ja die heb ik toevalligquote:
nee gister wel voetbal insite gezien,echt niemand had een id wrom mister makaay niet meemocht met oranjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef Houniet het volgende:
iemand het interview gelezen in de Veronica gids, met VdV
daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Haal die Dani is weg die was het shirt niet waard!
nee dank je, ik wil kampioen worden in Duitslandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Laat Das Phantom maar lekker een Duitser worden!![]()
quote:Johnny Heitinga is het bankzitten beu. De verdediger van Ajax wil op korte termijn zicht hebben op meer speeltijd en overweegt anders te vertrekken bij de Amsterdammers, zo meldt VI in haar jongste editie.
Heitinga verkeert sinds de zomerstop in een serieuze vormcrisis. Trainer Danny Blind geeft daarom de voorkeur aan Zdenek Grygera centraal in de verdediging. De international vreest echter voor zijn ontwikkeling en zijn plaats binnen de Oranje-selectie. In dat licht bezien dient Heitinga op korte termijn weer regelmatig aan spelen toe te komen. Hoe Ajax tegenover de ontstane situatie aankijkt, is vooralsnog niet bekend.
waarschijnlijk heeft psv wel interessequote:
Die gozer had zoveel meer kun betekenen voor de club dan dat hij heeft gedaan. Nu was van Halst nog waardevollerquote:
Ik reken er niet op. Heel misschien die Wilhelmsson, daar was al eerder sprake van.quote:
Leuk plaatje.quote:
1 januari dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef J.P. het volgende:
Ik denk niet dat ze komen. Wanneer gaat trouwens precies de markt weer open?
Maar Jan schoot niet zo lekker die bal in het doel tegen Atleticoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
[..]
Die gozer had zoveel meer kun betekenen voor de club dan dat hij heeft gedaan. Nu was van Halst nog waardevollerEens ipv is wat een mieren geneuk en dat voor een tvp
![]()
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=11732quote:Derksen zei in Voetbal Insite dat Ajax serieus geďnteresseerd is in Anderlecht-spelers Christian Wilhelmsson en Anthony Vanden Borre. De Zweed Wilhelmsson moet een versterking vormen voor de rechterflank. De jonge Vanden Borre zou op rechts de waarschijnlijk vertrekkende Trabelsi op moeten volgen.
Volgens technisch directeur Martin van Geel is dit bericht onzin. Van Geel noemt het "uit de lucht gegrepen".
Eerst nog maar zien....quote:Arena binnen drie jaar totaal rood-wit
Dinsdag 11 oktober, door RI, Amsterdam, 11.22u GMT+01.00, Redactie AS
Tijdens de ledenvergadering van de OFA gisteravond kwam naar voren dat de Arena binnen drie jaar volledig rood-wit is. Dit seizoen al wordt de lange zijde eerste ring onder handen genomen.
Dankzij inspanningen van de OFA is vanuit Ajax nu eindelijk verzekerd dat binnen drie jaar de Arena qua kleurstelling volledig is veranderd. Alle stoeltjes gaan rood worden, met witte teksten / afbeeldingen.
De lange zijde, die dus dit seizoen al af komt, krijgt de tekst AFC Ajax. Alleen het lettertype moet nog bepaald worden voordat de eerste stoel geplaatst kan worden.
aldus ajaxshowtime.com
Atletico uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Haal die Dani is weg die was het shirt niet waard!
quote:Paul Thurrott heeft uitgebreid de bčta van de opvolger van Hotmail bekeken. Vooralsnog heeft de dienst de codenaam Kahuna. De nieuwe maildienst wordt ook wel MSN Mail Bčta genoemd. De nieuwe maildienst is compleet nieuw opgebouwd en gebruikt ajax-technieken om een online Outlook na te maken.
super ideequote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet Ron Vlaar voor die zes ton overnemen van AZ en hem zodoende verlossen van zijn hongersalarisje van 5.000 euro netto per maand (jeugdcontract), als deel van deze deal verhuurt men Johnny Heitinga de rest van het seizoen aan de Alkmaarders en leeft hij weer helemaal op naast Barry Opdam en onder de houde van Louis van Gaal.
quote:De lange zijde, die dus dit seizoen al af komt, krijgt de tekst AFC Ajax. Alleen het lettertype moet nog bepaald worden voordat de eerste stoel geplaatst kan worden.
Goed verhaalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:40 schreef twi het volgende:
Nee, ik zou Heitinga voor geen goud aan een concurrent uitlenen. Daarbij zei hij dat hij nooit voor een andere club dan Ajax in Nederland zou spelen.
.............
De Jong zou ook rechtsback kunnen, maar die vind ik daar net wat te aanvallend voor.
Ook als het wel waar zou zijn zou hij nog zo reageren denk ik. Zo vroeg voor de opening van de transfermarkt heeft het weinig zin om toe te geven dat je serieuze interesse hebt. Dus echt veel zegt het niet volgens mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=11732
Jammer.
Een miljoen of acht?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:40 schreef twi het volgende:
[knip]
Ik zou zeggen, zorg dat Vlaar komende zomer naar Amsterdam komt en verkoop Grygera tegen die tijd aan een geinteresseerde club voor een miljoen of acht.
[knip]
minstens, je kent ons bestuur inmiddels welquote:
Snel een contract aanbieden dan! Voordat hij weg is. Meteen ook Ron Vlaar benaderen, buitenkansje!quote:Jeffrey Sarpong gaat praten met Chelsea
Woensdag 12 oktober, door DVD, Amsterdam, 12.58u GMT+01.00, VI
De papieren versie van de Voetbal International meldt dat Ruben Esteban, de zaakwaarnemer van Ajacied Jeffrey Sarpong, binnenkort om tafel zal gaan met Chelsea. Bij Ajax heeft Sarpong nog geen contract maar zijn huidige club wil hem er binnenkort een aanbieden.
'Ik zou een slechte zaakwaarnemer zijn als ik niet ook met een topclub ga praten wanneer die belangstelling heeft, aldus Esteban.' Scouting coordinator Frank Arnesen van Chelsea heeft laten weten dat er serieuze belangstelling is in de Ajacied.
Esteban: 'Vorig seizoen liet Jeffrey ook al van zich spreken op het EK Onder-17 in Italie, toen heb ik Van Eijden al gevraagd of een contract tot de mogelijkheden behoorde, echter hij vond dat Jeffrey daar nog niet voor in aanmerking kwam. Nu van Geel technisch directeur is wil Ajax hem wel een contract aanbieden.'
Over de belangstelling die Chelsea in Goossens scheen te hebben is nog niets bekend. De begeleiders van Goossens die werken voor Essel Sports Management van Soren Lerby zeggen nog niets concreets gehoord te hebben.
Nu niet ineens die jongen overdreven snel en een belachelijk contract voorleggen, puur omdat Chelsea interesse toont. Een beetje respect en goodwill naar de club die je heeft opgeleid mag ook wel. Je moet trots zijn om je eerste contract bij Ajax te kunnen tekenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snel een contract aanbieden dan! Voordat hij weg is. Meteen ook Ron Vlaar benaderen, buitenkansje!
Ik hoop het ook voor hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk heeft Jeffrey goede mensen om zich heen, die zaakwaarnemer heeft dollartekens in z'n ogen.
ja, die ziet een mogelijkheid om over de rug van een tiener zichzelf financieel onafhankelijk te maken...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk heeft Jeffrey goede mensen om zich heen, die zaakwaarnemer heeft dollartekens in z'n ogen.
Triest eigenlijk. Het is nog erg makkelijk om die jonge jongens te beinvloeden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die ziet een mogelijkheid om over de rug van een tiener zichzelf financieel onafhankelijk te maken...
scheer je wegquote:
quote:Quincy Owusu-Abeyie (Arsenal), Hedwiges Maduro en Ryan Babel (beide Ajax) zijn door de Italiaanse krant Tuttosport genomineerd voor de titel Golden Boy, het grootste talent van de Europese voetbalvelden. Er zijn veertig spelers geselecteerd, waar een dertigtal voetbalmedia hun keuze zullen moeten maken.
Naast de drie Nederlanders zijn er nog enkele grote talenten geselecteerd, onder wie Lionel Messi (FC Barcelona) Cesc Fábregas (Arsenal), Diego (Porto), Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo (beide Manchester United), Vincent Kompany (Anderlecht), Lucas Podolski (1. FC Köln), Raúl Tortajada Albiol (Valencia), Sergio Ramos, Roberto Rillo Soldado (beide Real Madrid), Pablo Zabaleta (Espanyol), Luis Antonio Valencia (Villarreal), Hatem Ben Arfa, Karim Benzema (beide Olympique Lyon) en Samir Nasri (Olympique Marseille)
quote:Een maand geleden verklaarde Johnny Heitinga tegenover de Amsterdamse zender AT5 dat hij zich ongelukkig voelde in zijn reserverol bij Ajax. Nu ruim een maand later publiceert Voetbal International een interview waar de Ajacied (21) zegt dat een vertrek uit de hoofdstad steeds dichterbij komt.
“Ik besef nu ik in deze situatie zit, dat het moment om Ajax te verlaten dichterbij komt. Ik zal nooit voor een andere club in Nederland willen spelen. Dat is simpel. Op dit moment ben ik ook niet bezig met een andere club in het buitenland. Alles is gericht op Ajax."
Heitinga kan op dit moment bij trainer Danny Blind niet op een basisplek rekenen, ook in zijn invalbeurten was de Alphenaar dit seizoen verre van gelukkig. De laatste keer dat hij in de basis mocht beginnen, tegen ADO Den Haag, kreeg hij twee oliedomme gele kaarten en verspeelde Ajax daardoor punten.
Net voor het sluiten van de internationale transfermarkt toonde Sevilla nog interesse, maar Ajax wilde haar verdediger niet laten gaan. Wanneer er in de winterstop weer een club komt, zal Heitinga wel wat voor een overstap voelen met een schuin oog op het WK 2006 in Duitsland.
quote:Ajax kan zich over een aantal jaar helemaal thuis gaan voelen in de Amsterdam Arena. Op de algemene ledenvergadering van supportersvereninging OFA zou besloten zijn om de huidige stoeltjes te vervangen door rood-wit gekleurde exemplaren. De gehele Arena zou de clubkleuren krijgen.
Hierdoor krijgt de Arena een veel groter Ajax-uiterlijk. Momenteel sieren stoeltjes met kleuren als rood, oranje, grijs en blauw het stadion. De nieuwe zitjes krijgen een rode kleur gecombineerd met witte tekstenen en afbeeldingen.
Dit seizoen al zal er een begin worden gemaakt aan de lange zijde eerste ring. Op deze zijde zullen rode stoeltjes komen met in het wit AFC AJAX.
Ja toen nog wel idd! 2 geweldige kopballen toch? Atletico was trouwens echt een rotploeg al die tyfus racisten daar met de voorzitter vooropquote:
Kunnen ze doen maar bij voorbaat al kansloos...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Zou PSV nog een poging gaan ondernemen om De Jong, Pienaar en Trabelsi te gaan halen de komende zomer?
Bij Ajax hebben ze ook CL-voetbal, meer kans op een grote transfer als je bij PSV zit is onzin, en De Jong zit al bij Oranje dus...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:23 schreef fernando_redondo het volgende:
CL voetbal, meer kans op een grote transfer, meer kans op een 2e grote klapper, meer kans op een uitverkiezing voor Oranje
quote:12/10/2005 - De Jong: bij Nederlands elftal maakt positie niet uit
(Gepost door RvN)
Nigel de Jong staat bij Oranje in de basis als rechtsback. Op die positie wil hij bij Ajax eigenlijk helemaal niet meer spelen. Bij het Nederlands elftal maakt hij daar geen probleem van. 'Bij mijn club wil ik het eigenlijk niet, maar bij het Nederlands elftal maakt dat niet uit. Ik ben al heel blij dat ik uberhaupt mag spelen voor Oranje' aldus De Jong.
quote:Mino Raiola, zaakwaarnemer van Christian Wilhelmsson, bevestigt deze week in Voetbal International dat Ajax belangstelling heeft voor de aanvaller van Anderlecht. Volgens de bekende spelersmakelaar is de interesse van de Amsterdammers niet nieuw. "Ik heb met Ajax vorig jaar al enkele keren over Wilhelmsson gesproken", zegt Raiola in het blad.
Naast Ajax liggen echter meer kapers op de kust. Raiola: "Hij heeft bij Anderlecht een contract tot de zomer van 2007, maar er zijn meer clubs in hem geďnteresseerd. Afgelopen zomer heeft Fiorentina al een bod gedaan, maar Anderlecht wilde toen nog niet verkopen. Die club is samen met een aantal clubs uit Spanje nog steeds in de markt voor Christian. Als Ajax echt wat wil, zal het snel actie moeten ondernemen."
Behalve Wilhelmsson zou Ajax ook het oog hebben laten vallen op zijn zeventienjarige clubgenoot Anthony Vanden Borre. Volgens Voetbal International is de Nederlandse interesse voor het talent inmiddels in Brussel bekend. Ajax heeft ook in dit geval te maken met concurrentie, want Udinese en Hamburger SV volgen Vanden Borre eveneens op de voet. Ajax' technisch directeur Martin van Geel weigert de belangstelling voor Wilhelmsson en Vanden Borre te bevestigen: "We bekijken zoveel spelers."
quote:Blind: kunstgras heeft de toekomst
Danny Blind heeft woensdag tijdens een symposium in Almelo verklaard dat kunstgras in het betaalde voetbal in zijn ogen de toekomst heeft. Toch hield de trainer van Ajax in het stadion van Heracles Almelo geen vurig pleidooi voor een grootschalige invoering van onnatuurlijke speelterreinen.
"Mijn persoonlijke mening is dat elke profclub in Nederland op normaal gras moet spelen", vertelde Blind volgens RTV Noord-Holland. "Maar de ontwikkelingen zijn niet te stoppen. De UEFA en de FIFA zullen ook steeds meer de kant van het kunstgras opgaan. Er valt niet aan te ontkomen."
Natte flikker.quote:Kone: PSV vond ik altijd al mooier dan Ajax
Voetbal International komt met een indrukwekkend interview met Arouna Kone. Hij vertelt daarin onder andere over de situatie waarin het verscheurde Ivoorkust en zijn familie zich bevinden. Uiteraard gaat hij ook in op zijn eigen situatie en de transfer naar PSV. "PSV is altijd een droomclub voor mij geweest. Als je in Nederland moet kiezen uit de twee grootste clubs, Ajax en PSV, dan zou ik toch voor PSV hebben gekozen. Die club heb ik altijd al mooier gevonden dan Ajax. In het verleden is gebleken dat die club een opstap is naar de grootste competities, zoals Engeland bijvoorbeeld."
Die gast is echt heel erg zieligquote:
Ach, wat had hij anders moeten zeggen? Dat hij nog steeds baalt en liever naar ajax was gegaan?quote:
die Rita Verdonk moet eens de touwtjes wat strakker aantrekken en kone terug sturen naar ivoorkust.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef JPM01 het volgende:
[..]
die Rita Verdonk moet eens de touwtjes wat strakker aantrekken en kone terug sturen naar ivoorkust.![]()
zie je wel, er is niets met z'n hart. Hij is gewoon niet helemaal goed bij z'n hoofd!quote:
Nou, wat zal het gaan worden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
23 oktober 2005 zal Arouna Koné hartstochtelijk worden toegezongen, door zowel PSV als Ajax.
Ik zat het me al te bedenken toen ik 'm dinsdagochtend bij de training rechtsback zag staan. Zou 'ie dan tegen San Marco durven zeggen dat rechtsback eigenlijk geen plek voor 'm is? Zou het eigenlijk wel schandalig vinden eigenlijk, dat je je groot genoeg vind om bij Ajax die plek op te eisen. De Jong is een goede speler, maar zeker geen bepalende speler.quote:
Dat zal 'ie inmiddels toch wel op moeten kunnen brengen. Helaas heeft 'ie niet heel veel minder gekost volgens mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Een miljoen of acht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |