Ingrid is een biatch!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:21 schreef Thelonious het volgende:
Menno is een sukkel
Nee, de eerste gelegenheidsposter die langskomtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef mazaru het volgende:
Ik was al heel fanatiek een topic aan het maken, ik dacht dat de laatste poster dat moest doen?
Mag, het moet niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef mazaru het volgende:
Ik was al heel fanatiek een topic aan het maken, ik dacht dat de laatste poster dat moest doen?
Mensen zoals de streamkijkers dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, mensen die direct en eerlijk zijn.. Mensen die tegen tanja zeggen dat ze niet moet lopen te zeiken over haar magnetron-voer als de rest op pindakaas leeft. Mensen die rob uitleggen dat hij een over het paard getilde idioot is die echt niet zo bijzonder is als hij denkt, mensen die zeggen dat dido niet moet lopen zeiken als het "hard-to-get"spelletje niet werkt zoals ze bedacht had, mensen die tegen chantal zeggen dat ze haar bek moet houden omdat dat GNAGNA niet te harden is....
Dat soort mensen dus
Inderdaad, Rob moet blijven!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef Bocaj het volgende:
Rob vond het echt niet kunnen dat Linda dronken was gister....
Weg met die vent!
Ik vind die Ingrid een partij irritant zeg... echt niet te vertrouwen met die geniepige oogjes... Menno is echt een watje dat die nog zo lief doet tegen haar... als ze dit bij mij had gedaan had ze nu aan de andere kant van de schutting gelegen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Kan iemand mij de humor van Ingrid verklaren? Ik kan het echt niet leuk vinden.
Ik probeer het te begrijpen, maar het lukt niet....![]()
![]()
Langzamer ging niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef demins het volgende:
FOK lijkt sneller?
quote:
Met een schaar in z'n hand en dat ie dan gillend op Ingrid afstormtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop dat menno er straks kaal uitkomt!
Neeeeee.....als dat kind er is wordt het pas echt leuk. Niet meer roken in huis, 's nachts wakker worden van het gehuil, een feestje moet om tien uur stoppen i.v.m. de baby en ongetwijfeld duikt Tanja wel in een postnatale depressie met alle gevolgen van dien...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Yep, die zwangere moet opzouten!
Ik ken denk ik weinig mensen die zo'n actie als een geintje zullen zien...volgens mij gaat iedereen over de rooie als je zoiets doet. Gaat welo héél erg ver. Ik vind het best lollig om naar te kijken, ,aar als ik Menno was geweest...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
precies.. het zou mooi zijn als voor BB6 de meest uitgesproken streamkijkers zich gaan opgeven.. Kan leuke TV opleverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mensen zoals de streamkijkers dus
Het zou mooi zijn als ze iedere dag één bewoner de slowchat-topcis van de vorige dag zouden laten lezen, zonder dat ze daarover mogen praten met andere bewoners. Dat zou de boel mooi door elkaar gooien.
Menno scissorhands...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Met een schaar in z'n hand en dat ie dan gillend op Ingrid afstormt
Maar dan durft helemaal niemand meer tegen haar in te gaan uit angst voor het oordeel van de kijkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neeeeee.....als dat kind er is wordt het pas echt leuk. Niet meer roken in huis, 's nachts wakker worden van het gehuil, een feestje moet om tien uur stoppen i.v.m. de baby en ongetwijfeld duikt Tanja wel in een postnatale depressie met alle gevolgen van dien...
Dat zei hij dus helemaal nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef Bocaj het volgende:
Rob vond het echt niet kunnen dat Linda dronken was gister....
Weg met die vent!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken denk ik weinig mensen die zo'n actie als een geintje zullen zien...volgens mij gaat iedereen over de rooie als je zoiets doet. Gaat welo héél erg ver. Ik vind het best lollig om naar te kijken, ,aar als ik Menno was geweest...![]()
Volgens mij zit vooral Nathalie al haar hele leven in een post-Nathalie depressiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef Mike1964 het volgende:
Moest er even over nadenken: Zal Ralph nu in een postNathalie depressie zitten?
Ja, je gaat opeens een stuk genuanceerder denken over vrouwenmishandeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uit principe sla ik geen vrouwen, maar ik ben toch bang dat BB in zo'n situatie grensverleggend zou zijn......
Hoezeer ik dat ook veracht...
Nathalie is gewoon haar Calimero-fase nog niet ontgroeidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij zit vooral Nathalie al haar hele leven in een post-Nathalie depressie![]()
Ja, 12 mensen die onafgebroken naar hun eigen computerscherm staren en zo nu en dan ROFLMAOPIMP roepen ;]quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. het zou mooi zijn als voor BB6 de meest uitgesproken streamkijkers zich gaan opgeven.. Kan leuke TV opleveren![]()
Hear Hear !!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef riri het volgende:
Vindt het de meest ordi BB tot nu toe,mensen die van zichzelf zeggen dat ze intelligent zijn maar je merkt er niets van op een paar na.
Tis voor mij over,heb er geen zin meer in om naar te kijken,wekt alleen maar ergenis op.
Veel plezier verder met dit aan de nog overgebleven kijkers,tis nog nooit zo nietszeggend geweest als deze BB 5.
Een programma wat had uit kunnen groeien tot iets bijzonders is totaal verknald en niets meer aan,eeuwig zonde.
Als ik Dido,Joost of Rob was pakte ik m'n spulletjes en was verdwenen....
Ben het met een aantal vorige Big Brotherbewoners volledig eens,Big brother is Big Brother niet meer.
1 - Ingrid is een TBS klant op proefverlof?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Dan hadden we je meteen mod-af gemaakt, kleintjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het best lollig om naar te kijken, ,aar als ik Menno was geweest...![]()
Dat is telkens maar eventjes, om te voorkomen dat we massaal uitloggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef demins het volgende:
FOK lijkt sneller?
quote:
ROFLMAOPIMP???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, 12 mensen die onafgebroken naar hun eigen computerscherm staren en zo nu en dan ROFLMAOPIMP roepen ;]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, 12 mensen die onafgebroken naar hun eigen computerscherm staren en zo nu en dan ROFLMAOPIMP roepen ;]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef riri het volgende:
Vindt het de meest ordi BB tot nu toe,mensen die van zichzelf zeggen dat ze intelligent zijn maar je merkt er niets van op een paar na.
Tis voor mij over,heb er geen zin meer in om naar te kijken,wekt alleen maar ergenis op.
Veel plezier verder met dit aan de nog overgebleven kijkers,tis nog nooit zo nietszeggend geweest als deze BB 5.
Een programma wat had uit kunnen groeien tot iets bijzonders is totaal verknald en niets meer aan,eeuwig zonde.
Ben het met een aantal vorige Big Brotherbewoners volledig eens,Big brother is Big Brother niet meer.
Ik ga maar eens want anders doen, want ik ga het verhaal nu zelf al invullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zei dat hij Linda's dronkenschap gisteren helemaal niet erg vond, maar wel dat dronken gedoe na dat feest, dat taalgebruik richting BB, en eerder bij een feestje dat bierflesje over de schutting, dát ging hem te ver.
nou.. mazzel danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef riri het volgende:
Ben ik erg achterdochtig als ik stiekem denk dat zij het samen bedacht hebben om weer eens zendtijd te krijgen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef cuall het volgende:
[..]
1 - Ingrid is een TBS klant op proefverlof?
2 - Ingrid spoort niet
3 - .........
Lijkt mij handiger dat ze de 3mm tondeuze kam pakt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef Foreverblue het volgende:
Menno word kaalgeschoren op stream 3 !!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ben ik erg achterdochtig als ik stiekem denk dat zij het samen bedacht hebben om weer eens zendtijd te krijgen?
Volgens mij op 24 oktober. Want toen ze die vragen kreeg moest ze het sterrenbeeld raden van die datum, omdat ze dan is uitgerekend. Zij zelf denkt dat het eerder komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is op 10 oktober uitgerekend, dus het kan echt elk moment gedaan zijn
Ultieme geniepige actie van Ingrid net met de tondeuse.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom die kale streep?!
da's het nieuwste fashion-statement. De rest wordt zometeen nog roze geverfdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom die kale streep?!
Nou... overdrijven is ook een vak he.. Menno daagde haar uit....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ultieme geniepige actie van Ingrid net met de tondeuse.
Ze is de linkerhand van Hummiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef demins het volgende:
Kapster kan dur niks van
Okee... dan is het anders... dat heb ik niet gezien... ik zat op de buitenstream... en toen ik overschakelde was die al kaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nou... overdrijven is ook een vak he.. Menno daagde haar uit....
Tja..... Rattekop nu...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:41 schreef D.Rose het volgende:
waarom mag Menno niet kaal
Dit 'bijgeknipte' kapsel ziet helemaal belachelijk uit
Misschien alleen maar een vrouw met een kapmantel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef demins het volgende:
Kapster kan dur niks van
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:43 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien alleen maar een vrouw met een kapmantel.
Dacht dat ze dat met die homo kwestie al hadden rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:46 schreef regenworm het volgende:
Wraak van BB op 25-09-2005
Mijn stem krijgt ze niet . Wat een debiel zeg....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:47 schreef svann het volgende:
Hij moet Ingrid nomineren -just for fun.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nou... overdrijven is ook een vak he.. Menno daagde haar uit....
Hoeveel krijgt Ingrid voor deze hahahihi domme actie van BB?quote:
Dat was een geheime opdracht met een mooie prijs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat met die homo kwestie al hadden rechtgetrokken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakelde in op het moment dat hij zei 'alleen de puntjes' en Ingrid volgzaam alleen wat puntjes weghaalde, om vervolgens RATS een 'gat' te maken tussen bakkebaard en de rest van zijn coupe. Daarop gilde Menno 'kijk nou! een gat!!' waarop Ing niet zoveel zei maar vond dat de hele bakkebaard er maar af moest, om vervolgens RATS een hoek boven de bakkebaard te maken. Menno zei toen, nou, dan helemaal maar kaal. Waarop Ing zich niet bedacht en nog voor je met je ogen kon knipperen RATS een hele baan over zijn hoofd had getrokken.
Niet noodzakelijk, in BB3 zat immers een Fok!ker met een van de grootste monden van het hele Forum, we hadden hoge verwachtingen, maar in het huis werd het een bang vogeltje wat niets anders kon verzinnen dan de hele dag in bed liggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. het zou mooi zijn als voor BB6 de meest uitgesproken streamkijkers zich gaan opgeven.. Kan leuke TV opleveren![]()
Ja, hoe is het eigenlijk met Priscella afgelopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef area51 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, in BB3 zat immers een Fok!ker met een van de grootste monden van het hele Forum, we hadden hoge verwachtingen, maar in het huis werd het een bang vogeltje wat niets anders kon verzinnen dan de hele dag in bed liggen.
Anoniem achter een beeldscherm is het heel makkelijk, maar zo'n huis is blijkbaar toch iets heel anders.
De kritiek hier was dan ook niet mals.
Dat zal hem leren, zomaar tegen iedereen te zeggen dattie homo is zonder haar in te lichtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakelde in op het moment dat hij zei 'alleen de puntjes' en Ingrid volgzaam alleen wat puntjes weghaalde, om vervolgens RATS een 'gat' te maken tussen bakkebaard en de rest van zijn coupe. Daarop gilde Menno 'kijk nou! een gat!!' waarop Ing niet zoveel zei maar vond dat de hele bakkebaard er maar af moest, om vervolgens RATS een hoek boven de bakkebaard te maken. Menno zei toen, nou, dan helemaal maar kaal. Waarop Ing zich niet bedacht en nog voor je met je ogen kon knipperen RATS een hele baan over zijn hoofd had getrokken.
Ik word pissigh als ik aan haar mooie hoofd (?) denkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:51 schreef Thelonious het volgende:
In de DBK was ie voor het eerst pissig, maar toen dacht ie weer aan haar leuke hoofd.....
Nee, dat was volgens mij de straf voor 25 september.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef regenworm het volgende:
Dat was een geheime opdracht met een mooie prijs.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef area51 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, in BB3 zat immers een Fok!ker met een van de grootste monden van het hele Forum, we hadden hoge verwachtingen, maar in het huis werd het een bang vogeltje wat niets anders kon verzinnen dan de hele dag in bed liggen.
Anoniem achter een beeldscherm is het heel makkelijk, maar zo'n huis is blijkbaar toch iets heel anders.
De kritiek hier was dan ook niet mals.
Dan zul je het ook nooit te weten komen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Euh... WTF heeft Menno gedaan?
NEE! IK GA DE STREAMVERSLAGEN NIET TERUGLEZEN!!!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zul je het ook nooit te weten komen....
Ik denk dat je dat beter wel kunt doen (al is het alleen maar om de foto's)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Waarom nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Ze komt af en toe nog wel eens op het forum, het laatste wat ik van haar IRL weet is dat ze in Beijum woonde, in een apartement boven het winkelcentrum.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met Priscella afgelopen?
Menno heeft Ingrid een tondeuze in haar lieve handjes gegeven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:55 schreef Zhenar het volgende:![]()
Er is vast wel iemand die mijn luiheid kan appreciëren.![]()
![]()
Ingrid liep toch ook met sjaaltjes om d;r hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef regenworm het volgende:
Het heeft lang geduurd maar BB wordt even iets strenger.
Menno mag geen muts op in het huis
Menno heeft last vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet dat menno zon kutactie pikt. Als mijn vriendin dat bij mij zou doen zou ik hoe dan ook erg boos worden, zulke dingen moet je gewoon niet doen.
Hij wilde het blijkbaar al zo kort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet dat menno zon kutactie pikt. Als mijn vriendin dat bij mij zou doen zou ik hoe dan ook erg boos worden, zulke dingen moet je gewoon niet doen.
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef regenworm het volgende:
Het heeft lang geduurd maar BB wordt even iets strenger.
Menno mag geen muts op in het huis
Liefde maakt blind maar niet dom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno heeft last van![]()
![]()
![]()
in zijn buik.
Hierdoor wordt er iets in zijn hersenen uitgeschakeld.
Klopt inderdaad niet aangedacht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!
Zou me er ook niet zo druk om kunnen maken, groeit toch snel weer aan .. En als ik het van iemand zou pikken was het juist m'n vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Pwned!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!
Denk ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:07 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat Menno zo kalm blijft omdat ie dan een chantage middel heeft voor langverwachte sex met Ingrid.
"Dat is toch wel het minste wat ze nu voor mij kan doen", hoor ik menno denken.
Dit is toch pure pesterij van Hummie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
Ik ben er al aan gewend
Over 2 weken ziet het er al weer een stuk beter uit
Ik heb alleen een verkorte versie op Mediawatchers gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:03 schreef Bocaj het volgende:
Is het complete BB regelement ook ergens terug te lezen op internot?
quote:Regels van Big Brother 5
De nieuwe Big Brother-bewoners zullen ruim 100 dagen afgezonderd van de buitenwereld in het speciaal voor hen in Studio 5 te Aalmeer gebouwde huis verblijven. Er zijn 14 basisregels met betrekking tot het leven in het Big Brother Huis. Met hun toezegging om deel te nemen aan Big Brother verklaren de bewoners zich bereid om zich aan deze regels te houden.
1: Contact met de buitenwereld is verboden. Boeken, schrijfmateriaal, klokken, telefoons en electrische apparaten zijn verboden.
2: De bewoners worden zeven dagen per week en 24 uur per dag gefilmd. Zij moeten hun persoonlijke microfoons altijd bij zich dragen
Dagboekkamer en nominaties
3: De Dagboekkamer is de enige plek in het huis waar de bewoners een persoonlijk gesprek met Big Brother aan kunnen gaan.
4: Bezoek aan de Dagboekkamer is verplicht.
5: Nominaties voor het wegstemmen van bewoners zijn verplicht.
6: De bewoners zijn verplicht nominaties eerlijk en steekhoudend te beargumenteren.
7: Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
Omgang met elkaar
8: Het is niet toegestaan om details te bespreken over de besteding van het eventuele prijzengeld.
9: Alle taken en opdrachten dienen gezamelijk uitgevoerd te worden. Het wekelijks budget is van de resultaten afhankelijk.
10: Bewoners mogen geen geweld tegen hun medebewoners gebruiken.
Vertrekken uit het huis
11: Verwijdering uit het huis geschiedt na een publieke stemming.
12: Bewoners mogen te allen tijde het huis vrijwillig verlaten. Hiermee verliezen zij het recht op een prijs. Zij kunnen vervangen worden.
13: Als een bewoner de regels verbreekt kan hij gevraagd worden het huis te verlaten. Daarmee verliest hij of zij het recht op een prijs. Verwijderde bewoners kunnen vervangen worden.
De allerbelangrijkste regel
14: Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels.
Of vannacht toch effe de schaar in het haar van Ingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:07 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat Menno zo kalm blijft omdat ie dan een chantage middel heeft voor langverwachte sex met Ingrid.
"Dat is toch wel het minste wat ze nu voor mij kan doen", hoor ik menno denken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:11 schreef arneaux het volgende:
Joost :"Ik nomineer Menno want dat haar kan écht niet.."
Priscella woonde (of woont) boven de supermarkt, AH volgens mij, in zo'n jaren 70 winkelcentrum.quote:
Is daar een cap van?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:28 schreef Bocaj het volgende:
Weer een foute wissel.... maarja who wants to know...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:20 schreef Bocaj het volgende:
Joost: Ralph & Rikkert... 2 helden die te vroeg zijn heengegaan
het gaat bijna elke keer fout.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:28 schreef Bocaj het volgende:
Weer een foute wissel.... maarja who wants to know...
Ja, zag ik net! Waarom weet ik van niks?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef Bocaj het volgende:
Linda heeft Roel al afgetrokken
![]()
Was net in de uitzending!
Ik wist het ook niet maarja kan niet de hele nacht opblijven.... Ik heb ook een levenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, zag ik net! Waarom weet ik van niks?
de regie zal het wel weggedraaid hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, zag ik net! Waarom weet ik van niks?
Hij zal ut wel niet verstopt hebben...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
de regie zal het wel weggedraaid hebben.
Trouwens knap van linda dat zij dat dingetje heeft kunnen vinden.
Misschien moet je wel dronken zijn om zijn pikkie te vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Hij zal ut wel niet verstopt hebben...![]()
Rob riep richting tanja harder praten dan kan ik het ook horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef cuall het volgende:
Tanja zit nu te stoken over Rob
Tanja eruit![]()
Je moet dronken zijn om zijn pikkie te zoeken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien moet je wel dronken zijn om zijn pikkie te vinden.
Ik weet niet of linda, rob, chantal iets isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:57 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in en wie hoor ik weer zeiken: Tanja![]()
![]()
100 keer liever hun dan die zwanger doos met d'r gezeik elke keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weet niet of linda, rob, chantal iets is![]()
![]()
![]()
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
100 keer liever hun dan die zwanger doos met d'r gezeik elke keer.
Ik hoop, dat er iig iemand weer op haar stemt aankomende keer en dat ze dan weer op de bank komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.
Rob was erg pissed omdat tanja over hem zat te roddelen.
Ik denk het niet krijg het idee dat lieske en chantal en menno de volgende keer op de bank zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop, dat er iig iemand weer op haar stemt aankomende keer en dat ze dan weer op de bank komt.
Ach, die viespeuk en stoker moet niet zeiken. Hij doet het zelf ook negen van de tien keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.
Rob was erg pissed omdat tanja over hem zat te roddelen.
bronquote:O, die jongen is zó, zó, zó onzeker !! Die bril van hem, die heeft hij gewoon verborgen gehouden. Het modelletje beviel hem niet....
het is hypocriet van robquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, die viespeuk en stoker moet niet zeiken. Hij doet het zelf ook negen van de tien keer.
Het volgende zei hij vanmiddag ook over Menno:
[..]
bron
![]()
![]()
![]()
Ewquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef Bocaj het volgende:
Linda heeft Roel al afgetrokken
![]()
Was net in de uitzending!
Da's Tanja ook, maar ik zie je daar niet voor juichen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Joostis mijn grote favoriet. Iemand die echt zichzelf is .
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's Tanja ook, maar ik zie je daar niet voor juichen?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, die viespeuk en stoker moet niet zeiken. Hij doet het zelf ook negen van de tien keer.
Het volgende zei hij vanmiddag ook over Menno:
[..]
bron
![]()
![]()
![]()
Hij heeft anders al meerdere keren gezegd dat hij buiten het huis heel anders reageert als hijhet compleet met iemand oneens is. Dan heeft hij een grotere bek. Hij zei dat hij dat in het huis niet doet omdat hij geen ruzie wil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Joostis mijn grote favoriet. Iemand die echt zichzelf is .
Nou, het meest zichzelf dan. Hij praat tenminste ook ronduit over politiek enzo. Hij is er niet bang voor om zijn mening te verkondigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft anders al meerdere keren gezegd dat hij buiten het huis heel anders reageert als hijhet compleet met iemand oneens is. Dan heeft hij een grotere bek. Hij zei dat hij dat in het huis niet doet omdat hij geen ruzie wil.
Dus of hij zichzelf is, kun je bij deze heel sterk gaan betwijfelen.
Drank was gisteravond al op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef FuTilE het volgende:
Is Jet Freggel alweer lazarus?
sterke drank is opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef FuTilE het volgende:
Is Jet Freggel alweer lazarus?
daarom zijn deze twee ook erg populair in de pollquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, het meest zichzelf dan. Hij praat tenminste ook ronduit over politiek enzo. Hij is er niet bang voor om zijn mening te verkondigen.
Lieske heeft dat trouwens ook wel.
Hoezo, ben je niet jezelf als je er voor kiest om geen ruzie te maken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft anders al meerdere keren gezegd dat hij buiten het huis heel anders reageert als hij het compleet met iemand oneens is. Dan heeft hij een grotere bek. Hij zei dat hij dat in het huis niet doet omdat hij geen ruzie wil.
Dus of hij zichzelf is, kun je bij deze heel sterk gaan betwijfelen.
Ik denk wel dat hij het meest zichzelf is. Soms wou ik dat hij even niet zichzelf was. Als hij weer een van zijn vele ongelooflijk kinderachtige spelletjes doet met Nathalie of Dido bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, het meest zichzelf dan. Hij praat tenminste ook ronduit over politiek enzo. Hij is er niet bang voor om zijn mening te verkondigen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
daarom zijn lieske en joost erg populair in de poll
Dan ben je wel op 'save' aan het spelen denk ik. Joost weet ook dat hij kans loopt genomineerd te worden als hij echt ruzie gaat maken met medebewoners. Ook dat heeft hij ook zelf al gewoon gezegd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
Hoezo, ben je niet jezelf als je er voor kiest om geen ruzie te maken?
Joost zit daar in het BB huis opgesloten en kiest er voor om niet direct al zijn irritaties op dat moment uit te spreken omdat hij, zoals hij al heeft gezegd, mensen niet wil kweten of tegen het hoofd wil stoten of ruzie te maken. Dit heeft niks te maken met niet jezelf zijn, maar met zelfbeheersing en volwassen verstand.
Nou daar geloof ik echt niks van, als Joost echt save wilde spelen en zo bezig is om niet genomineerd te worden zou hij ook niet al die dwaze kinderspelletjes doen. Hij weet heel goed dat de anderen dat vaak heel storend vinden. Dus ik hou het erop dat hij de intentie heeft om anderen niet te kwetsen en daarom ervoor kiest om eerst tot 10 te tellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben je wel op 'save' aan het spelen denk ik. Joost weet ook dat hij kans loopt genomineerd te worden als hij echt ruzie gaat maken met medebewoners. Ook dat heeft hij ook zelf al gewoon gezegd.
Ja dat ben ik helemaal met je eens Falcoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:43 schreef Falco het volgende:
Linda en Joost zijn het meest zichzelf. Ze houden zich ook het minst bezig met het spel!
Vandaar dat hem dat gedoe met Roel ook zo dwarszit? Hij is bang voor een nominatie van Roel en zei dat zelf ook. Hij blééf zich maar verontschuldigen voor het feit dat hij Roel genomineerd heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou daar geloof ik echt niks van, als Joost echt save wilde spelen en zo bezig is om niet genomineerd te worden zou hij ook niet al die dwaze kinderspelletjes doen. Hij weet heel goed dat de anderen dat vaak heel storend vinden. Dus ik hou het erop dat hij de intentie heeft om anderen niet te kwetsen en daarom ervoor kiest om eerst tot 10 te tellen.
ik hoop het echt, denk dat ik toch maar een sms-je voor Linda eruit ga sturenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Ja, maar zal Linda het een donderdag redden van Rob?
Op de poll van Talpa zit er namelijk maar 1% verschil tussen.
Op alle andere polls is het verschil veel groter, zoals ook op onze poll. Rob is exit, dat kan niet anders. Zo'n meid als Linda moet er natuurlijk inblijven. Die kan nog voor leuke momenten zorgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Die poll van talpa vind ik minder betrouwbaar dan die op fok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Ze draaiden Rock is Deadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef FuTilE het volgende:
Hmm, jammer...
Welke plaat draaiden ze vanochtend btw van Marilyn Manson? The Beautiful People?
Tot nu toe is de poll op Talpa nog steeds goed geweest, bij Ralph en Rikkert in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Wist iedereen hier al voor de uitzending dat ze Roel heeft afgetrokken?quote:
Scan, je moet niet vergeten dat hij bijna net zo oud is als Lieske, ik weet dat je dat snel vergeet als je Lieske hoort, maar het is toch zo. Joost schrok enorm van de heftigheid waarmee Roel reageerde en ik denk dat hij niet heeft ingeschat wat een impact dat had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat hem dat gedoe met Roel ook zo dwarszit? Hij is bang voor een nominatie van Roel en zei dat zelf ook. Hij blééf zich maar verontschuldigen voor het feit dat hij Roel genomineerd heeft.
Ik mag hem wel, maar hij heeft momenten dat hij van mij meteen exit mag. Maar andere momenten gun ik hem wel een plek in de finale (maar zeer zeker NIET als winnaar!)
Ik weet nog dat iedereen ook zeker was dat Kelly destijds zou blijven toen ze genomineerd was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef schatje het volgende:
Nou ja, Tanja blijft. Dat is zeker.
Ja, helaas blijft die nog maar een echte verrassing is het nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef schatje het volgende:
Gek genoeg heb ik daar nu geen problemen mee. Ze gaat toch volgende week vast werpen en zo vervelend is ze ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef schatje het volgende:
Ik zag het nu net op tv, had het ook niet in de gaten gehad, volgens mij weet Dido van niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wist iedereen hier al voor de uitzending dat ze Roel heeft afgetrokken?Ik las er namelijk helemaal geen ophef over en 't is mij zelf ook niet echt opgevallen.. Weet Dido dat al ?
![]()
![]()
Maar ja, voor BB had Kelly op dat moment weinig toegevoegde waarde meer. Het shock-effect was allang uitgewerkt, voor zover er ooit sprake is geweest van het beoogde shock-effect. Nu wil BB perse de primeur hebben met een baby in het huis. Dus acht de kans dat ze wel zou vertrekken echt minimaal. Maar idd niets is onmogelijk bij BB.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iedereen ook zeker was dat Kelly destijds zou blijven toen ze genomineerd was.
Die vloog er ook uit, tegen alle verwachting in.
Tanja is wel iets anders inderdaad, want daar gaat deze BB in feite om. Ik denk ook dat ze blijft, maar je weet maar nooit
Wiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Waar is Lieske toch?
Jij hebt jouw mening.. ik de mijne. Ik denk dat hij misschien best wel heel erg leep bezig is en dan hij donders goed weet wat hij doet en moet doen om heel ver te komen. Het zou kunnen dat hij echt totaal geen spel speelt, maar dat zou ik aangaande sommige momenten heel triest vinden trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan, je moet niet vergeten dat hij bijna net zo oud is als Lieske, ik weet dat je dat snel vergeet als je Lieske hoort, maar het is toch zo. Joost schrok enorm van de heftigheid waarmee Roel reageerde en ik denk dat hij niet heeft ingeschat wat een impact dat had.
Dat hij niet zit te wachten op een nominatie vind ik overigens heel logisch.
Jij toch ook? Of heb je twee linkervoeten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
linda heeft twee verschillende schoenen aan
Wist ik niet en weet ik nu nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wist iedereen hier al voor de uitzending dat ze Roel heeft afgetrokken?Ik las er namelijk helemaal geen ophef over en 't is mij zelf ook niet echt opgevallen.. Weet Dido dat al ?
![]()
![]()
ik denk datt ze op bed ligtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Waar is Lieske toch?
Heeft denk helse pijnen en daar wordt je errug moe van zeker als je de hele dag niks mag doen, waardoor je er steeds mee wordt geconfronteerd, dus ik denk dat ze nu op bed ligt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Waar is Lieske toch?
Heeft Roel in plaatts van zijn geld een schoen van Linda verstopt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
linda heeft twee verschillende schoenen aan
Het verschill is 25 gradenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:00 schreef Michelle-74 het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen.
Op de stip staat linda met een dikke winterjas en nog geen 2 meter verder zitten Naat en Joost haast naakt in de Jaccuzi
Je hebt een helder beeld van Joost. Wat gek dat dan je beeld van Lieske wel helemaal vertroebeld wordt door je afkeer van haar. Of zal dat laatste juist de oorzaak zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft denk helse pijnen en daar wordt je errug moe van zeker als je de hele dag niks mag doen, waardoor je er steeds mee wordt geconfronteerd, dus ik denk dat ze nu op bed ligt.![]()
Of juist nu wel.... haar ouders zeiden dat ze zo was voor haar zwanger zijn. Maar ik kan dat niet controleren natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Wil jij nog wat drinken?"![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is zichzelf niet meer
PAS OP!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft denk helse pijnen en daar wordt je errug moe van zeker als je de hele dag niks mag doen, waardoor je er steeds mee wordt geconfronteerd, dus ik denk dat ze nu op bed ligt.![]()
Oke, maar ze moeten ook nog uit dat bad he.... da's toch verschrikkelijk koud?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het verschill is 25 graden
De bubbel is 40 graden en de buiten temp is 15 graden
Snel badjas aan en naar binnen rennen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:04 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Oke, maar ze moeten ook nog uit dat bad he.... da's toch verschrikkelijk koud?!
Als het goed is ligt er een badjas en als je lang in zo'n warm bad zit dan ben je zo warm.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:04 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Oke, maar ze moeten ook nog uit dat bad he.... da's toch verschrikkelijk koud?!
Het was idd sugesstie tvquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wist ik niet en weet ik nu nog niet.
Vond het gistermiddag nog wel potentie hebben met al dat gezuip. Tot BB met die weekopdracht aan kwam zetten dan. Sinds die tijd is het eigenlijk dodelijk saai.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Is er vandaag eigenlijk wel wat gebeurd... of is het zomogelijk nog saaier dan gisteren?
Ing heeft Men half kaal geschoren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Is er vandaag eigenlijk wel wat gebeurd... of is het zomogelijk nog saaier dan gisteren?
Niet veel ergquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Ssssst. He gaat juis eindelijk wat beter nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet veel erg![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar want fok is ook niet vooruit te branden vandaag.
En dan meteen een uniform laten aantrekkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:10 schreef MissX het volgende:
ze hadden menno ze haar er gewoon helemaal af moeten halen ipv dit halve gare gedoe
vertroebeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt een helder beeld van Joost. Wat gek dat dan je beeld van Lieske wel helemaal vertroebeld wordt door je afkeer van haar. Of zal dat laatste juist de oorzaak zijn
Je bent de dwangbuizen alweer vergeten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom verzinnen ze niet iets waarbij ze iets in koppels moeten doen? (Was in BB1 of 2 zo, kan ik me vaag herinneren)
expres, humor voor kijkcijfers/aandacht.. de uitzending donderdag..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:10 schreef MissX het volgende:
ze hadden menno ze haar er gewoon helemaal af moeten halen ipv dit halve gare gedoe
Hoezo is de rookopdracht mislukt? Door dat rook in gezicht blazen van Nathalie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Maar dus de rookopdracht is al mislukt.... de stip-opdracht is al mislukt..
Dat wordt lachen dondrdag als ze de uitslagen krijgen
De vorige rookopdracht. Tanja, weet je wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoezo is de rookopdracht mislukt? Door dat rook in gezicht blazen van Nathalie?
Weet je wat... Ik laat het hier maar bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef cuall het volgende:
[..]
vertroebeldhet vreemde vond ik toen ik vanmiddag naar de sreams keek dat ik haar diverse keren gewoon heb zien lopen zonder krukken, toen er weinig omstanders waren en dat ik aan haar lopen niet zag dat ze helse pijnen leed tijdens het lopen.
Mijn beeld was echt niet vertroebeld hoor, was heel duidelijk en scherp. Geen streamstoringen.![]()
Neuh, moesten ze toen niet een vuurtje brandende houden toen? Steeds met z'n tweeën.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent de dwangbuizen alweer vergeten?
thanks voor linkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Het was idd sugesstie tv
Dit filmpje van de Talpa site
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=32191
leek alsof Linda niks ontkende tijdens dat gesprek hierover met Ingrid en Menno
Nee, ze moesten Winnie de Poeh-knipvellen in mapjes doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, moesten ze toen niet een vuurtje brandende houden toen? Steeds met z'n tweeën.
Nee, deze ook. Dat constant in het gezicht/mond blazen van de rook lijkt me toch reden voldoende om het mislukt te verklaren. Ze kunnen het door de vingers zien, maar als ze slim zijn doen ze dat niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vorige rookopdracht. Tanja, weet je wel.
over de pet van chantalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat... Ik laat het hier maar bij.
Ik kanhet wel allemaal gaan verklaren, maar dat belanden we weer in een discussie. Dan ben ik weer blind en jij niet enzo....
Dus laten we het weer over iets gezelligs hebben.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ze moesten Winnie de Poeh-knipvellen in mapjes doen.
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik wil het toch even vragen. Weet je zelf ook dat er een fout zit in die zin? Het wordt heel veel op fok gedaan en ik vraag me eigenlijk af of die mensen dat ook wel weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:10 schreef MissX het volgende:
Puur giswerk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, deze ook. Dat constant in het gezicht/mond blazen van de rook lijkt me toch reden voldoende om het mislukt te verklaren. Ze kunnen het door de vingers zien, maar als ze slim zijn doen ze dat niet.
Ik zie er twee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik wil het toch even vragen. Weet je zelf ook dat er een fout zit in die zin? Het wordt heel veel op fok gedaan en ik vraag me eigenlijk af of die mensen dat ook wel weten.
Ja Scanman ik wil ook geen ruzie met je, dus ....... moest je werken vanmiddag, ik miste je foto'squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat... Ik laat het hier maar bij.
Ik kanhet wel allemaal gaan verklaren, maar dat belanden we weer in een discussie. Dan ben ik weer blind en jij niet enzo....
Dus laten we het weer over iets gezelligs hebben.
Het is echt niet slim maar ik maak me er niet druk om.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:20 schreef cuall het volgende:
Ligt Tanja nu in de jacuzi? Hij is nu niet schoon hoor, ik hoorde dat Nathalie gistern zeggen en ze hebben hem vandaag niet schoongemaakt.
Lekker slim hoor![]()
Wat is giswerk? Of ze het afkeuren bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is giswerk? Of ze het afkeuren bedoel je?
Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar minder dan anders inderdaad. Ik vind het echt wat saai worden opeens. En nu zijn er ook weer weinig beelden die uitnodigen om wat te capturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Scanman ik wil ook geen ruzie met je, dus ....... moest je werken vanmiddag, ik miste je foto's
nee ik vind ook dat deze opdracht is mislukt, zeker gezien het feit dat er ook nicotine pleisters aan Chantal en Dido zijn gegevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, deze ook. Dat constant in het gezicht/mond blazen van de rook lijkt me toch reden voldoende om het mislukt te verklaren. Ze kunnen het door de vingers zien, maar als ze slim zijn doen ze dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |