Omniworld komt nogquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben in de meeste stadions van NL wel geweest, dus echt hard gaat het niet meer.
Morgen naar Emmen, maar daar ben ik dus 5 jaar geleden al geweest.
Die naam alleen al....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:28 schreef vitazz het volgende:
[..]
100. Mitsubishi Forklift Stadion/Fanny Blankers-Koen Sportpark (Omniworld) te Almere
K.A.S. Eupen ( http://www.as-eupen.be/index2.html )quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Telt die ook mee dan?
Dat is toch geen betaald voetbal stadion?
Oké dan!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
K.A.S. Eupen ( http://www.as-eupen.be/index2.html )
Spelen volgens mij gewoon 2e divisie in Belgie
23. Emmen stadion
godverdomme,ik ga een keer niet mee en ze jassen er gelijk 6 doorheenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
77. Brunton Park - Carlisle United
78. Feethams - Darlington
79. Anfield Road - Liverpool
80. Goodison Park - Everton
81. Hilton Park - Leigh RMI
82. Reebok Stadium - Bolton Wanderers
Foto´s volgen nog.
Ja en we hadden ook naar het nieuwe stadion van Darlington kunnen gaan en door omstandigheden hebben we gisteren Stockport, Oldham, Bury en Rochdale niet gezien. Anders had je moeten beven, mannetje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
godverdomme,ik ga een keer niet mee en ze jassen er gelijk 6 doorheen
Je bent er ook echt binnen geweest?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja en we hadden ook naar het nieuwe stadion van Darlington kunnen gaan en door omstandigheden hebben we gisteren Stockport, Oldham, Bury en Rochdale niet gezien. Anders had je moeten beven, mannetje.![]()
Direct komen de foto´s. Van Feethams heb ik zelfs een souvenier overgehouden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bent er ook echt binnen geweest?
Er langs rijden is wat anders dan er binnen zijn geweest,dat weet je toch?
op zijn minst de middenstip neem ik aan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Direct komen de foto´s. Van Feethams heb ik zelfs een souvenier overgehouden.
Die was al overwoekerd door gras. Ik had een ticketsbord op het oog, maar die paste niet in mijn tas.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
op zijn minst de middenstip neem ik aan?
wat zouden ze raar hebben staan te kijken bij EJ als je daarmee aan zou komenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die was al overwoekerd door gras. Ik had een ticketsbord op het oog, maar die paste niet in mijn tas.
Die homo´s hadden niets kunnen zeggen, want het vliegtuig had 3 uur vertraging. Weg met EJquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat zouden ze raar hebben staan te kijken bij EJ als je daarmee aan zou komen
Whehequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die homo´s hadden niets kunnen zeggen, want het vliegtuig had 3 uur vertraging. Weg met EJ![]()
95.Mitsubishi Forklift Stadion-FC Omniworldquote:Op zondag 17 juli 2005 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
nummertje 94. Otten Stadion-AA Gent
Weet je zeker dat je er echt allemaal in ben geweest en niet alleen langs gelopen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
77. Brunton Park - Carlisle United
78. Feethams - Darlington
79. Anfield Road - Liverpool
80. Goodison Park - Everton
81. Hilton Park - Leigh RMI
82. Reebok Stadium - Bolton Wanderers
Foto´s volgen nog.
Nummer 49 Mitsubishi Forklift Fanny Blankers Koen Stadion - FC Omniworldquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Oké dan!
48. Stadion K.A.S Eupen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
24.Mitsubishi Forklift Stadion-FC Omniworld
Ja hoor +/- 85quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef Erasmusch het volgende:
Zaten dr ook nog nietfokkers in het uitvak?
Had ik het toch goed gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:45 schreef Reanimatie.com het volgende:
+ 1. Mitsubishi Forklift / Fanny Blankers Koen Stadion - FC Omniworld (FC Omniworld - FC Den Bosch 2 - 3)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:45 schreef Reanimatie.com het volgende:
THANK GOD, WE'VE GOT THE POWELLLLLLLL!!!!!!Fuck the Powel
een paar met een ietwat te grote mond.quote:
Niet om even lullig te doen, maar ik weet helemaal niet welk gezicht er bij jou hoort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Had ik het toch goed gezien.
Je mag wel wat zeggen hoor![]()
[..]
Je weet niet welke naam er achter mij schuilt, niet welk gezicht of beide?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:12 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Niet om even lullig te doen, maar ik weet helemaal niet welk gezicht er bij jou hoort.
daarnaast was ik undercover als superbril
Ha, en dat zegt de man die met droge ogen nummer 92 op zijn lijst zetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
Weet je zeker dat je er echt allemaal in ben geweest en niet alleen langs gelopen?
Ik was undercover als superbril en weet niet welk gezicht er bij jouw naam hoort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Je weet niet welke naam er achter mij schuilt, niet welk gezicht of beide?
Het is duidelijk dat jij onze DG niet kent.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef SE7 het volgende:
[..]
Ha, en dat zegt de man die met droge ogen nummer 92 op zijn lijst zet![]()
Ik heb jou toch al eens vaker gezien bij een GB meeting.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:05 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Ik was undercover als superbril en weet niet welk gezicht er bij jouw naam hoort.
Bosschenaren zie je overalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef rubbereend het volgende:het begint hier op het: "Waar gaan we met FC Den Bosch allemaal op bezoek topic" te lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |