Nou daar geloof ik echt niks van, als Joost echt save wilde spelen en zo bezig is om niet genomineerd te worden zou hij ook niet al die dwaze kinderspelletjes doen. Hij weet heel goed dat de anderen dat vaak heel storend vinden. Dus ik hou het erop dat hij de intentie heeft om anderen niet te kwetsen en daarom ervoor kiest om eerst tot 10 te tellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben je wel op 'save' aan het spelen denk ik. Joost weet ook dat hij kans loopt genomineerd te worden als hij echt ruzie gaat maken met medebewoners. Ook dat heeft hij ook zelf al gewoon gezegd.
Ja dat ben ik helemaal met je eens Falcoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:43 schreef Falco het volgende:
Linda en Joost zijn het meest zichzelf. Ze houden zich ook het minst bezig met het spel!
Vandaar dat hem dat gedoe met Roel ook zo dwarszit? Hij is bang voor een nominatie van Roel en zei dat zelf ook. Hij blééf zich maar verontschuldigen voor het feit dat hij Roel genomineerd heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou daar geloof ik echt niks van, als Joost echt save wilde spelen en zo bezig is om niet genomineerd te worden zou hij ook niet al die dwaze kinderspelletjes doen. Hij weet heel goed dat de anderen dat vaak heel storend vinden. Dus ik hou het erop dat hij de intentie heeft om anderen niet te kwetsen en daarom ervoor kiest om eerst tot 10 te tellen.
ik hoop het echt, denk dat ik toch maar een sms-je voor Linda eruit ga sturenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Ja, maar zal Linda het een donderdag redden van Rob?
Op de poll van Talpa zit er namelijk maar 1% verschil tussen.
Op alle andere polls is het verschil veel groter, zoals ook op onze poll. Rob is exit, dat kan niet anders. Zo'n meid als Linda moet er natuurlijk inblijven. Die kan nog voor leuke momenten zorgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Die poll van talpa vind ik minder betrouwbaar dan die op fok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Ze draaiden Rock is Deadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef FuTilE het volgende:
Hmm, jammer...
Welke plaat draaiden ze vanochtend btw van Marilyn Manson? The Beautiful People?
Tot nu toe is de poll op Talpa nog steeds goed geweest, bij Ralph en Rikkert in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef schatje het volgende:
Wist iedereen hier al voor de uitzending dat ze Roel heeft afgetrokken?quote:
Scan, je moet niet vergeten dat hij bijna net zo oud is als Lieske, ik weet dat je dat snel vergeet als je Lieske hoort, maar het is toch zo. Joost schrok enorm van de heftigheid waarmee Roel reageerde en ik denk dat hij niet heeft ingeschat wat een impact dat had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat hem dat gedoe met Roel ook zo dwarszit? Hij is bang voor een nominatie van Roel en zei dat zelf ook. Hij blééf zich maar verontschuldigen voor het feit dat hij Roel genomineerd heeft.
Ik mag hem wel, maar hij heeft momenten dat hij van mij meteen exit mag. Maar andere momenten gun ik hem wel een plek in de finale (maar zeer zeker NIET als winnaar!)
Ik weet nog dat iedereen ook zeker was dat Kelly destijds zou blijven toen ze genomineerd was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef schatje het volgende:
Nou ja, Tanja blijft. Dat is zeker.
Ja, helaas blijft die nog maar een echte verrassing is het nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef schatje het volgende:
Gek genoeg heb ik daar nu geen problemen mee. Ze gaat toch volgende week vast werpen en zo vervelend is ze ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef schatje het volgende:
Ik zag het nu net op tv, had het ook niet in de gaten gehad, volgens mij weet Dido van niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wist iedereen hier al voor de uitzending dat ze Roel heeft afgetrokken?Ik las er namelijk helemaal geen ophef over en 't is mij zelf ook niet echt opgevallen.. Weet Dido dat al ?
![]()
![]()
Maar ja, voor BB had Kelly op dat moment weinig toegevoegde waarde meer. Het shock-effect was allang uitgewerkt, voor zover er ooit sprake is geweest van het beoogde shock-effect. Nu wil BB perse de primeur hebben met een baby in het huis. Dus acht de kans dat ze wel zou vertrekken echt minimaal. Maar idd niets is onmogelijk bij BB.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iedereen ook zeker was dat Kelly destijds zou blijven toen ze genomineerd was.
Die vloog er ook uit, tegen alle verwachting in.
Tanja is wel iets anders inderdaad, want daar gaat deze BB in feite om. Ik denk ook dat ze blijft, maar je weet maar nooit
Wiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Waar is Lieske toch?
Jij hebt jouw mening.. ik de mijne. Ik denk dat hij misschien best wel heel erg leep bezig is en dan hij donders goed weet wat hij doet en moet doen om heel ver te komen. Het zou kunnen dat hij echt totaal geen spel speelt, maar dat zou ik aangaande sommige momenten heel triest vinden trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan, je moet niet vergeten dat hij bijna net zo oud is als Lieske, ik weet dat je dat snel vergeet als je Lieske hoort, maar het is toch zo. Joost schrok enorm van de heftigheid waarmee Roel reageerde en ik denk dat hij niet heeft ingeschat wat een impact dat had.
Dat hij niet zit te wachten op een nominatie vind ik overigens heel logisch.
Jij toch ook? Of heb je twee linkervoeten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
linda heeft twee verschillende schoenen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |