Is inderdaad een goede trailer! Ben erg benieuwd naar de aflevering.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:01 schreef Crazykill het volgende:
Deze week nieuwe aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt allemaal erg gaaf..op dat laatste na![]()
quote:Question: Will there be a fourth season for The O.C.? — Nolan
Ausiello: Josh Schwartz seems to think so — and he would know. "I haven't heard anything otherwise," he says. But, curiously, when I asked whether he planned to return next fall as full-time show-runner, he gave me this cryptic response: "The O.C. will always be dear to my heart. I'll always be involved. But we have a wonderful writing staff that's really been fun to watch grow and evolve and I'm excited about their work as well." Um, yikes!woei
en Kaitlin Cooper's profiel op Myspace:
http://www.myspace.com/kaitlincoopertheoc
[ Bericht 13% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 11-01-2006 11:53:51 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef PeRi het volgende:
OMG Ik kan echt niet wachten tot het zover is.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef PeRi het volgende:
Dat zou wel inderdaad ideaal op elkaar aansluiten CDP. Ik kan echt niet wachten tot het zover is, ik wil het nú zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef PeRi het volgende:
OMG Ik kan echt niet wachten tot het zover is.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Die is gister ook in de VS op tv geweest ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:51 schreef SuperSiem het volgende:
Er zou toch gisteren een nieuwe aflevering zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
na deze aflevering kan ik dat alleen maar weer beamenquote:
Mwa.. Johnny die zo depressief achterblijft was niet echt een afronding. Zou me niks verbazen als die nog een keer terug komt dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef PirE het volgende:
De Marissa, Johnny verhaallijn is nu afgerond, tijd voor nieuwe actie en drama
Mrs Julie Cooper-Nickelquote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef truSteh het volgende:
Hoezo zou Kirsten haar tante zijn? En Seth haar neefje?
Zat al te twijfelen, maar was te lui om het ff op te zoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
-Nichol
ze heeft de naam Cooper toch ook gehouden? Dat is ook niet haar eigen naam, maar die van jimmy!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:11 schreef truSteh het volgende:
Lijkt me zeer sterk dat ze die naam Nickel dan houd.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef endr0me het volgende:
en Sandy blijft een geweldig personage![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |