Hij zal ut wel niet verstopt hebben...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
de regie zal het wel weggedraaid hebben.
Trouwens knap van linda dat zij dat dingetje heeft kunnen vinden.
Misschien moet je wel dronken zijn om zijn pikkie te vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Hij zal ut wel niet verstopt hebben...![]()
Rob riep richting tanja harder praten dan kan ik het ook horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef cuall het volgende:
Tanja zit nu te stoken over Rob
Tanja eruit![]()
Je moet dronken zijn om zijn pikkie te zoeken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien moet je wel dronken zijn om zijn pikkie te vinden.
Ik weet niet of linda, rob, chantal iets isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:57 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in en wie hoor ik weer zeiken: Tanja![]()
![]()
100 keer liever hun dan die zwanger doos met d'r gezeik elke keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weet niet of linda, rob, chantal iets is![]()
![]()
![]()
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
100 keer liever hun dan die zwanger doos met d'r gezeik elke keer.
Ik hoop, dat er iig iemand weer op haar stemt aankomende keer en dat ze dan weer op de bank komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.
Rob was erg pissed omdat tanja over hem zat te roddelen.
Ik denk het niet krijg het idee dat lieske en chantal en menno de volgende keer op de bank zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop, dat er iig iemand weer op haar stemt aankomende keer en dat ze dan weer op de bank komt.
Ach, die viespeuk en stoker moet niet zeiken. Hij doet het zelf ook negen van de tien keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zat naar linda rob en chantal te luisteren.
Rob was erg pissed omdat tanja over hem zat te roddelen.
bronquote:O, die jongen is zó, zó, zó onzeker !! Die bril van hem, die heeft hij gewoon verborgen gehouden. Het modelletje beviel hem niet....
het is hypocriet van robquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, die viespeuk en stoker moet niet zeiken. Hij doet het zelf ook negen van de tien keer.
Het volgende zei hij vanmiddag ook over Menno:
[..]
bron
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |