beste zin van de serie. Welcome to the O.C. Bitchquote:Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef tonks het volgende:
mijn ryan slaat icoontje is tof
Ook de zin die iedereen kent..of je de aflevering nou wel of niet hebt gezien destijds..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beste zin van de serie. Welcome to the O.C. Bitch
Oooh ja, okquote:Op woensdag 9 november 2005 18:48 schreef PeteyAtwood het volgende:
[..]
Anna --> [afbeelding]
Luke ---> [afbeelding]
Jess --> [afbeelding]
Ik hoop ook dat Luke terugkomt! Hij was de enige die Ryan geloofde tijdens dat gedoe met Oliver
Komyt helaas niet uit dat stukje, maar goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beste zin van de serie. Welcome to the O.C. Bitch
Precies, vond ik ook weleens leuk voor de afwisselingquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:28 schreef VrAnqZ het volgende:
Was ook wel lekker om weer eens een aflevering te hebben die veel biedt voor de volgende aflevering, ik had niet zo'n verschrikkelijk happy ending gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |