Nee... ik zou eigenlijk wel met de bus gaan die om 09.00 vertrok maar bij nader inzien was dat toch wel heel erg vroeg....quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hmm kan je echt neit plaatsen.. Jij zat toch niet in onze bus eh?
99. Toyota Arena-Sparta Praagquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
98. Brunton Park-Carlisle United
Een Belgische 3e klasse clubquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:26 schreef MaxPower het volgende:
wat gaat nr. 100 worden DG?
Een Belgische 3e klasse clubquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:26 schreef MaxPower het volgende:
wat gaat nr. 100 worden DG?
volgens mij wel, spelers als Kris Mampeay en Henk Vos gaan er niet voor niks heen. niet dat het voetbal nou zo goed is in de 3de klasse van België maar meen dat het wel betaald voetbal is.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef MaxPower het volgende:
Is de Belgische derde klasse nog betaald voetbal?
er wordt denk ik beter betaald dan de Nederlandse GGDquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef MaxPower het volgende:
gelijk nr. 101 dus ook maar?![]()
Is de Belgische derde klasse nog betaald voetbal?
Dat vind ik een mooi stadion. Heb je er foto's van gemaakt? Het heet trouwens officieel de KitKat Cresent. Een verschrikkelijke naam.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:01 schreef vitazz het volgende:
Gisteren nummer 109 bezocht: Bootham Crescent, York (Engeland).
Dat is de vraag niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er wordt denk ik beter betaald dan de Nederlandse GGD
Ik heb Turnhout gezien in de tweede klasse, maar die spelen nu derde klasse. Telt die nu dan niet meer mee en telt hij weer wel mee als ze promoveren naar tweede klasse en full-profs worden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet...
Als klopt wat DS zegt tellen alle andere stadions, volgens de regels, dus niet mee.
Ik ben wel eens bij enkele 2e klassers in België geweest (o.a. Overpelt, Tielen, Cappellen) maar dat kun je amper een stadion noemen. 2 tribunes is nog geen stadion. En als ik bijv. op internet enkele foto's van het stadion AS Eupen(ook 2e klasse) bekijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef spurs het volgende:
En daarbuiten in de 3de klasse van België spelen ze op enkele clubs na allemaal in een stadion!
Zullen we ook gelijk alle stadions uit de League one en two schrappen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet...
Als klopt wat DS zegt tellen alle andere stadions, volgens de regels, dus niet mee.
quote:Maar het komt allemaal natuurlijk ook weer niet zó nauw!
Enige zelf-inschatting bij het maken van je lijstje is uiteraard gewenst!
Dan heb ik er nog eentje voor mijn lijstje: Wilhelmina.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als er BV wordt gespeeld tellen ze voor mij mee,simpel.
Jij hebt ze daadwerkelijk betaald voetbal zien spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog eentje voor mijn lijstje: Wilhelmina.
Speelde betaald voetbal op 'De Wolfsdonken' in Den Bosch.
Wilhelmina speelde daar aan de Sportlaan idd Betaald Voetbal. Ben je daar nooit geweest?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij hebt ze daadwerkelijk betaald voetbal zien spelen
Noem eens een BVO die op een amateurcomplex speelt.
Jawel maar dat was geen stadionquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wilhelmina speelde daar aan de Sportlaan idd Betaald Voetbal. Ben je daar nooit geweest?
Omniworld speelt in een stadion,3 tribunes = stadion.quote:FC Omniworld speelt op een amateurcomplex
Dat was Concordia. idd ook op de Wolfsdonken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel maar dat was geen stadion
1 zittribune en wat dijkjes rond het veld.
[..]
Niet zolang ik die betreffende club geen betaald voetbal heb zien spelen daar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:55 schreef vitazz het volgende:
Gaan we de Blauwe Kei van de Baronie in Breda dan ook meetellen? Hier is ook betaald voetbal gespeeld, en het terrein van Elinkwijk enz enz enz....?
We tellen Haarlem niet meer mee?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel maar dat was geen stadion
1 zittribune en wat dijkjes rond het veld.
[..]
Omniworld speelt in een stadion,3 tribunes = stadion.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
We tellen Haarlem niet meer mee?![]()
Ik moet zeggen in de hoofdklasse van Nederland ben ik ook bij aardig wat clubs geweest, maar ik kan er nou niet 1 noemen die ik in de noemer "stadion" kan plaatsen, daarentegen in België spelen clubs in de 3de en 4de klasse die wel in een stadion spelen vb. Racing Mechelen, KV Kortrijk en zo zijn er nog een aantal.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
De scheidingslijn tussen stadion en sportpark is inderdaad soms erg lastig zoals jullie merken.
Daarom staat ook onder de regels (zie OP):
[..]
Ik ook, hoewel de acconomdatie van de Vogels bijvoorbeeld best op een stadion lijkt. Maar de regels zoals ze nu zijn vind ik prima verder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:05 schreef spurs het volgende:
[..]
Ik moet zeggen in de hoofdklasse van Nederland ben ik ook bij aardig wat clubs geweest, maar ik kan er nou niet 1 noemen die ik in de noemer "stadion" kan plaatsen, daarentegen in België spelen clubs in de 3de en 4de klasse die wel in een stadion spelen vb. Racing Mechelen, KV Kortrijk en zo zijn er nog een aantal.
Dus dat de amateurclubs in Nederland niet worden meegeteld kan ik me helemaal in vinden.
Ik vind dat Turnhout meegeteld moet worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik heb Turnhout gezien in de tweede klasse, maar die spelen nu derde klasse. Telt die nu dan niet meer mee en telt hij weer wel mee als ze promoveren naar tweede klasse en full-profs worden?
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:16 schreef spurs het volgende:
06 november Telstar - Den Bosch. Gaan er nog wat Bossche groundhoppers naar het altijd gezellige Sportpark Schoonenberg?
KV Kortrijk is 2de klassequote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:05 schreef spurs het volgende:
[..]
Ik moet zeggen in de hoofdklasse van Nederland ben ik ook bij aardig wat clubs geweest, maar ik kan er nou niet 1 noemen die ik in de noemer "stadion" kan plaatsen, daarentegen in België spelen clubs in de 3de en 4de klasse die wel in een stadion spelen vb. Racing Mechelen, KV Kortrijk en zo zijn er nog een aantal.
Dus dat de amateurclubs in Nederland niet worden meegeteld kan ik me helemaal in vinden.
Ik weet het, 2 seizoenen geleden heb ik KVK op ADK zien spelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu wel weer inderdaad, maar voorheen speelden ze in de 3e klasse, zoals Turnhout in de 4e klasse heeft gespeeld.
Cardiff of Swansea.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn makkelijk te bereiken Britse plaatsen met goed nightlife en een vervallen stadionnetje? Anders wordt het straks maar weer Manchester, icm Oldham ofzo.
Had bij Man City-West Ham een student ticket voor maar 14 pond. Geen geld.
Bedoelde met makkelijk te bereiken eigenlijk vooral goedkoop aan te vliegenquote:
Tegenwoordig kan je naar meerdere plaatsen in Groot-Britannië vliegen oa Birmingam, Nottingham, Coventry etc. Neem anders is een kijkje op www.whichbudget.com en vanuit die plaatsen kan je vrijwel elke stad met de trein of bus eenvoudig bereiken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bedoelde met makkelijk te bereiken eigenlijk vooral goedkoop aan te vliegeneasyjet/Ryanair/Jet2/etc. Edinburgh/Leeds? Maar Manchester is me prima bevallen dus wellicht daar weer heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |