Idd. Is dat Johnny? nee toch he.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:53 schreef Wytze het volgende:
Wie is de kid trouwens die Ryan klappen geeft
Vragen om warez. Mag niet heh. Foei.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef Whoho het volgende:
mijn 'bronnen' zijn echt super langzaam. iemand tips?
alvast bedankt
Hahaha, dat was weer een prachtig moment ja. Eindelijk iedereen weer eens gezien, november gaat een goede maand wordenquote:
Om dat die Charlotte een nog groter kutwijf is dan Julie?quote:Op zondag 6 november 2005 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom vind ik het zo kut voor Julie dat ze keihard besodemieterd gaat worden??
Precies, en ik vind Jeri Ryan niet echt goed acteren in The O.C. In Star Trek was ze beter, maar dat kan ook komen omdat haar outfits nogal afleidend werktenquote:Op zondag 6 november 2005 20:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om dat die Charlotte een nog groter kutwijf is dan Julie?
Tenminste, das het enige dat ik kan verzinnen
Dat zou best kunnen iddquote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, en ik vind Jeri Ryan niet echt goed acteren in The O.C. In Star Trek was ze beter, maar dat kan ook komen omdat haar outfits nogal afleidend werkten.
Zach vond ik in het begin niet zo vervelend.quote:Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de Charlotte verhaallijn ook vervelend begin te vinden..mag hopen dat het geen Oliver of Zach word die een half seizoen mee gaat spelen...
Zal strax de DVD even pakken..maar is Zach wel weggegaan?quote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zach vond ik in het begin niet zo vervelend.
Oliver wel, maar dat vond ik ook wel goed gedaan omdat ik echt zoiets had bij Ryan van "gast, kap nou gewoon bji het uitzoeken van dat gedoe. Laat hem toch lekker"
Zach was gewoon een beetje treurig achterbaks. Gelukkig ging hij er vrij makkelijk uit. Hoewel ik graag had gezien dat hij er gewoon heel gemeen uit was gegaan. Summer die zijn ass kickt ofzo
Ik denk dat hij er wel uit is.quote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zal strax de DVD even pakken..maar is Zach wel weggegaan?
Ik miste hem al dit seizoen..en ook over de comic word (helaas) niet meer gepraat...
Oliver was echt zo goed geschreven..ik haatte die jongen echt.
Blijft een van de mooiste scenes..dat Ryan komt binnenstormen op dat nieuwjaarsfeestje..quote:Op maandag 7 november 2005 17:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel uit is.
Ik snap alleen niet helemaal hoe dat nou gegaan is. Ik bedoel, Seth was de persoon die de comic gemaakt heeft enzo. De tekenaar en de schrijver. Zach deed alleen maar het commerciele gedeelte zeg maar. Dus hoe het nou verder kan met die comic, ik weet het niet.
Oliver was idd wel goed. Wat een klootzak was die jongen.
Ik hoop dat ze wegblijft!quote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe zit het trouwens met de roddels over de terugkeer van Anna?
Is daar al iets meer over?
Haal je haar niet door de war met Lindsay (quote:
yeahquote:
Nee hoor, Lindsay was ook behoorlijk irritant, maar Anna vond ik echt helemaal niks.quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haal je haar niet door de war met Lindsay () ?
Hier kan ik het wel mee eens zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef Wytze het volgende:
Jup
Ik wil Jess, Luke en Anna terug
Jesss, geil
Luke, lachen gast en trouwe vriend
Anna, cute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Anna -->quote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef rthls het volgende:
Kunnen jullie het niet even in plaatjes verwoorden, kan me niet meer bij iedereen een gezicht voorstellen?
What else is newquote:Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef tonks het volgende:
Ryans slaat weer iemand in de nieuwe aflevering!!
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de aflevering waarin Seth iemand neerhoekt
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler over "nieuw" karakterKlinkt stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmmmm zou goed kunnen dat hij dan weer van school getrapt wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef tonks het volgende:
Ryans slaat weer iemand in de nieuwe aflevering!!neergehoekt ja, zelf iemand neerhoeken.... volgens mij nog nietquote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef tonks het volgende:
Wat een noobs, seth is al een keer neergehoekt meerdere keren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ja maar nu hij nog iemand andersquote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef tonks het volgende:
Wat een noobs, seth is al een keer neergehoekt meerdere keren.
Zeer zeker..morgen is het weer zoverquote:Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef tonks het volgende:
mijn ryan slaat icoontje is tof
beste zin van de serie. Welcome to the O.C. Bitchquote:Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef tonks het volgende:
mijn ryan slaat icoontje is tof
Ook de zin die iedereen kent..of je de aflevering nou wel of niet hebt gezien destijds..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beste zin van de serie. Welcome to the O.C. Bitch
Oooh ja, okquote:Op woensdag 9 november 2005 18:48 schreef PeteyAtwood het volgende:
[..]
Anna --> [afbeelding]
Luke ---> [afbeelding]
Jess --> [afbeelding]
Ik hoop ook dat Luke terugkomt! Hij was de enige die Ryan geloofde tijdens dat gedoe met Oliver
Komyt helaas niet uit dat stukje, maar goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beste zin van de serie. Welcome to the O.C. Bitch
Precies, vond ik ook weleens leuk voor de afwisselingquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:28 schreef VrAnqZ het volgende:
Was ook wel lekker om weer eens een aflevering te hebben die veel biedt voor de volgende aflevering, ik had niet zo'n verschrikkelijk happy ending gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
Dat vond ik juist gaaf!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef Tommeh het volgende:
Ik vond het zelf wel een hele gave! Summer is zo geweldig :
Tayler : You look cute.
Summer : I know! ( de manier waarop)
Alleen vond ik dat gene met die kerel onder de pier wat minder, beetje simpel..
Maar eigenlijk kon hij dat dus helemaal niet en had veel moeite om zijn vechtlust te bedwingen. Vandaar ook het vrij donkere einde van de aflevering.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:28 schreef Whoho het volgende:
weer een echte feel good aflevering. Taylor kent eindelijk haar plaats (zo lijkt het), Julie heeft besloten dat het geld echt naar het goede doel moet en Ryan kan zich nu eindelijk beheersen, daar waar ik verwachtte dat hij het weer zou verkloten
Precies, ik vond dat eigenlijk weleens leuk voor de verandering zo, Ryan z'n knokkels tot bloedens aan toe kapot slaan op die bokszak ('therapy'quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef TheGame het volgende:
Maar eigenlijk kon hij dat dus helemaal niet en had veel moeite om zijn vechtlust te bedwingen. Vandaar ook het vrij donkere einde van de aflevering.
2x07 was saai.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef wolfrolf het volgende:
2x07 gave ep!
Ryan die die boxzak even helemaal aan gort probeert te meppen
Nu 2 weken wachten![]()
Niemand heeft er last van hoor :S! alleen jij! misschien moet je gewoon de goede versie kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:26 schreef Notorious het volgende:
Waarom werkt 307 niet! :S
We zijn bij aflevering 13 begonnen en hebben Risky Business geskiptquote:Op zondag 20 november 2005 18:29 schreef robertjantinge het volgende:
Dan moet je 22h non stop kijken, om alles te kunnen zien joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Waar letten die amerikanen op zeg, willen die het gewoon zien ofzoquote:Mischa's "O.C." Exposure
by Sarah Hall
Nov 17, 2005, 2:00 PM PT
Mischa Barton was apparently channeling her inner Janet Jackson during a very revealing scene in last week's episode of The O.C..
During a dimly lit bedroom sequence, Barton, clad in a skimpy pajama top, rises from her bed. In a don't-blink-or-you'll-miss-it shot, her breast briefly pops out of her top before she covers it.
a d v e r t i s e m e n t
Television-obsessed Website TVgasm.com was the first to report the nipple-slip after being alerted to it by a sharp-eyed fan.
"The shot was so dark, it was hard to notice," the site's report reads. "I sent the video to the TVgasm forensics lab for enhancement, and what we got back was a very grainy yet very recognizable boob exposure."
There you have it--official proof.
Though millions of viewers were tuned into the primetime soap at the time of the accidental breast-baring, a Fox spokesperson said the network has not received any complaints.
However, in this time of fierce watchdog groups and an ever-vigilant FCC, the network is not out of the water just yet.
Ever since Jackson's breast-baring incident during her halftime performance at the 2004 Super Bowl led to a record $550,000 fine for CBS, the phrase "boob tube" has lost some of its luster.
After the wardrobe malfunction heard 'round the world, numerous shows, including America's Next Top Model and ER, edited footage to ensure that nothing that could be judged inappropriate made it onto the air.
Apparently, the powers that be over at Fox were looking the wrong way when Barton's breast made its brief appearance on The O.C.
Now in its third season, the glossy teen drama has failed to live up to the ratings it generated in its first and second seasons.
For the week ended Sunday, The O.C. landed in 78th place, with some 5.7 million viewers, per Nielsen Media Research.
No data was available on just how many of those viewers spied Barton's boobie during the episode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This is bad.. Voor je het weet stoppen ze met The O.C. net zoals ze gaan doen met Reunion (also Fox-thursdaynight)...quote:Op maandag 21 november 2005 08:11 schreef truSteh het volgende:
Now in its third season, the glossy teen drama has failed to live up to the ratings it generated in its first and second seasons.
For the week ended Sunday, The O.C. landed in 78th place, with some 5.7 million viewers, per Nielsen Media Research.
quote:I want 365 sundays..and I don't mean the day after Saturday!
Ik denk dat ze uiteindelijk allemaal gewoon naar Berkley gaan en blijven wonen waar ze nu wonen. Summer wordt niet toegelaten op die collega ofzo en dan blijft Seth bij Summer omdat die bij Berkley gaat aanmelden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef SilenceR_20 het volgende:
Dit is echt een van de beste afleveringen van dit seizoen, ze zijn zeker weer op de tour van het 1e seizoen. Ben alleen benieuwd hoe ze het willen gaan doen met seth/summer en ryan/marissa ver van elkaar gescheiden.
Ik vond DC niet zo leuk meer toen ze verhuisden naar de grote stad...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef somegirl het volgende:
Met dawsons creek zaten ze toch ook allemaal ver van elkaar? is vast wel een oplossing voor!
Ze zaten allemaal in Boston behalve Dawson die met z'n film dinges bezig was en die zag je meestal in apparte scenes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef somegirl het volgende:
Met dawsons creek zaten ze toch ook allemaal ver van elkaar? is vast wel een oplossing voor!
Taylor is een beetje een ziekelijk meisje.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind die taylor net een leuke toevoeging.. gewoon een meisje wat fout overkomt maar eigelijk lief is... zoiets dan... die scene's met Seth en Taylor van 307 vond ik helemaal geweldig.. jammer dat ze daar niet op ingingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt allemaal weer spannend voor de volgende aflevering!Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
En mocht er geript worden van overige sites, hoeven de credits er zeker niet bij?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
als je spoilers van spoilerfix.com ript, dan wel graag met credit.
hmmm daarom wil ze Seth ook van Summer afpakken???quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
beside, ik vind taylor niet irritant of ziekelijk... ze is gewoon onzeker en daarom doet ze zo raar, best cute.
lol, ik ook. wanneer komt de nieuwe aflevering weer?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw, ik ben de spoilers alweer vergeten
hij kwam van www.ocfans.org ....quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
als je spoilers van spoilerfix.com ript, dan wel graag met credit.
Ik kan die muziek altijd heel moeilijk vindenquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:05 schreef ZeroVince het volgende:
Seth & Summer bij die mailbox... Liiiiiiiieeeef!![]()
* ZeroVince adds Petra Haden And Bill Frisell - Yellow (Coldplay).mp3 (S03E08) & Shout Out Louds - Go Sadness.mp3 (S03E09) to his collection
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het wel een leuke aflevering, typisch amerikaans feel-good
moeten we nu ook lang wachten op de volgende aflevering?rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
Iig minstens tot na nieuwjaar...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef Whoho het volgende:
moeten we nu ook lang wachten op de volgende aflevering?
oh neeeee! wat een ellende!quote:
Het lijkt me dat je niet over een trailerpark gaat lopen in je dure jurken.quote:Op maandag 19 december 2005 00:08 schreef somegirl het volgende:
Vind het ook wel apart dat wanneer Julie in dat trailer trash park is ze ook meteen traler trash kleding aan heeft, terwijl ze nog wel gewoon normale kleding heeft.
En waar haalt ze deze kleding ineens vandaan? Had ze dat toevallig ook nog in de kast liggen? Beetje apart als je zo ongeveer je hele leven rijk bent geweest, vooral de laatste tijd erg rijk.
(oke dan heel vroeger niet, maar die kleren heeft ze toch niet meer lijkt mij?)
Ze is toch niet weggegaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
komt taylor niet terug!?
Ik mag toch hopen dat de scriptschrijvers niet in herhaling vallenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef somegirl het volgende:
Ik zie wel wat gebeuren daar tussen Doctor Roberts en Julie!
Even uit mn hoofd.. volgens mij was dat niet de exacte zinquote:In aflevering 3x10 zei Sandy Cohen het volgende:
Oh yes, it's time for the Sandy Cohen uplifting speech!
Nee toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:37 schreef tonks het volgende:
Vandaag geen o.c ofwel?
Nope, januari weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:37 schreef tonks het volgende:
Vandaag geen o.c ofwel?
Ik vind t wel tofquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef tonks het volgende:
Die kaitln verhaallijn is echt zo dom, welke mongool heeft dat nou bedacht![]()
Scuse me?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef tonks het volgende:
Dan heb je geen verstand van ALLES als je dat tof vind
Dit valt nog mee. Prison Break heeft een break van eind november tot begin maart. Dat is helemaal klote.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef jap85 het volgende:
Kut vandaag weer geen nieuwe ep... nog een week wachten. Echt belachelijk die lange breaks, je raakt er gelijk weer helemaal uit
Tonks moet zijn billen wassenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t wel tof
Ben benieuwd hoe erg ze alles omver gaat schoppen ..
Maar op basis van die trailers vind k dr al tof
[afbeelding]
volgens mij heb ik aflevering gemist?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t wel tof
Ben benieuwd hoe erg ze alles omver gaat schoppen ..
Maar op basis van die trailers vind k dr al tof
[afbeelding]
Hoezo? dan komt er weer nieuwe lol!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:08 schreef matthijst het volgende:
Gaat het na dit seizoen nog door, of is S3 laatste seizoen?
Neem aan dat de lol er hard af is als die gasten naar college gaan....
Is inderdaad een goede trailer! Ben erg benieuwd naar de aflevering.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:01 schreef Crazykill het volgende:
Deze week nieuwe aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt allemaal erg gaaf..op dat laatste na![]()
quote:Question: Will there be a fourth season for The O.C.? — Nolan
Ausiello: Josh Schwartz seems to think so — and he would know. "I haven't heard anything otherwise," he says. But, curiously, when I asked whether he planned to return next fall as full-time show-runner, he gave me this cryptic response: "The O.C. will always be dear to my heart. I'll always be involved. But we have a wonderful writing staff that's really been fun to watch grow and evolve and I'm excited about their work as well." Um, yikes!woei
en Kaitlin Cooper's profiel op Myspace:
http://www.myspace.com/kaitlincoopertheoc
[ Bericht 13% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 11-01-2006 11:53:51 ]You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef PeRi het volgende:
OMG Ik kan echt niet wachten tot het zover is.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef PeRi het volgende:
Dat zou wel inderdaad ideaal op elkaar aansluiten CDP. Ik kan echt niet wachten tot het zover is, ik wil het nú zien.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef PeRi het volgende:
OMG Ik kan echt niet wachten tot het zover is.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Die is gister ook in de VS op tv geweest ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:51 schreef SuperSiem het volgende:
Er zou toch gisteren een nieuwe aflevering zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
na deze aflevering kan ik dat alleen maar weer beamenquote:
Mwa.. Johnny die zo depressief achterblijft was niet echt een afronding. Zou me niks verbazen als die nog een keer terug komt dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef PirE het volgende:
De Marissa, Johnny verhaallijn is nu afgerond, tijd voor nieuwe actie en drama
Mrs Julie Cooper-Nickelquote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef truSteh het volgende:
Hoezo zou Kirsten haar tante zijn? En Seth haar neefje?
Zat al te twijfelen, maar was te lui om het ff op te zoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
-Nichol
ze heeft de naam Cooper toch ook gehouden? Dat is ook niet haar eigen naam, maar die van jimmy!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:11 schreef truSteh het volgende:
Lijkt me zeer sterk dat ze die naam Nickel dan houd.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef endr0me het volgende:
en Sandy blijft een geweldig personage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |