Dat denk ik niet,er komen voor het eind van de maand 3 bakken bijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nog 2 weken wachten en ik kom weer een stukje dichterbij DutchGooner.
Brabants voor even.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:04 schreef fernando_redondo het volgende:
effekes?
Ja, prima sfeer op de tribunes. Dat bevalt me wel. De wedstrijden zijn ook spannend, doelpuntrijk en met veel kaarten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Voetbal in Peru is weer eens wat anders
zeker een relaxt stadion,een aanrader.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:41 schreef fernando_redondo het volgende:
En hoe was het?
Dus vanmiddag ga je weer op de foto?quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben er wel eens geweest ja.. Maar dat was in de tijd dat het nog leuk vond om met je familie in oud volendamse klederdracht op te foto te gaan
Nu met een paling in plaats van een Big Mac.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus vanmiddag ga je weer op de foto?![]()
Omwisselen in Den Bosch vanaf 11.30,het is koopzondag in Volendam.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:21 schreef DarkShine het volgende:
Dat jullie nu nog niet weg zijn...
Kutregeltjes!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omwisselen in Den Bosch vanaf 11.30,het is koopzondag in Volendam.
Anders was de kans groot geweest dat ik net zoals vorige keer om 10.00 in Volendam zou zijn.
We moesten tussen 11.30 en 12.30 omwisselen in Den Bosch...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:21 schreef DarkShine het volgende:
Dat jullie nu nog niet weg zijn...
Roda speelde voor het laatst op een vrijdag in Volendam, de bussen vertrokken al om 10/11 uur, ikzelf was al om 7 uur met de trein weg en andere groep bekenden rond 9 met auto's... Begin van de middag was de Dijk toen al geel/zwart. Geschorste spelers van ons kwam je ook nog tegen daar. Conclusie, Volendam uit is de betere uitwedstrijd in Nederland!
Nee, wij zaten tegenover bij de oude brug pub.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:54 schreef DarkShine het volgende:
Gaan jullie ook nog langs bij 't Gat van Nederland?
Ben jij daar ook geweest?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met de Oude Brug was niets mis.![]()
Wel idioot dat je de deur dichtgooit als je op een zondag een flinke omzet kunt draaien.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben jij daar ook geweest?Heb je neit gezien.. Komt misschien ook omdat ik niet weet wie je bent
hmm kan je echt neit plaatsen.. Jij zat toch niet in onze bus eh?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In m'n fotoboek staat een foto.
Nee... ik zou eigenlijk wel met de bus gaan die om 09.00 vertrok maar bij nader inzien was dat toch wel heel erg vroeg....quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hmm kan je echt neit plaatsen.. Jij zat toch niet in onze bus eh?
99. Toyota Arena-Sparta Praagquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
98. Brunton Park-Carlisle United
Een Belgische 3e klasse clubquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:26 schreef MaxPower het volgende:
wat gaat nr. 100 worden DG?
Een Belgische 3e klasse clubquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:26 schreef MaxPower het volgende:
wat gaat nr. 100 worden DG?
volgens mij wel, spelers als Kris Mampeay en Henk Vos gaan er niet voor niks heen. niet dat het voetbal nou zo goed is in de 3de klasse van België maar meen dat het wel betaald voetbal is.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef MaxPower het volgende:
Is de Belgische derde klasse nog betaald voetbal?
er wordt denk ik beter betaald dan de Nederlandse GGDquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef MaxPower het volgende:
gelijk nr. 101 dus ook maar?![]()
Is de Belgische derde klasse nog betaald voetbal?
Dat vind ik een mooi stadion. Heb je er foto's van gemaakt? Het heet trouwens officieel de KitKat Cresent. Een verschrikkelijke naam.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:01 schreef vitazz het volgende:
Gisteren nummer 109 bezocht: Bootham Crescent, York (Engeland).
Dat is de vraag niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er wordt denk ik beter betaald dan de Nederlandse GGD
Ik heb Turnhout gezien in de tweede klasse, maar die spelen nu derde klasse. Telt die nu dan niet meer mee en telt hij weer wel mee als ze promoveren naar tweede klasse en full-profs worden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet...
Als klopt wat DS zegt tellen alle andere stadions, volgens de regels, dus niet mee.
Ik ben wel eens bij enkele 2e klassers in België geweest (o.a. Overpelt, Tielen, Cappellen) maar dat kun je amper een stadion noemen. 2 tribunes is nog geen stadion. En als ik bijv. op internet enkele foto's van het stadion AS Eupen(ook 2e klasse) bekijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef spurs het volgende:
En daarbuiten in de 3de klasse van België spelen ze op enkele clubs na allemaal in een stadion!
Zullen we ook gelijk alle stadions uit de League one en two schrappen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet...
Als klopt wat DS zegt tellen alle andere stadions, volgens de regels, dus niet mee.
quote:Maar het komt allemaal natuurlijk ook weer niet zó nauw!
Enige zelf-inschatting bij het maken van je lijstje is uiteraard gewenst!
Dan heb ik er nog eentje voor mijn lijstje: Wilhelmina.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als er BV wordt gespeeld tellen ze voor mij mee,simpel.
Jij hebt ze daadwerkelijk betaald voetbal zien spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog eentje voor mijn lijstje: Wilhelmina.
Speelde betaald voetbal op 'De Wolfsdonken' in Den Bosch.
Wilhelmina speelde daar aan de Sportlaan idd Betaald Voetbal. Ben je daar nooit geweest?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij hebt ze daadwerkelijk betaald voetbal zien spelen
Noem eens een BVO die op een amateurcomplex speelt.
Jawel maar dat was geen stadionquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wilhelmina speelde daar aan de Sportlaan idd Betaald Voetbal. Ben je daar nooit geweest?
Omniworld speelt in een stadion,3 tribunes = stadion.quote:FC Omniworld speelt op een amateurcomplex
Dat was Concordia. idd ook op de Wolfsdonken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel maar dat was geen stadion
1 zittribune en wat dijkjes rond het veld.
[..]
Niet zolang ik die betreffende club geen betaald voetbal heb zien spelen daar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:55 schreef vitazz het volgende:
Gaan we de Blauwe Kei van de Baronie in Breda dan ook meetellen? Hier is ook betaald voetbal gespeeld, en het terrein van Elinkwijk enz enz enz....?
We tellen Haarlem niet meer mee?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel maar dat was geen stadion
1 zittribune en wat dijkjes rond het veld.
[..]
Omniworld speelt in een stadion,3 tribunes = stadion.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
We tellen Haarlem niet meer mee?![]()
Ik moet zeggen in de hoofdklasse van Nederland ben ik ook bij aardig wat clubs geweest, maar ik kan er nou niet 1 noemen die ik in de noemer "stadion" kan plaatsen, daarentegen in België spelen clubs in de 3de en 4de klasse die wel in een stadion spelen vb. Racing Mechelen, KV Kortrijk en zo zijn er nog een aantal.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
De scheidingslijn tussen stadion en sportpark is inderdaad soms erg lastig zoals jullie merken.
Daarom staat ook onder de regels (zie OP):
[..]
Ik ook, hoewel de acconomdatie van de Vogels bijvoorbeeld best op een stadion lijkt. Maar de regels zoals ze nu zijn vind ik prima verder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:05 schreef spurs het volgende:
[..]
Ik moet zeggen in de hoofdklasse van Nederland ben ik ook bij aardig wat clubs geweest, maar ik kan er nou niet 1 noemen die ik in de noemer "stadion" kan plaatsen, daarentegen in België spelen clubs in de 3de en 4de klasse die wel in een stadion spelen vb. Racing Mechelen, KV Kortrijk en zo zijn er nog een aantal.
Dus dat de amateurclubs in Nederland niet worden meegeteld kan ik me helemaal in vinden.
Ik vind dat Turnhout meegeteld moet worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik heb Turnhout gezien in de tweede klasse, maar die spelen nu derde klasse. Telt die nu dan niet meer mee en telt hij weer wel mee als ze promoveren naar tweede klasse en full-profs worden?
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:16 schreef spurs het volgende:
06 november Telstar - Den Bosch. Gaan er nog wat Bossche groundhoppers naar het altijd gezellige Sportpark Schoonenberg?
KV Kortrijk is 2de klassequote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:05 schreef spurs het volgende:
[..]
Ik moet zeggen in de hoofdklasse van Nederland ben ik ook bij aardig wat clubs geweest, maar ik kan er nou niet 1 noemen die ik in de noemer "stadion" kan plaatsen, daarentegen in België spelen clubs in de 3de en 4de klasse die wel in een stadion spelen vb. Racing Mechelen, KV Kortrijk en zo zijn er nog een aantal.
Dus dat de amateurclubs in Nederland niet worden meegeteld kan ik me helemaal in vinden.
Ik weet het, 2 seizoenen geleden heb ik KVK op ADK zien spelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu wel weer inderdaad, maar voorheen speelden ze in de 3e klasse, zoals Turnhout in de 4e klasse heeft gespeeld.
Cardiff of Swansea.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn makkelijk te bereiken Britse plaatsen met goed nightlife en een vervallen stadionnetje? Anders wordt het straks maar weer Manchester, icm Oldham ofzo.
Had bij Man City-West Ham een student ticket voor maar 14 pond. Geen geld.
Bedoelde met makkelijk te bereiken eigenlijk vooral goedkoop aan te vliegenquote:
Tegenwoordig kan je naar meerdere plaatsen in Groot-Britannië vliegen oa Birmingam, Nottingham, Coventry etc. Neem anders is een kijkje op www.whichbudget.com en vanuit die plaatsen kan je vrijwel elke stad met de trein of bus eenvoudig bereiken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bedoelde met makkelijk te bereiken eigenlijk vooral goedkoop aan te vliegeneasyjet/Ryanair/Jet2/etc. Edinburgh/Leeds? Maar Manchester is me prima bevallen dus wellicht daar weer heen
Woudestein Stad Rotterdam Verzekeringen Stadionquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond stadion Excelsior erbij
Zo'n site had ik al gekeken, www.lowcostairlines Maar waar kan je relaxt uitgaan? Moet sowieso wel betaald voetbal zijn denk ik...quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:56 schreef spurs het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je naar meerdere plaatsen in Groot-Britannië vliegen oa Birmingam, Nottingham, Coventry etc. Neem anders is een kijkje op www.whichbudget.com en vanuit die plaatsen kan je vrijwel elke stad met de trein of bus eenvoudig bereiken.
In de non-league heb je ook leuke vervallen stadionnetjes. Ik zelf ben vorig jaar bij Aldershot geweest daar hebben ze een hoogteverschil in het veld. Heb ook weleens gehoord dat ze dat bij Barnet ook hebben...
Denk dat je in de meeste Engelse steden wel leuk kan stappen, tenminste overal waar ik geweest ben in Engeland heb ik me wel prima vermaakt. Anders moet je het eens op de Engelse site van FHM kijken, geloof dat daar de meeste steden in Engeland, qua uitgaan, wel worden beschreven...quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo'n site had ik al gekeken, www.lowcostairlines Maar waar kan je relaxt uitgaan? Moet sowieso wel betaald voetbal zijn denk ik...
Heb je lang moeten zoeken op de stadionnaam?quote:
Woudestein dus...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:06 schreef Yeahinho het volgende:
Woudestijn, Woudestein, Woudesteijn, ik ben er nog steeds niet over uit wat het nou precies moet zijn...
Precies daarom kun je het beter gewoon stadion Excelsior noemen... dan heb je nergens last van.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:30 schreef DarkShine het volgende:
Alleen is die nam commercieël verkocht tegenwoordig dus is het:
Stad Rotterdam Verzekeringen Stadion
Als je Woudestein zegt begrijpt men het nog beterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies daarom kun je het beter gewoon stadion Excelsior noemen... dan heb je nergens last van.
![]()
Stiekem toch welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
k ga na al die posts geen tvp meer plaatsen
100. Oscar Vankesbeeckstadion-Racing Mechelenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
99. Toyota Arena-Sparta Praag
Ben je 3de klasse gaan kijken? Kicke hoofdtribune, 2 gare staantribune's (vooral de afrastering).quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
100. Oscar Vankesbeeckstadion-Racing Mechelen
Of d'r is gewoon niemand meer die er geld voor wil betalen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef Yeahinho het volgende:
Het ECCO-stadion heet ook weer gewoon De Vliert, zoals het hoort.
Heren bestuurders lijken eindelijk te ontwaken uit hun euro-dromen.
En we weten nu meteen dat het "Woudestein" is
Tuurlijk, dat heb ik ook wel doorquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of d'r is gewoon niemand meer die er geld voor wil betalen?Als ze de naam zouden kunnen verkopen, zouden ze het doen.
Niet waar, ze zijn wel bezig met sponsornamen voor tribune's. Maar de Vliert blijft de Vliert of er moet een heeeele goede aanbieding komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of d'r is gewoon niemand meer die er geld voor wil betalen?Als ze de naam zouden kunnen verkopen, zouden ze het doen.
En dat geloof je zelf?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet waar, ze zijn wel bezig met sponsornamen voor tribune's. Maar de Vliert blijft de Vliert of er moet een heeeele goede aanbieding komen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf?
Ze verkochten de naam ook voor een habbekrats aan ECCO destijds,elke stuiver die ze extra kunnen genereren op welke manier dan ook pakken ze mee.
Als ze er wat mee kunnen verdienen dan zullen ze het niet nalaten. Als er iemand een paar knaken voor over heeft dan is de naam weer verkocht. Ze hebben het geld hard genoeg nodig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet waar, ze zijn wel bezig met sponsornamen voor tribune's. Maar de Vliert blijft de Vliert of er moet een heeeele goede aanbieding komen.
Onzin natuurlijk, er zijn zat bedrijven die geld over hebben voor naamgever te zijn. = Heel veel extra publiciteit. Maar blijkbaar stelt Den Bosch hoge eisen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ze er wat mee kunnen verdienen dan zullen ze het niet nalaten. Als er iemand een paar knaken voor over heeft dan is de naam weer verkocht. Ze hebben het geld hard genoeg nodig.
Als er zat bedrijven zouden zijn die er geld voor over hebben, dan zou het stadion nu weer een gesponsorde naam hebben. Elke cent is immers welkom bij de FC.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, er zijn zat bedrijven die geld over hebben voor naamgever te zijn. = Heel veel extra publiciteit. Maar blijkbaar stelt Den Bosch hoge eisen.
Het is geen Arsenal...
Maar die beuren er meer dan 100 miljoen voor en het is een nieuw stadion,kortom,een stuk logischerquote:
En nu dus ook Go Ahead Eaglesquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:09 schreef Mindlight het volgende:
Bij mij mogen erbij:
-Top Oss
-De Graafschap
-Haarlem
Gezellig met de auto-combi Robbie, zal wel ff naar je zwaaien vanaf de overkantquote:
Is er in de regio nog iets te beleven?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef spurs het volgende:
[..]
Gezellig met de auto-combi Robbie, zal wel ff naar je zwaaien vanaf de overkant![]()
Vandaag trouwens in het Embdena Stadion geweest, is het stadion van Kickers Emden.
30. Stadion Telstarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
29. Excelsior stadion
dat zijn dan toch gewoon 2 stadions?quote:Op zondag 6 november 2005 13:14 schreef Afunados het volgende:
Update bijna precies twee jaar later:
Mijn lijstje:
25: R#da(oud en nieuw)
Nope,2 verschillende plekken staan zequote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn dan toch gewoon 2 stadions?
Ja dat telt toch juist wel voor 2quote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,2 verschillende plekken staan ze
Klopt ja,ik las het verkeerdquote:Op zondag 6 november 2005 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat telt toch juist wel voor 2![]()
Oftewel, zodra een club beschikt over meerdere tribunes (dus minimaal 2) over verschillende zijden en ook de benodigde faciliteiten als kleedkamers aan het hoofdveld grenzen dan spreek je gewoon over een stadion.quote:sta·di·on (het ~, ~s)
1 groot terrein met sportveld, tribunes, bijgebouwen enz.
Oke, en je punt is..?quote:Op zondag 13 november 2005 16:46 schreef Juichtoon het volgende:
Ik zou toch graag een herziening zien over de grens tussen stadion en niet-stadion...
[..]
Oftewel, zodra een club beschikt over meerdere tribunes (dus minimaal 2) over verschillende zijden en ook de benodigde faciliteiten als kleedkamers aan het hoofdveld grenzen dan spreek je gewoon over een stadion.
Dus als we het heel letterlijk gaan nemen is elke betonnen verhoging bij het hoofdveld een amateurclub een tribune, en telt eigenlijk ieder vijfderangs sportpark mee in dit groundhopgedoequote:tri·bu·ne (de ~, ~s)
1 geheel van (zit)plaatsen voor toeschouwers
En als we het nog letterlijker gaan nemen:quote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus als we het heel letterlijk gaan nemen is elke betonnen verhoging bij het hoofdveld een amateurclub een tribune, en telt eigenlijk ieder vijfderangs sportpark mee in dit groundhopgedoe.
Uitgaande van 1. zou de bank in je eigen huiskamer dus ook als stadion meetellen.quote:toe·schou·wer (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die aandachtig naar iets kijkt => kijker
2 bezoeker van een voorstelling of wedstrijd
Als je geen lijstje van bezochte stadions maakt, maar de term groundhopping gebruikt mag je inderdaad elk sportpark meetellen, al is er helemaal geen tribune. Veel Engelse groundhoppers vinden het bezoeken van non-league grounds juist leuker. Nu is op de Nederlandse amateurvelden lang niet zoveel te vinden als op de Engelse en afwezigheid van tribunes maakt het nou eenmaal minder leuk. Feit is, een bezocht veld is een bezocht veld. Het heet geen stadiumhopping, het heet groundhopping. Wanneer buitenlanders een dorpsderby van Katwijk of Spakenburg bijwonen, komt dat ook gewoon op hun lijstje.quote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus als we het heel letterlijk gaan nemen is elke betonnen verhoging bij het hoofdveld een amateurclub een tribune, en telt eigenlijk ieder vijfderangs sportpark mee in dit groundhopgedoe.
Dat is een hele prestatie, 584! Ben toch benieuwd waar je dan mee bezig dacht te zijn toen je al die sportparken aan het bezoeken was.quote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
Prima, dan maak jij maar een lijstje waarin je alle trapveldjes telt.
Ik heb geen zin om alle 584 sportparken die ik heb bezocht op te gaan sommen.
Het bezoeken van zijn amateurcluppiequote:Op maandag 14 november 2005 11:23 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Dat is een hele prestatie, 584! Ben toch benieuwd waar je dan mee bezig dacht te zijn toen je al die sportparken aan het bezoeken was.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:23 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Dat is een hele prestatie, 584! Ben toch benieuwd waar je dan mee bezig dacht te zijn toen je al die sportparken aan het bezoeken was.
Er is gewoon amper een grens te trekken. Dan kan ik ook wel alle trapveldjes gaan meetellen waar ik op al die dauwerige zaterdagochtenden zelf voetbalde. Die hadden soms namelijk wel een stenen verhoging die als een staantribune door zou kunnen gaan. Hoe hoog/groot/mooi/breed moet een tribune zijn voor het als een stadion gezien kan worden?quote:Op zondag 13 november 2005 20:11 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Als je geen lijstje van bezochte stadions maakt, maar de term groundhopping gebruikt mag je inderdaad elk sportpark meetellen, al is er helemaal geen tribune. Veel Engelse groundhoppers vinden het bezoeken van non-league grounds juist leuker. Nu is op de Nederlandse amateurvelden lang niet zoveel te vinden als op de Engelse en afwezigheid van tribunes maakt het nou eenmaal minder leuk. Feit is, een bezocht veld is een bezocht veld. Het heet geen stadiumhopping, het heet groundhopping. Wanneer buitenlanders een dorpsderby van Katwijk of Spakenburg bijwonen, komt dat ook gewoon op hun lijstje.
En ja, als een club een betonnen verhoging kenmerkt als tribune dan is dat gewoon een tribune.
Is van de Baronie uit Breda.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:28 schreef Cruoninga het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar waar ligt de Blauwe Kei en wie heeft er gespeeld?
beetje respect hequote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach who cares....
Vrijdag het Fortuna stadion erbij. Of zoals ze het daar noemen wanker en partners stadion.
Dus ze spelen zowel in het Paul Janes Stadion alsook in de LTU Arena.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:04 schreef spurs het volgende:
Zaterdag komt er weer een stadion bij, deze keer het Paul Janes Stadion in Düsseldorf
Normalitair spelen ze vanaf dit seizoen in de LTU Arena, maar als er een evenement in de LTU Arena is dan wijken ze uit naar het Paul Janes Stadion.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus ze spelen zowel in het Paul Janes Stadion alsook in de LTU Arena.
Paul Janes moet ik ook nog eens langs gaan, Dusseldorf is een uurtje rijden voor mij...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef spurs het volgende:
[..]
Normalitair spelen ze vanaf dit seizoen in de LTU Arena, maar als er een evenement in de LTU Arena is dan wijken ze uit naar het Paul Janes Stadion.
En dat is dus dit weekend het geval.
Nog plannen voor vrijdag?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Paul Janes moet ik ook nog eens langs gaan, Dusseldorf is een uurtje rijden voor mij...
sorry Robbie maar pardoes zet ik de foute datum neer bij me progamma voor de komende week maar de wedstrijd Fortuna Düsseldorf - carl Zeiss Jena wordt zaterdag 19/11 om 14:00 gespeeldquote:
Wat heb ik bij Sittard - FCDB te zoeken?quote:
Oke dan heb ik er dus 47quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb ook meerdere stadions van buiten gezien waar ik niet ingeweest ben. Deze tellen gelukkig niet mee in het klassement anders kan iedereen zeer hoog komen!
Wedstrijd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef vitazz het volgende:
Afgelopen zondag nr. 110 aan m'n lijstje toegevoegd, de LTU Arena in Dusseldorf
Welke tribune zit je bij S04-P$V? Ik zit zelf op Ost.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:42 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Oke dan heb ik er dus 47
Sta ik nog in de eredivisie![]()
Ik zit iig in het Schalke vak, achter de goal bij het uitvak.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke tribune zit je bij S04-P$V? Ik zit zelf op Ost.
Monikkenquote:welk stadion van Vitesse heb je bezocht? als je ook op Nieuw Monikkenhuizen bent geweest mag je die ook tellen Bruggigol
gezien of bezocht? want als je in beide stadions bent geweest is het dus +1quote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Bruggigol het volgende:
Nee, die heb ik niet gezien.
Heb wel Kaalheide van Roda paar keer gezien....
Wagner & Partners Stadionquote:
101. JJB Stadium-Wigan Athleticquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
100. Oscar Vankesbeeckstadion-Racing Mechelen
Oss ben ik nog nooit geweest. Komen wij ook niet zo snel.quote:Op maandag 21 november 2005 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor mij komt er dit kalenderjaar waarschijnlijk niets meer bij. Oss en Helmond heb ik al gehad.
Zo'n stunt is Volendam enkele seizoenen terug ook gelukt, dus wie weet...quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze zijn nu periodekampioen dus wie weet wat er nog meer allemaal in het verschiet ligt voor ze
In dat geval loop ik naar Oss op en neer om wat worsten te halen.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo'n stunt is Volendam enkele seizoenen terug ook gelukt, dus wie weet...
die telt maar als 1, zie OP, dus -1quote:Op maandag 21 november 2005 14:34 schreef Evertje het volgende:
Mijn lijst:
Nederland
9 Goffert, Nijmegen (nieuw)
10 Goffert, Nijmegen (oud)
*bookmarkt deze postquote:Op maandag 21 november 2005 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In dat geval loop ik naar Oss op en neer om wat worsten te halen.
quote:
Wij halen het niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:36 schreef spurs het volgende:
Wel een mooi play-off duel Bossche Bollen tegen Flop Oss.......
De FCT - Schalke connectie hequote:Op donderdag 24 november 2005 01:29 schreef DarkShine het volgende:
Kaartje voor de match ¤25,-
Gedeelde benzinekosten ¤15,-
Gefrustreerde PSV'ers in je vak, PRICELESS!
Ook genoeg Tukkers gezien trouwens...
I knowquote:Op donderdag 24 november 2005 01:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
De FCT - Schalke connectie he
quote:Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Mycom Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
Duitsland:
035: Alemannia Aachen - Tivoli
036: KSV Hessen Kassel - Auestadion
037: Hertha BSC - Olympia Stadion
038: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
039: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
040: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
041: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
België:
042: KV Mechelen - Achter de Kazerne
043: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
044: Sint Truiden - Staaien (Oud)
045: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
046: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
047: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
048: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
Engeland:
049: Ipswich Town FC - Portman Road
klopt, en dat heb je me al eens gezegd hahaquote:Op maandag 21 november 2005 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die telt maar als 1, zie OP, dus -1
Goodison is een van de allermooiste stadions die ik ooit heb gezien. Jammer dat die nieuwe stand geen grote terrace is, anders was GP het ideale stadion. GP is voor mij zeker een re-visit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:30 schreef DutchGooner het volgende:
Toch maar eens kijken of Everton v Arsenal er dit seizoen inzit,geweldige ligging,doet me echt aan Highbury denken.
weet jij trouwens of Tranmere en Everton vlakbij elkaar liggen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Goodison is een van de allermooiste stadions die ik ooit heb gezien. Jammer dat die nieuwe stand geen grote terrace is, anders was GP het ideale stadion. GP is voor mij zeker een re-visit.
Tranmere is een half uurtje vanuit het station. Het ligt in Birkenhead, aan de overkant van de Mersey. Ik denk niet dat het je gaat lukken om beide wedstrijden allebei helemaal te zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
weet jij trouwens of Tranmere en Everton vlakbij elkaar liggen?
daar ben ik ook al achtergekomen,dan maar een dagtripje naar Arsenalquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Tranmere is een half uurtje vanuit het station. Het ligt in Birkenhead, aan de overkant van de Mersey. Ik denk niet dat het je gaat lukken om beide wedstrijden allebei helemaal te zien
Kan een zeer leuke match worden, schat Leuven iets sterker in maar als het publiek op KVM erachter gaat staan...quote:Op woensdag 30 november 2005 11:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
In de planning zitten tot nu toe KV Mechelen dit weekeinde, 16/17 december Cardiff City en Doncaster Rovers en 2 januari Fulham en op 7 januari, waarschijnlijk, een 3th round FA Cup wedstrijd.
Ja gewoon achter de kazerne kijken..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is KV Mechelen simpel te vinden?
Van welke kant kom je af? Als je van Brussel afkomt langs de McDonalds af Mechelen in en je ziet stadionlichten, dan zie je het Racing stadion.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is KV Mechelen simpel te vinden?
Die er niet meer staat.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja gewoon achter de kazerne kijken..
voor de begraafplaats nog wel toch?quote:
Begraafplaats ligt aan de kant van het uitvak.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de begraafplaats nog wel toch?
ja vandaar achter de kazerne en voor de begraafplaatsquote:Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Begraafplaats ligt aan de kant van het uitvak.
De bedoelde Kazerne stond aan de andere kant.
Mooie site, maar hoe vroeg ga jij die stadions binnen johquote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de liefhebber van, voornamelijk, Engelse stadion staan er meer foto's op http://www.freewebs.com/doingthe116/
De site is nog niet af, maar bij de meeste clubs heb ik al wel foto's neergezet.
Vaak een uur van tevoren. Soms zijn we er eerder al ingeweest en komen we pas even van tevoren binnen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooie site, maar hoe vroeg ga jij die stadions binnen johOf vraag je of je ff vtv fotos mag schieten?
Ik heb dr al 4 gehad. Waar jij trouwens nog niet ben geweest![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de liefhebber van, voornamelijk, Engelse stadion staan er meer foto's op http://www.freewebs.com/doingthe116/
De site is nog niet af, maar bij de meeste clubs heb ik al wel foto's neergezet.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat is waar. Ik ken gelukkig een aantal mensen die graag naar Lower League clubs gaan,
Walgelijk, die gloryhunter.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]de gloryhuntende kat staat er ook op
quote:De door mij bezochte stadions:
Nederland:
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
Duitsland:
036: Alemannia Aachen - Tivoli
037: KSV Hessen Kassel - Auestadion
038: Hertha BSC - Olympia Stadion
039: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
040: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
041: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
042: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
België:
043: KV Mechelen - Achter de Kazerne
044: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
045: Sint Truiden - Staaien (Oud)
046: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
047: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
048: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
049: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
Engeland:
050: Ipswich Town FC - Portman Road
90. Scarletquote:Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
89. JJB Stadium -> Wigan Athletic
En noem het aub. Achter de Kazernequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
90. ScarletStadion -> KV Mechelen
Aardig stadion. Goede sfeer vandaag. De wedstrijd was niet echt geweldig. Foto's komen nog.
Patje "boem boem" Goots viel me erg tegen. Die nummer 11 van KV was wel een aardige voetballer.quote:Op zondag 4 december 2005 01:35 schreef DarkShine het volgende:
Op KVM is bijna altijd goede sfeer. Jammer dat ze de 1-0 tegen 10 man weggeven...
Kleine zwarte, Masina?quote:Op zondag 4 december 2005 12:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Patje "boem boem" Goots viel me erg tegen. Die nummer 11 van KV was wel een aardige voetballer.
Nee, geen zwarte. Een blanke met donkerblond haar. Klein mannetje, technisch vrij sterk.quote:Op zondag 4 december 2005 13:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kleine zwarte, Masina?
Waar stond/zat je eigenlijk?
We hebben al een vervanger gevonden; Welling United.quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
Grote tegenvaller voor mij. Volgende week zou ik een weekeindje gaan voor Cardiff (op zaterdag) en Doncaster (op zondag). Nu hebben die flikkers van Doncaster wedstrijd verplaatst naar zaterdag, dus die gaat niet door. Kutclub, dat Doncaster.
Absoluut. Uiterlijk 1 februari gaat de eerste paal de grond in om die tribune gelijk te trekken met de rest van het stadion. Het ziet er nu inderdaad goed uit, waar het voor de verbouwing een bouwpakketje was. Die hogere tribunes geven het eindelijk wat meer echt Engels aandoende uitstraling. De grachten blijven jammer, maar die raak je helaas niet meer kwijt.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef spurs het volgende:
Zijn er nog plannen om achter het doel, waar Nieuw-Noord staat, ook uit te breiden?
Staat bij mij ook nog op het lijstje om zo'n tournooi een keer te bezoeken, is vooral nog populair in het voormalige Oost-Duitslandquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:13 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Niet echt in de lijn van groundhopping, maar heeft er iemand weet van indoor voetbaltornooien in Nederland of Duitsland?
In België is er 1 in de topsporthal te Gent. Ga ik dit jaar weer naartoe. Is wel leuk om de winterstop te overbruggen.
quote:Standort: MDR.DE | Sport | Regionalligen
Fußball / Hallenturnier
Budenzauber im Sendegebiet
Die Halle lockt! Auch in der punktspielfreien Zeit werden die Fußballfans nicht ohne Fußball bleiben. Gleich am 17. Dezember steigt in Riesa der SuperRegioCup des NOFV. Aber auch bei den Turnieren in Chemnitz, Leipzig oder Dresden wird es Spitzen-Fußball zu sehen geben. MDR.DE hat einige Termine zusammengefasst.
Riesa - SuperRegioCup
17. Dezember 2005
Spielort: Erdgas Arena
Spielbeginn 11:00 Uhr
Teilnehmer:
Gruppe A: FC Carl-Zeiss Jena, Chemnitzer FC, FC Sachsen Leipzig, Stahl Riesa
Gruppe B: Hallescher FC, FC Rot-Weiß Erfurt II, Hertha BSC II, VFC Plauen
Chemnitz - Casino-Cup
03. Januar 2006
Spielort: Chemnitz Arena
Spielbeginn: 17:45 Uhr
Teilnehmer: Chemnitzer FC, Erzgebirge Aue, Energie Cottbus, FC Carl Zeiss Jena, FC Rot-Weiß Erfurt, 1.FC Magdeburg
Gruppenauslosung: 6. Dezember
Leipzig – Reudnitzer Cup
05. Januar 2006
Spielort: Arena Leipzig
Spielbeginn: 18:15 Uhr
Teilnehmer:
Gruppe A: Lilleström SK, FC Carl Zeiss Jena, Hallescher FC, Fortuna Düsseldorf
Gruppe B: Leipzig Nord-West, Arminia Bielefeld, FC Sachsen Leipzig, FC Eilenburg
Halle – Techem-Cup
06. Januar 2006
Spielort: Brandberge-Halle
Spielbeginn: 13:30 Uhr
Teilnehmer:
Lilleström SK, 1. FC Magdeburg, Sachsen Leipzig, Union Berlin, Carl Zeiss Jena, Chemnitzer FC., Hallescher FC, Fortuna Düsseldorf, Sieger Quali-Turnier
Auslosung der Gruppen: 6. Dezember 2005
Dessau - 7. Internationales Hallenfußball-Turnier
07. Januar 2006
Spielort: Anhalt-Arena
Spielbeginn: 14:00 Uhr
Teilnehmer: Lilleström SK, BFC Dynamo, 1.FC Union Berlin, Fortuna Düsseldorf, Grün-Weiß Piesteritz, SC Dessau 05
Erfurt – Hallenturnier des TFV
08. Januar 2006
Spielort: Messe Erfurt
Spielbeginn: 13:30 Uhr
Teilnehmer: FC Rot-Weiß Erfurt, FC Carl Zeiss Jena, Fortuna Düsseldorf, Lillström SK, eventuell 1.FC Köln
Dresden – Dynamo-Cup
08. Januar 2006
Spielort: Messehalle 1
Spielbeginn:
Teilnehmer: Dynamo Dresden, Austria Wien, MSV Duisburg, Hertha BSC, FC Carl Zeiss Jena, Kickers Offenbach
Ook niet. Het is sperz.quote:
quote:Nederland:
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
Duitsland:
036: Alemannia Aachen - Tivoli
037: KSV Hessen Kassel - Auestadion
038: Hertha BSC - Olympia Stadion
039: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
040: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
041: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
042: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
België:
043: KV Mechelen - Achter de Kazerne
044: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
045: Sint Truiden - Staaien (Oud)
046: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
047: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
048: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
049: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
050: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
Engeland:
051: Ipswich Town FC - Portman Road
Ikzelf niet, zal woensdag even vragen aan andere Rodafans die daar waren.quote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt? Dit vind ik namelijk een erg mooi stadion.
Zat er wel een beetje volk, want ik hoorde dat BHZ zo goed als failliet was.quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ikzelf niet, zal woensdag even vragen aan andere Rodafans die daar waren.
Denk dat KVM net zoveel volk bijhad als BHZ had...quote:Op maandag 19 december 2005 00:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Zat er wel een beetje volk, want ik hoorde dat BHZ zo goed als failliet was.
Dat gebeurt overal waar KVM alsook de Antwerp komen... En volgens de regelementen van de KBVB mag je 2x per seizoen ineens je prijzen omhoog gooien...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat een afzetters. Dat is nogal een prijs voor een waardeloze club in tweede klasse. Zouden ze de prijzen speciaal hebben verhoogd doordat KVM kwam?
Dit fenomeen kennen we in Nederland ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat gebeurt overal waar KVM alsook de Antwerp komen... En volgens de regelementen van de KBVB mag je 2x per seizoen ineens je prijzen omhoog gooien...
Wil jij even in het fc topic kijken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:59 schreef DutchGooner het volgende:
Bij Antwerp betaal je anders ook "gewoon" 20 euro voor de lange zijde,is niets speciaals in de 2e klasse.
Bij KV Mechelen was het 10 euro en vorig jaar bij Oostende 16 euro in de eerste klasse. Ik vraag met trouwens af hoe Antwerp het dan voor elkaar krijgt om met zulke woekerprijzen nog diep in de schulden te zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:59 schreef DutchGooner het volgende:
Bij Antwerp betaal je anders ook "gewoon" 20 euro voor de lange zijde,is niets speciaals in de 2e klasse.
KBHZ probeert de schuld te minderen met woekerprijzen volgens mij. Die paar man wat er nog komen kunnen alleen 'racing' uitbrengen...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Bij KV Mechelen was het 10 euro en vorig jaar bij Oostende 16 euro in de eerste klasse. Ik vraag met trouwens af hoe Antwerp het dan voor elkaar krijgt om met zulke woekerprijzen nog diep in de schulden te zitten.
Maak je foto's? Ik ben op het oude Staaien geweest, voor de toenmalige Euregio-Cup (St. Truiden - Roda JC).quote:Op woensdag 21 december 2005 11:29 schreef Evertje het volgende:
vanavond st truiden (-genk) erbij in mijn lijstje
Het is dat je buiten de lichtmasten nog ziet, anders meen je echt dat je niet bij een stadion bent. Van binnen vind het ik het nog enigzins meevallen, alleen die staantribune achter de goal is een groot gemis!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gisteren een re-visit aan De Geusselt gedaan. Dat is een vrij lelijk stadion geworden. Vroeger vond ik het best een grappig stadion, maar nu is het de zoveelste Abe Lenstra Kloon geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |