Ik hoop dat ze wegblijft!quote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe zit het trouwens met de roddels over de terugkeer van Anna?
Is daar al iets meer over?
Haal je haar niet door de war met Lindsay (quote:
yeahquote:
Nee hoor, Lindsay was ook behoorlijk irritant, maar Anna vond ik echt helemaal niks.quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haal je haar niet door de war met Lindsay () ?
Hier kan ik het wel mee eens zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef Wytze het volgende:
Jup
Ik wil Jess, Luke en Anna terug
Jesss, geil
Luke, lachen gast en trouwe vriend
Anna, cute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Anna -->quote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef rthls het volgende:
Kunnen jullie het niet even in plaatjes verwoorden, kan me niet meer bij iedereen een gezicht voorstellen?
What else is newquote:Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef tonks het volgende:
Ryans slaat weer iemand in de nieuwe aflevering!!
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de aflevering waarin Seth iemand neerhoekt
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler over "nieuw" karakterKlinkt stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmmmm zou goed kunnen dat hij dan weer van school getrapt wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef tonks het volgende:
Ryans slaat weer iemand in de nieuwe aflevering!!neergehoekt ja, zelf iemand neerhoeken.... volgens mij nog nietquote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef tonks het volgende:
Wat een noobs, seth is al een keer neergehoekt meerdere keren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ja maar nu hij nog iemand andersquote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef tonks het volgende:
Wat een noobs, seth is al een keer neergehoekt meerdere keren.
Zeer zeker..morgen is het weer zoverquote:Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef tonks het volgende:
mijn ryan slaat icoontje is tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |