Hoeveel krijgt Ingrid voor deze hahahihi domme actie van BB?quote:
Dat was een geheime opdracht met een mooie prijs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat met die homo kwestie al hadden rechtgetrokken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakelde in op het moment dat hij zei 'alleen de puntjes' en Ingrid volgzaam alleen wat puntjes weghaalde, om vervolgens RATS een 'gat' te maken tussen bakkebaard en de rest van zijn coupe. Daarop gilde Menno 'kijk nou! een gat!!' waarop Ing niet zoveel zei maar vond dat de hele bakkebaard er maar af moest, om vervolgens RATS een hoek boven de bakkebaard te maken. Menno zei toen, nou, dan helemaal maar kaal. Waarop Ing zich niet bedacht en nog voor je met je ogen kon knipperen RATS een hele baan over zijn hoofd had getrokken.
Niet noodzakelijk, in BB3 zat immers een Fok!ker met een van de grootste monden van het hele Forum, we hadden hoge verwachtingen, maar in het huis werd het een bang vogeltje wat niets anders kon verzinnen dan de hele dag in bed liggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. het zou mooi zijn als voor BB6 de meest uitgesproken streamkijkers zich gaan opgeven.. Kan leuke TV opleveren![]()
Ja, hoe is het eigenlijk met Priscella afgelopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef area51 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, in BB3 zat immers een Fok!ker met een van de grootste monden van het hele Forum, we hadden hoge verwachtingen, maar in het huis werd het een bang vogeltje wat niets anders kon verzinnen dan de hele dag in bed liggen.
Anoniem achter een beeldscherm is het heel makkelijk, maar zo'n huis is blijkbaar toch iets heel anders.
De kritiek hier was dan ook niet mals.
Dat zal hem leren, zomaar tegen iedereen te zeggen dattie homo is zonder haar in te lichtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakelde in op het moment dat hij zei 'alleen de puntjes' en Ingrid volgzaam alleen wat puntjes weghaalde, om vervolgens RATS een 'gat' te maken tussen bakkebaard en de rest van zijn coupe. Daarop gilde Menno 'kijk nou! een gat!!' waarop Ing niet zoveel zei maar vond dat de hele bakkebaard er maar af moest, om vervolgens RATS een hoek boven de bakkebaard te maken. Menno zei toen, nou, dan helemaal maar kaal. Waarop Ing zich niet bedacht en nog voor je met je ogen kon knipperen RATS een hele baan over zijn hoofd had getrokken.
Ik word pissigh als ik aan haar mooie hoofd (?) denkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:51 schreef Thelonious het volgende:
In de DBK was ie voor het eerst pissig, maar toen dacht ie weer aan haar leuke hoofd.....
Nee, dat was volgens mij de straf voor 25 september.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef regenworm het volgende:
Dat was een geheime opdracht met een mooie prijs.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef area51 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, in BB3 zat immers een Fok!ker met een van de grootste monden van het hele Forum, we hadden hoge verwachtingen, maar in het huis werd het een bang vogeltje wat niets anders kon verzinnen dan de hele dag in bed liggen.
Anoniem achter een beeldscherm is het heel makkelijk, maar zo'n huis is blijkbaar toch iets heel anders.
De kritiek hier was dan ook niet mals.
Dan zul je het ook nooit te weten komen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Euh... WTF heeft Menno gedaan?
NEE! IK GA DE STREAMVERSLAGEN NIET TERUGLEZEN!!!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zul je het ook nooit te weten komen....
Ik denk dat je dat beter wel kunt doen (al is het alleen maar om de foto's)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Waarom nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Ze komt af en toe nog wel eens op het forum, het laatste wat ik van haar IRL weet is dat ze in Beijum woonde, in een apartement boven het winkelcentrum.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met Priscella afgelopen?
Menno heeft Ingrid een tondeuze in haar lieve handjes gegeven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:55 schreef Zhenar het volgende:![]()
Er is vast wel iemand die mijn luiheid kan appreciëren.![]()
![]()
Ingrid liep toch ook met sjaaltjes om d;r hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef regenworm het volgende:
Het heeft lang geduurd maar BB wordt even iets strenger.
Menno mag geen muts op in het huis
Menno heeft last vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet dat menno zon kutactie pikt. Als mijn vriendin dat bij mij zou doen zou ik hoe dan ook erg boos worden, zulke dingen moet je gewoon niet doen.
Hij wilde het blijkbaar al zo kort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet dat menno zon kutactie pikt. Als mijn vriendin dat bij mij zou doen zou ik hoe dan ook erg boos worden, zulke dingen moet je gewoon niet doen.
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef regenworm het volgende:
Het heeft lang geduurd maar BB wordt even iets strenger.
Menno mag geen muts op in het huis
Liefde maakt blind maar niet dom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno heeft last van![]()
![]()
![]()
in zijn buik.
Hierdoor wordt er iets in zijn hersenen uitgeschakeld.
Klopt inderdaad niet aangedacht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!
Zou me er ook niet zo druk om kunnen maken, groeit toch snel weer aan .. En als ik het van iemand zou pikken was het juist m'n vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Pwned!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |