Ewquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef Bocaj het volgende:
Linda heeft Roel al afgetrokken
![]()
Was net in de uitzending!
Da's Tanja ook, maar ik zie je daar niet voor juichen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Joostis mijn grote favoriet. Iemand die echt zichzelf is .
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's Tanja ook, maar ik zie je daar niet voor juichen?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, die viespeuk en stoker moet niet zeiken. Hij doet het zelf ook negen van de tien keer.
Het volgende zei hij vanmiddag ook over Menno:
[..]
bron
![]()
![]()
![]()
Hij heeft anders al meerdere keren gezegd dat hij buiten het huis heel anders reageert als hijhet compleet met iemand oneens is. Dan heeft hij een grotere bek. Hij zei dat hij dat in het huis niet doet omdat hij geen ruzie wil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Joostis mijn grote favoriet. Iemand die echt zichzelf is .
Nou, het meest zichzelf dan. Hij praat tenminste ook ronduit over politiek enzo. Hij is er niet bang voor om zijn mening te verkondigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft anders al meerdere keren gezegd dat hij buiten het huis heel anders reageert als hijhet compleet met iemand oneens is. Dan heeft hij een grotere bek. Hij zei dat hij dat in het huis niet doet omdat hij geen ruzie wil.
Dus of hij zichzelf is, kun je bij deze heel sterk gaan betwijfelen.
Drank was gisteravond al op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef FuTilE het volgende:
Is Jet Freggel alweer lazarus?
sterke drank is opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef FuTilE het volgende:
Is Jet Freggel alweer lazarus?
daarom zijn deze twee ook erg populair in de pollquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, het meest zichzelf dan. Hij praat tenminste ook ronduit over politiek enzo. Hij is er niet bang voor om zijn mening te verkondigen.
Lieske heeft dat trouwens ook wel.
Hoezo, ben je niet jezelf als je er voor kiest om geen ruzie te maken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft anders al meerdere keren gezegd dat hij buiten het huis heel anders reageert als hij het compleet met iemand oneens is. Dan heeft hij een grotere bek. Hij zei dat hij dat in het huis niet doet omdat hij geen ruzie wil.
Dus of hij zichzelf is, kun je bij deze heel sterk gaan betwijfelen.
Ik denk wel dat hij het meest zichzelf is. Soms wou ik dat hij even niet zichzelf was. Als hij weer een van zijn vele ongelooflijk kinderachtige spelletjes doet met Nathalie of Dido bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, het meest zichzelf dan. Hij praat tenminste ook ronduit over politiek enzo. Hij is er niet bang voor om zijn mening te verkondigen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
daarom zijn lieske en joost erg populair in de poll
Dan ben je wel op 'save' aan het spelen denk ik. Joost weet ook dat hij kans loopt genomineerd te worden als hij echt ruzie gaat maken met medebewoners. Ook dat heeft hij ook zelf al gewoon gezegd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
Hoezo, ben je niet jezelf als je er voor kiest om geen ruzie te maken?
Joost zit daar in het BB huis opgesloten en kiest er voor om niet direct al zijn irritaties op dat moment uit te spreken omdat hij, zoals hij al heeft gezegd, mensen niet wil kweten of tegen het hoofd wil stoten of ruzie te maken. Dit heeft niks te maken met niet jezelf zijn, maar met zelfbeheersing en volwassen verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |