je denkt te beperkt, stadions zijn ook mooi zonder wedstrijdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
Doe mij maar stadions met een wedstrijd.
Helemaal mee eens, de stadions die ik heb bezocht zonder dat er een wedstrijd werd gespeeld tel ik voor mezelf niet eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
Doe mij maar stadions met een wedstrijd.
Dan doe je dat toch. Misschien ook een idee om een apart topic te openen met daarin een ranglijst van personen die stadions hebben bezocht waar ook een wedstrijd was.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:15 schreef spurs het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, de stadions die ik heb bezocht zonder dat er een wedstrijd werd gespeeld tel ik voor mezelf niet eens
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
VBL / Het grote FOK! Groundhoppers-topic
VBL / Het grote FOK! Matchhoppers-topic
Scheelt een stukskequote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, daar gaan we nog maar een keer dan:
[knip]kut-belgië....
Voor jouw fok-tijd heb ik wat België-tours gehoudenquote:
Daar vind ik nou geen kut aan, of het moet een Nou Camp zijn of San Siro, maar van die kleine stadionnetjes kunnen me echt niet boeien.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voor jouw fok-tijd heb ik wat België-tours gehouden.
Ik vind stadions gewoon geil. Op een verlaten vrijdagmiddag een tour maken over alle verlaten tribunes vind ik eigenlijk veel mooier dan in een uitvak gepropt worden en een wedstrijd kijken
(als het om het bezoeken van het stadion gaat dan).
In Nederland eigenlijk alles met FC achterna gereisd, dus overal minimaal 1 wedstrijd gezien.
De maandelijkse discussie komt weer eens voorbij, gaat vanzelf weer overquote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
gaan we nu ineens over op Matchhoppen? Dus als liefhebber van stadions bezoeken ben k genaaid omdat k er perse een wedstrijd gezien moet hebben?
open daar maar lekker een appart topic over, of maak een topic wie de meeste wedstrijden in totaal gezien heeft
mooi, we Groundhoppen lekker verderquote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De maandelijkse discussie komt weer eens voorbij, gaat vanzelf weer over.
Liefhebber van stadions bezoekenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
gaan we nu ineens over op Matchhoppen? Dus als liefhebber van stadions bezoeken ben k genaaid omdat k er perse een wedstrijd gezien moet hebben?
open daar maar lekker een appart topic over, of maak een topic wie de meeste wedstrijden in totaal gezien heeft
Ken de site al een tijdje, maar het is echt een aanrader om de groundhopverslagen te lezen op de site van fortuna-online!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
www.fortuna-online.nl (en dan naar Lateral Boys gedeelte) voor enkele groundhop verslagen. jaja spam, maar dan begrijp je misschien wel het fenomeen groundhoppen
96. Victoria Road-Dagenham&Redbridgequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
95.Mitsubishi Forklift Stadion-FC Omniworld
Wat toevallig? Was jij die gast met dat Den Bosch trainingspak aan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
96. Victoria Road-Dagenham&Redbridge
En hier moet ik serieus op ingaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wat toevallig? Was jij die gast met dat Den Bosch trainingspak aan?
Hedde gij een Den Bosch trainingspakquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En hier moet ik serieus op ingaan
en durf je het buitenshuis aan?quote:Op zondag 4 september 2005 02:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hedde gij een Den Bosch trainingspak![]()
Ik heb er geen dus: neequote:Op zondag 4 september 2005 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en durf je het buitenshuis aan?
maar DG blijkbaar wel.......quote:Op zondag 4 september 2005 02:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb er geen dus: nee![]()
Hoezo?quote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar DG blijkbaar wel............. brrrrrr
En dan nog wel zo'n strakke. Echt eng.quote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar DG blijkbaar wel............. brrrrrr
Nope,die gast loopt te zwetsen,ik ken hem niet eens.quote:Op zondag 4 september 2005 02:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hedde gij een Den Bosch trainingspak![]()
Naam nou alweer vergeten? De Geusselt dus...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
26. Stadion MVV
Idem.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Geusselt ben ik al een paar keer geweest, die telt dus niet.
97. De Bosuil-Antwerp FCquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
96. Victoria Road-Dagenham&Redbridge
Eerste match met veel geluk 1 puntje, tegen Virton (1-0) en Bergen (1-2) verloren. Tegen Virton was het waardeloos, gister ging het nog wel (inzet) maar echte kansen zijn er, op die ene goal na, niet geweest. Patrick Goots begon de laatste 2 matchen gewoon op de bank...quote:Op zondag 11 september 2005 10:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tegen Geel moet dat toch lukken, zelfs op De Leunen.
Gisteren niet.quote:Op zondag 11 september 2005 16:56 schreef Sjwanz01 het volgende:
Was jij er gister ook dan? Wat een kutweer vanaf de pauze...K heb me wel de Chiliburgers laten smaken, verder aardige wedstrijd gezien, aardige sfeer alleen weinig goede aanvallen aan KV kant....
Stop met zoeken,Oldham,punt.quote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn vervallen stadions bereikbaar binnen 1 uur met OV vanaf Manchester?
Oldham en Burnley zien er wel geinig uit, zit het een beetje vol daaro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |