SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het wel een leuke aflevering, typisch amerikaans feel-good
moeten we nu ook lang wachten op de volgende aflevering?rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
Iig minstens tot na nieuwjaar...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef Whoho het volgende:
moeten we nu ook lang wachten op de volgende aflevering?
oh neeeee! wat een ellende!quote:
Het lijkt me dat je niet over een trailerpark gaat lopen in je dure jurken.quote:Op maandag 19 december 2005 00:08 schreef somegirl het volgende:
Vind het ook wel apart dat wanneer Julie in dat trailer trash park is ze ook meteen traler trash kleding aan heeft, terwijl ze nog wel gewoon normale kleding heeft.
En waar haalt ze deze kleding ineens vandaan? Had ze dat toevallig ook nog in de kast liggen? Beetje apart als je zo ongeveer je hele leven rijk bent geweest, vooral de laatste tijd erg rijk.
(oke dan heel vroeger niet, maar die kleren heeft ze toch niet meer lijkt mij?)
Ze is toch niet weggegaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
komt taylor niet terug!?
Ik mag toch hopen dat de scriptschrijvers niet in herhaling vallenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef somegirl het volgende:
Ik zie wel wat gebeuren daar tussen Doctor Roberts en Julie!
Even uit mn hoofd.. volgens mij was dat niet de exacte zinquote:In aflevering 3x10 zei Sandy Cohen het volgende:
Oh yes, it's time for the Sandy Cohen uplifting speech!
Nee toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:37 schreef tonks het volgende:
Vandaag geen o.c ofwel?
Nope, januari weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:37 schreef tonks het volgende:
Vandaag geen o.c ofwel?
Ik vind t wel tofquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef tonks het volgende:
Die kaitln verhaallijn is echt zo dom, welke mongool heeft dat nou bedacht![]()
Scuse me?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef tonks het volgende:
Dan heb je geen verstand van ALLES als je dat tof vind
Dit valt nog mee. Prison Break heeft een break van eind november tot begin maart. Dat is helemaal klote.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef jap85 het volgende:
Kut vandaag weer geen nieuwe ep... nog een week wachten. Echt belachelijk die lange breaks, je raakt er gelijk weer helemaal uit
Tonks moet zijn billen wassenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t wel tof
Ben benieuwd hoe erg ze alles omver gaat schoppen ..
Maar op basis van die trailers vind k dr al tof
[afbeelding]
volgens mij heb ik aflevering gemist?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t wel tof
Ben benieuwd hoe erg ze alles omver gaat schoppen ..
Maar op basis van die trailers vind k dr al tof
[afbeelding]
Hoezo? dan komt er weer nieuwe lol!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:08 schreef matthijst het volgende:
Gaat het na dit seizoen nog door, of is S3 laatste seizoen?
Neem aan dat de lol er hard af is als die gasten naar college gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |