Jammer hehe, toch een leuke pot voetbal gezien, afgezien van de scheids en zijn kornuiten...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:56 schreef vitazz het volgende:
Ben gisteren ook in Teveren geweest. Het trouwens het Heidestadion. Een amateurveldje met een kleine tribune. Denk niet dat die geteld gaat worden.... Anders sta ik op 100 :-)
Ik ging er niet voor om 'm te kunnen tellen.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Sjwanz01 het volgende:
[..]
Jammer hehe, toch een leuke pot voetbal gezien, afgezien van de scheids en zijn kornuiten...
Antwerp - KVM?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef Sjwanz01 het volgende:
Komend seizoen nog een wedstrijd van AGOVV, Omniworld, Helmond en Emmen meepikken, dan heb ik geloof ik alles gehad...
Qua buitenlandse wedstrijden zal ik met KV weer wat gaan bekijken,
verder als een handjevol zal het niet tot komen in NL/BE/DE helaas...
op dit moment sta ik dicht tegen de nacompetitie plaats aan
Als je bij het stadion van rcm bent kun je net zogoed meteen KVM meepikken (stadions liggen 700m van elkaar af).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef spurs het volgende:
Morgen komt voor mij VfL Bochum of Racing Mechelen d'r bij
Ben er zelf nog niet uit, maar als iemand een tip heeft voor 1 van de 2 mag ie het zeggen...
Eupen is lekker dichtbij, kan ik op de fiets doen hehe,quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadion van K.A.S. Eupen komt er ook binnenkort bij
Er zitten weer wat leuke matchen bij, helaas gaan stadsderby meer.quote:
Welke?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
en we gaan straks weer een nieuwe bezoeken
Hoop dat Gent voor een stunt kan zorgen deze ronde en dat wij volgende week goed doorkomen...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Otten Stadion van Gnet voor AA Gent v Valencia,samen met CMT
wat een heikneuters zeg,jankpubliek zegquote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geweldig publiek daar op de tribune.
johquote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
ahhhh zijn jullie gezellig samen geweest
De wave was toch best plezant?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een heikneuters zeg,jankpubliek zeg
amaiquote:Op zondag 17 juli 2005 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De wave was toch best plezant?
quote:
gaat die opmerking over dat publiek dan over jou DG?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nummer 52: Otten-stadion van AA Gent.
Geweldig publiek daar op de tribune.
Nee,want ik ben OKquote:Op zondag 17 juli 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
gaat die opmerking over dat publiek dan over jou DG?
en koningquote:
Op "tribune 3",lange zijde,richting de straatkant zeg maarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Waar zaten jullie DG en CMT? Paar jaar terug, voor de verbouwingen achter het doel, was het een veel gaver stadion trouwens. Mooie hoge ring achter het doel waar de fanatieke kop stond, heb ik nog mooie sfeerplaatjes van gezien.
in de 87e minuut bij een 0-0 standquote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die fanatieke kop was vooral erg fanatiek bezig met het inzetten van waves.
Nee hoor,je staat nog mijlenver achter mij,zowel in de groundhopperslijst dan wel wat Engelse stadionsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dit weekeinde komt er weer wat bij. In ieder geval Brunton Park van Carlisle. De volgende dag zit ik in Liverpool en daar wil ik ook Goodison Park en Anfield Road bezoeken. Ook zit er een bezoek aan Feethams in de planning.
DG, be afraid, be very afraid.
Maar jij gaat dit jaar gloryhunten in de Library, terwijl ik al een tweede tripje heb gepland op 3 september (Dag & Red v Exeter).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,je staat nog mijlenver achter mij,zowel in de groundhopperslijst dan wel wat Engelse stadions
Wave is zoooo Heerenveen/Oranje...quote:Op maandag 18 juli 2005 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb persoonlijk een godsgruwelijke hekel aan die wave, ook al sta je dik voor.Wave
Heb je Eupen ook meegeteld?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nummer 47 is het Olympia Stadion in München die aan mijn lijstje kan worden toegevoegd.
En dat wordt ook mijn 2e van het seizoenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Maar jij gaat dit jaar gloryhunten in de Library, terwijl ik al een tweede tripje heb gepland op 3 september (Dag & Red v Exeter).![]()
Bij mij niet,Charlton en Omniworld zeker en verder is het afwachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit jaar komt er nog wel het een ent ander bij bij mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |