Denk ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:07 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat Menno zo kalm blijft omdat ie dan een chantage middel heeft voor langverwachte sex met Ingrid.
"Dat is toch wel het minste wat ze nu voor mij kan doen", hoor ik menno denken.
Dit is toch pure pesterij van Hummie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
Ik ben er al aan gewend
Over 2 weken ziet het er al weer een stuk beter uit
Ik heb alleen een verkorte versie op Mediawatchers gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:03 schreef Bocaj het volgende:
Is het complete BB regelement ook ergens terug te lezen op internot?
quote:Regels van Big Brother 5
De nieuwe Big Brother-bewoners zullen ruim 100 dagen afgezonderd van de buitenwereld in het speciaal voor hen in Studio 5 te Aalmeer gebouwde huis verblijven. Er zijn 14 basisregels met betrekking tot het leven in het Big Brother Huis. Met hun toezegging om deel te nemen aan Big Brother verklaren de bewoners zich bereid om zich aan deze regels te houden.
1: Contact met de buitenwereld is verboden. Boeken, schrijfmateriaal, klokken, telefoons en electrische apparaten zijn verboden.
2: De bewoners worden zeven dagen per week en 24 uur per dag gefilmd. Zij moeten hun persoonlijke microfoons altijd bij zich dragen
Dagboekkamer en nominaties
3: De Dagboekkamer is de enige plek in het huis waar de bewoners een persoonlijk gesprek met Big Brother aan kunnen gaan.
4: Bezoek aan de Dagboekkamer is verplicht.
5: Nominaties voor het wegstemmen van bewoners zijn verplicht.
6: De bewoners zijn verplicht nominaties eerlijk en steekhoudend te beargumenteren.
7: Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
Omgang met elkaar
8: Het is niet toegestaan om details te bespreken over de besteding van het eventuele prijzengeld.
9: Alle taken en opdrachten dienen gezamelijk uitgevoerd te worden. Het wekelijks budget is van de resultaten afhankelijk.
10: Bewoners mogen geen geweld tegen hun medebewoners gebruiken.
Vertrekken uit het huis
11: Verwijdering uit het huis geschiedt na een publieke stemming.
12: Bewoners mogen te allen tijde het huis vrijwillig verlaten. Hiermee verliezen zij het recht op een prijs. Zij kunnen vervangen worden.
13: Als een bewoner de regels verbreekt kan hij gevraagd worden het huis te verlaten. Daarmee verliest hij of zij het recht op een prijs. Verwijderde bewoners kunnen vervangen worden.
De allerbelangrijkste regel
14: Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels.
Of vannacht toch effe de schaar in het haar van Ingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:07 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat Menno zo kalm blijft omdat ie dan een chantage middel heeft voor langverwachte sex met Ingrid.
"Dat is toch wel het minste wat ze nu voor mij kan doen", hoor ik menno denken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:11 schreef arneaux het volgende:
Joost :"Ik nomineer Menno want dat haar kan écht niet.."
Priscella woonde (of woont) boven de supermarkt, AH volgens mij, in zo'n jaren 70 winkelcentrum.quote:
Is daar een cap van?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:28 schreef Bocaj het volgende:
Weer een foute wissel.... maarja who wants to know...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:20 schreef Bocaj het volgende:
Joost: Ralph & Rikkert... 2 helden die te vroeg zijn heengegaan
het gaat bijna elke keer fout.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:28 schreef Bocaj het volgende:
Weer een foute wissel.... maarja who wants to know...
Ja, zag ik net! Waarom weet ik van niks?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef Bocaj het volgende:
Linda heeft Roel al afgetrokken
![]()
Was net in de uitzending!
Ik wist het ook niet maarja kan niet de hele nacht opblijven.... Ik heb ook een levenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, zag ik net! Waarom weet ik van niks?
de regie zal het wel weggedraaid hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, zag ik net! Waarom weet ik van niks?
Hij zal ut wel niet verstopt hebben...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
de regie zal het wel weggedraaid hebben.
Trouwens knap van linda dat zij dat dingetje heeft kunnen vinden.
Misschien moet je wel dronken zijn om zijn pikkie te vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Hij zal ut wel niet verstopt hebben...![]()
Rob riep richting tanja harder praten dan kan ik het ook horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef cuall het volgende:
Tanja zit nu te stoken over Rob
Tanja eruit![]()
Je moet dronken zijn om zijn pikkie te zoeken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien moet je wel dronken zijn om zijn pikkie te vinden.
Ik weet niet of linda, rob, chantal iets isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:57 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in en wie hoor ik weer zeiken: Tanja![]()
![]()
100 keer liever hun dan die zwanger doos met d'r gezeik elke keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weet niet of linda, rob, chantal iets is![]()
![]()
![]()
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
100 keer liever hun dan die zwanger doos met d'r gezeik elke keer.
Ik hoop, dat er iig iemand weer op haar stemt aankomende keer en dat ze dan weer op de bank komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.
Rob was erg pissed omdat tanja over hem zat te roddelen.
Ik denk het niet krijg het idee dat lieske en chantal en menno de volgende keer op de bank zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop, dat er iig iemand weer op haar stemt aankomende keer en dat ze dan weer op de bank komt.
Ach, die viespeuk en stoker moet niet zeiken. Hij doet het zelf ook negen van de tien keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.
Rob was erg pissed omdat tanja over hem zat te roddelen.
bronquote:O, die jongen is zó, zó, zó onzeker !! Die bril van hem, die heeft hij gewoon verborgen gehouden. Het modelletje beviel hem niet....
het is hypocriet van robquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, die viespeuk en stoker moet niet zeiken. Hij doet het zelf ook negen van de tien keer.
Het volgende zei hij vanmiddag ook over Menno:
[..]
bron
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |