Idd. Is dat Johnny? nee toch he.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:53 schreef Wytze het volgende:
Wie is de kid trouwens die Ryan klappen geeft
Vragen om warez. Mag niet heh. Foei.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef Whoho het volgende:
mijn 'bronnen' zijn echt super langzaam. iemand tips?
alvast bedankt
Hahaha, dat was weer een prachtig moment ja. Eindelijk iedereen weer eens gezien, november gaat een goede maand wordenquote:
Om dat die Charlotte een nog groter kutwijf is dan Julie?quote:Op zondag 6 november 2005 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom vind ik het zo kut voor Julie dat ze keihard besodemieterd gaat worden??
Precies, en ik vind Jeri Ryan niet echt goed acteren in The O.C. In Star Trek was ze beter, maar dat kan ook komen omdat haar outfits nogal afleidend werktenquote:Op zondag 6 november 2005 20:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om dat die Charlotte een nog groter kutwijf is dan Julie?
Tenminste, das het enige dat ik kan verzinnen
Dat zou best kunnen iddquote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Precies, en ik vind Jeri Ryan niet echt goed acteren in The O.C. In Star Trek was ze beter, maar dat kan ook komen omdat haar outfits nogal afleidend werkten.
Zach vond ik in het begin niet zo vervelend.quote:Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de Charlotte verhaallijn ook vervelend begin te vinden..mag hopen dat het geen Oliver of Zach word die een half seizoen mee gaat spelen...
Zal strax de DVD even pakken..maar is Zach wel weggegaan?quote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zach vond ik in het begin niet zo vervelend.
Oliver wel, maar dat vond ik ook wel goed gedaan omdat ik echt zoiets had bij Ryan van "gast, kap nou gewoon bji het uitzoeken van dat gedoe. Laat hem toch lekker"
Zach was gewoon een beetje treurig achterbaks. Gelukkig ging hij er vrij makkelijk uit. Hoewel ik graag had gezien dat hij er gewoon heel gemeen uit was gegaan. Summer die zijn ass kickt ofzo
Ik denk dat hij er wel uit is.quote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zal strax de DVD even pakken..maar is Zach wel weggegaan?
Ik miste hem al dit seizoen..en ook over de comic word (helaas) niet meer gepraat...
Oliver was echt zo goed geschreven..ik haatte die jongen echt.
Blijft een van de mooiste scenes..dat Ryan komt binnenstormen op dat nieuwjaarsfeestje..quote:Op maandag 7 november 2005 17:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel uit is.
Ik snap alleen niet helemaal hoe dat nou gegaan is. Ik bedoel, Seth was de persoon die de comic gemaakt heeft enzo. De tekenaar en de schrijver. Zach deed alleen maar het commerciele gedeelte zeg maar. Dus hoe het nou verder kan met die comic, ik weet het niet.
Oliver was idd wel goed. Wat een klootzak was die jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |