quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef cuall het volgende:
[..]
1 - Ingrid is een TBS klant op proefverlof?
2 - Ingrid spoort niet
3 - .........
Lijkt mij handiger dat ze de 3mm tondeuze kam pakt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef Foreverblue het volgende:
Menno word kaalgeschoren op stream 3 !!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ben ik erg achterdochtig als ik stiekem denk dat zij het samen bedacht hebben om weer eens zendtijd te krijgen?
Volgens mij op 24 oktober. Want toen ze die vragen kreeg moest ze het sterrenbeeld raden van die datum, omdat ze dan is uitgerekend. Zij zelf denkt dat het eerder komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is op 10 oktober uitgerekend, dus het kan echt elk moment gedaan zijn
Ultieme geniepige actie van Ingrid net met de tondeuse.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom die kale streep?!
da's het nieuwste fashion-statement. De rest wordt zometeen nog roze geverfdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom die kale streep?!
Nou... overdrijven is ook een vak he.. Menno daagde haar uit....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ultieme geniepige actie van Ingrid net met de tondeuse.
Ze is de linkerhand van Hummiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef demins het volgende:
Kapster kan dur niks van
Okee... dan is het anders... dat heb ik niet gezien... ik zat op de buitenstream... en toen ik overschakelde was die al kaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nou... overdrijven is ook een vak he.. Menno daagde haar uit....
Tja..... Rattekop nu...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:41 schreef D.Rose het volgende:
waarom mag Menno niet kaal
Dit 'bijgeknipte' kapsel ziet helemaal belachelijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |