Ze komt af en toe nog wel eens op het forum, het laatste wat ik van haar IRL weet is dat ze in Beijum woonde, in een apartement boven het winkelcentrum.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met Priscella afgelopen?
Menno heeft Ingrid een tondeuze in haar lieve handjes gegeven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:55 schreef Zhenar het volgende:![]()
Er is vast wel iemand die mijn luiheid kan appreciėren.![]()
![]()
Ingrid liep toch ook met sjaaltjes om d;r hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef regenworm het volgende:
Het heeft lang geduurd maar BB wordt even iets strenger.
Menno mag geen muts op in het huis
Menno heeft last vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet dat menno zon kutactie pikt. Als mijn vriendin dat bij mij zou doen zou ik hoe dan ook erg boos worden, zulke dingen moet je gewoon niet doen.
Hij wilde het blijkbaar al zo kort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet dat menno zon kutactie pikt. Als mijn vriendin dat bij mij zou doen zou ik hoe dan ook erg boos worden, zulke dingen moet je gewoon niet doen.
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef regenworm het volgende:
Het heeft lang geduurd maar BB wordt even iets strenger.
Menno mag geen muts op in het huis
Liefde maakt blind maar niet dom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno heeft last van![]()
![]()
![]()
in zijn buik.
Hierdoor wordt er iets in zijn hersenen uitgeschakeld.
Klopt inderdaad niet aangedacht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!
Zou me er ook niet zo druk om kunnen maken, groeit toch snel weer aan .. En als ik het van iemand zou pikken was het juist m'n vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef arneaux het volgende:
Pwned!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heeft hij de "I" van Ingrid op zijn kop staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |