
Die gozer had zoveel meer kun betekenen voor de club dan dat hij heeft gedaan. Nu was van Halst nog waardevollerquote:
Ik reken er niet op. Heel misschien die Wilhelmsson, daar was al eerder sprake van.quote:
Leuk plaatje.quote:
1 januari dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef J.P. het volgende:
Ik denk niet dat ze komen. Wanneer gaat trouwens precies de markt weer open?
Maar Jan schoot niet zo lekker die bal in het doel tegen Atleticoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
[..]
Die gozer had zoveel meer kun betekenen voor de club dan dat hij heeft gedaan. Nu was van Halst nog waardevollerEens ipv is wat een mieren geneuk en dat voor een tvp
![]()
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=11732quote:Derksen zei in Voetbal Insite dat Ajax serieus geďnteresseerd is in Anderlecht-spelers Christian Wilhelmsson en Anthony Vanden Borre. De Zweed Wilhelmsson moet een versterking vormen voor de rechterflank. De jonge Vanden Borre zou op rechts de waarschijnlijk vertrekkende Trabelsi op moeten volgen.
Volgens technisch directeur Martin van Geel is dit bericht onzin. Van Geel noemt het "uit de lucht gegrepen".
Eerst nog maar zien....quote:Arena binnen drie jaar totaal rood-wit
Dinsdag 11 oktober, door RI, Amsterdam, 11.22u GMT+01.00, Redactie AS
Tijdens de ledenvergadering van de OFA gisteravond kwam naar voren dat de Arena binnen drie jaar volledig rood-wit is. Dit seizoen al wordt de lange zijde eerste ring onder handen genomen.
Dankzij inspanningen van de OFA is vanuit Ajax nu eindelijk verzekerd dat binnen drie jaar de Arena qua kleurstelling volledig is veranderd. Alle stoeltjes gaan rood worden, met witte teksten / afbeeldingen.
De lange zijde, die dus dit seizoen al af komt, krijgt de tekst AFC Ajax. Alleen het lettertype moet nog bepaald worden voordat de eerste stoel geplaatst kan worden.
aldus ajaxshowtime.com
Atletico uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Haal die Dani is weg die was het shirt niet waard!
quote:Paul Thurrott heeft uitgebreid de bčta van de opvolger van Hotmail bekeken. Vooralsnog heeft de dienst de codenaam Kahuna. De nieuwe maildienst wordt ook wel MSN Mail Bčta genoemd. De nieuwe maildienst is compleet nieuw opgebouwd en gebruikt ajax-technieken om een online Outlook na te maken.
super ideequote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet Ron Vlaar voor die zes ton overnemen van AZ en hem zodoende verlossen van zijn hongersalarisje van 5.000 euro netto per maand (jeugdcontract), als deel van deze deal verhuurt men Johnny Heitinga de rest van het seizoen aan de Alkmaarders en leeft hij weer helemaal op naast Barry Opdam en onder de houde van Louis van Gaal.
quote:De lange zijde, die dus dit seizoen al af komt, krijgt de tekst AFC Ajax. Alleen het lettertype moet nog bepaald worden voordat de eerste stoel geplaatst kan worden.
Goed verhaalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:40 schreef twi het volgende:
Nee, ik zou Heitinga voor geen goud aan een concurrent uitlenen. Daarbij zei hij dat hij nooit voor een andere club dan Ajax in Nederland zou spelen.
.............
De Jong zou ook rechtsback kunnen, maar die vind ik daar net wat te aanvallend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |