weet jij trouwens of Tranmere en Everton vlakbij elkaar liggen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Goodison is een van de allermooiste stadions die ik ooit heb gezien. Jammer dat die nieuwe stand geen grote terrace is, anders was GP het ideale stadion. GP is voor mij zeker een re-visit.
Tranmere is een half uurtje vanuit het station. Het ligt in Birkenhead, aan de overkant van de Mersey. Ik denk niet dat het je gaat lukken om beide wedstrijden allebei helemaal te zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
weet jij trouwens of Tranmere en Everton vlakbij elkaar liggen?
daar ben ik ook al achtergekomen,dan maar een dagtripje naar Arsenalquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Tranmere is een half uurtje vanuit het station. Het ligt in Birkenhead, aan de overkant van de Mersey. Ik denk niet dat het je gaat lukken om beide wedstrijden allebei helemaal te zien
Kan een zeer leuke match worden, schat Leuven iets sterker in maar als het publiek op KVM erachter gaat staan...quote:Op woensdag 30 november 2005 11:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
In de planning zitten tot nu toe KV Mechelen dit weekeinde, 16/17 december Cardiff City en Doncaster Rovers en 2 januari Fulham en op 7 januari, waarschijnlijk, een 3th round FA Cup wedstrijd.
Ja gewoon achter de kazerne kijken..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is KV Mechelen simpel te vinden?
Van welke kant kom je af? Als je van Brussel afkomt langs de McDonalds af Mechelen in en je ziet stadionlichten, dan zie je het Racing stadion.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is KV Mechelen simpel te vinden?
Die er niet meer staat.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja gewoon achter de kazerne kijken..
voor de begraafplaats nog wel toch?quote:
Begraafplaats ligt aan de kant van het uitvak.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de begraafplaats nog wel toch?
ja vandaar achter de kazerne en voor de begraafplaatsquote:Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Begraafplaats ligt aan de kant van het uitvak.
De bedoelde Kazerne stond aan de andere kant.
Mooie site, maar hoe vroeg ga jij die stadions binnen johquote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de liefhebber van, voornamelijk, Engelse stadion staan er meer foto's op http://www.freewebs.com/doingthe116/
De site is nog niet af, maar bij de meeste clubs heb ik al wel foto's neergezet.
Vaak een uur van tevoren. Soms zijn we er eerder al ingeweest en komen we pas even van tevoren binnen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooie site, maar hoe vroeg ga jij die stadions binnen johOf vraag je of je ff vtv fotos mag schieten?
Ik heb dr al 4 gehad. Waar jij trouwens nog niet ben geweest![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de liefhebber van, voornamelijk, Engelse stadion staan er meer foto's op http://www.freewebs.com/doingthe116/
De site is nog niet af, maar bij de meeste clubs heb ik al wel foto's neergezet.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat is waar. Ik ken gelukkig een aantal mensen die graag naar Lower League clubs gaan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |