Oke dan heb ik er dus 47quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb ook meerdere stadions van buiten gezien waar ik niet ingeweest ben. Deze tellen gelukkig niet mee in het klassement anders kan iedereen zeer hoog komen!
Wedstrijd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef vitazz het volgende:
Afgelopen zondag nr. 110 aan m'n lijstje toegevoegd, de LTU Arena in Dusseldorf
Welke tribune zit je bij S04-P$V? Ik zit zelf op Ost.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:42 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Oke dan heb ik er dus 47
Sta ik nog in de eredivisie![]()
Ik zit iig in het Schalke vak, achter de goal bij het uitvak.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke tribune zit je bij S04-P$V? Ik zit zelf op Ost.
Monikkenquote:welk stadion van Vitesse heb je bezocht? als je ook op Nieuw Monikkenhuizen bent geweest mag je die ook tellen Bruggigol
gezien of bezocht? want als je in beide stadions bent geweest is het dus +1quote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Bruggigol het volgende:
Nee, die heb ik niet gezien.
Heb wel Kaalheide van Roda paar keer gezien....
Wagner & Partners Stadionquote:
101. JJB Stadium-Wigan Athleticquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
100. Oscar Vankesbeeckstadion-Racing Mechelen
Oss ben ik nog nooit geweest. Komen wij ook niet zo snel.quote:Op maandag 21 november 2005 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor mij komt er dit kalenderjaar waarschijnlijk niets meer bij. Oss en Helmond heb ik al gehad.
Zo'n stunt is Volendam enkele seizoenen terug ook gelukt, dus wie weet...quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze zijn nu periodekampioen dus wie weet wat er nog meer allemaal in het verschiet ligt voor ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |