quote:I want 365 sundays..and I don't mean the day after Saturday!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik denk dat ze uiteindelijk allemaal gewoon naar Berkley gaan en blijven wonen waar ze nu wonen. Summer wordt niet toegelaten op die collega ofzo en dan blijft Seth bij Summer omdat die bij Berkley gaat aanmelden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef SilenceR_20 het volgende:
Dit is echt een van de beste afleveringen van dit seizoen, ze zijn zeker weer op de tour van het 1e seizoen. Ben alleen benieuwd hoe ze het willen gaan doen met seth/summer en ryan/marissa ver van elkaar gescheiden.
Ik vond DC niet zo leuk meer toen ze verhuisden naar de grote stad...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef somegirl het volgende:
Met dawsons creek zaten ze toch ook allemaal ver van elkaar? is vast wel een oplossing voor!
Ze zaten allemaal in Boston behalve Dawson die met z'n film dinges bezig was en die zag je meestal in apparte scenes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef somegirl het volgende:
Met dawsons creek zaten ze toch ook allemaal ver van elkaar? is vast wel een oplossing voor!
Taylor is een beetje een ziekelijk meisje.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind die taylor net een leuke toevoeging.. gewoon een meisje wat fout overkomt maar eigelijk lief is... zoiets dan... die scene's met Seth en Taylor van 307 vond ik helemaal geweldig.. jammer dat ze daar niet op ingingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt allemaal weer spannend voor de volgende aflevering!Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
En mocht er geript worden van overige sites, hoeven de credits er zeker niet bij?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
als je spoilers van spoilerfix.com ript, dan wel graag met credit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |